SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”
Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. W najnowszej, wiosennej edycji w wybranych przepisach lokowane będą wyroby marek Łaciate, Mazurski Smak oraz Maślanka Mrągowska.
„Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie od poniedziałku do czwartku o 20.10 znany mistrz kulinarny Robert Sowa udowadnia, że gotowanie jest przyjemne, proste i absolutnie dla każdego. W wybranych odcinkach zaprezentuje potrawy z zastosowaniem polskich produktów SM Mlekpol, tworzonych z pasją i tradycją od 40 lat.
Bohaterami wiosennych odcinków będą:
- ser Mascarpone,
- ser Mozzarella,
- ser Gouda,
- ser Złoty Mazur,
- masło extra Łaciate,
- śmietany Łaciata,
- śmietanki Łaciate,
- serek Śmietankowy Łaciaty,
- twaróg Mazurski Smak półtłusty bez laktozy,
- Maślanka Mrągowska.
Udział Mlekpolu w „Doradcy Smaku” jest kontynuacją długoletniej współpracy z programem. Tym razem będzie to seria 13 odcinków emitowanych od marca do czerwca 2021. Fani, a także widzowie oglądający „Doradcę” zawsze odnajdą w nim coś dla siebie. Program ten bowiem uczy zarówno niedoświadczonych kucharzy, a także inspiruje profesjonalistów i odkrywa na nowo znane przepisy oraz sposoby zastosowania produktów. Lokowane sery żółte, masło, śmietany, serki, twarogi i maślanki będzie można oglądać ponownie w 13 aktywnych emisjach powtórkowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich zapraszających na program z udziałem mixów Łaciatych do smarowania, sera Mascarpone, śmietanki Łaciata 12% i 18 % oraz śmietan Łaciatych (12%, 18%, 22%).
Życzymy miłego oglądania i zachęcamy do wspólnego gotowania.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.