SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”
Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. W najnowszej, wiosennej edycji w wybranych przepisach lokowane będą wyroby marek Łaciate, Mazurski Smak oraz Maślanka Mrągowska.
„Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie od poniedziałku do czwartku o 20.10 znany mistrz kulinarny Robert Sowa udowadnia, że gotowanie jest przyjemne, proste i absolutnie dla każdego. W wybranych odcinkach zaprezentuje potrawy z zastosowaniem polskich produktów SM Mlekpol, tworzonych z pasją i tradycją od 40 lat.
Bohaterami wiosennych odcinków będą:
- ser Mascarpone,
- ser Mozzarella,
- ser Gouda,
- ser Złoty Mazur,
- masło extra Łaciate,
- śmietany Łaciata,
- śmietanki Łaciate,
- serek Śmietankowy Łaciaty,
- twaróg Mazurski Smak półtłusty bez laktozy,
- Maślanka Mrągowska.
Udział Mlekpolu w „Doradcy Smaku” jest kontynuacją długoletniej współpracy z programem. Tym razem będzie to seria 13 odcinków emitowanych od marca do czerwca 2021. Fani, a także widzowie oglądający „Doradcę” zawsze odnajdą w nim coś dla siebie. Program ten bowiem uczy zarówno niedoświadczonych kucharzy, a także inspiruje profesjonalistów i odkrywa na nowo znane przepisy oraz sposoby zastosowania produktów. Lokowane sery żółte, masło, śmietany, serki, twarogi i maślanki będzie można oglądać ponownie w 13 aktywnych emisjach powtórkowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich zapraszających na program z udziałem mixów Łaciatych do smarowania, sera Mascarpone, śmietanki Łaciata 12% i 18 % oraz śmietan Łaciatych (12%, 18%, 22%).
Życzymy miłego oglądania i zachęcamy do wspólnego gotowania.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.