smALLinclusive: luksus pod własnym dachem na 35m2
16 września w Warszawie odbył się pokaz całorocznych domów smALLinclusive. To domy polskiego producenta, o powierzchni 35 m2, które nie wymagają pozwolenia na budowę, są wykończone pod klucz oraz wyróżniają się wyjątkowym designem. Dzięki wyjątkowemu procesowi produkcji czas, od złożenia zamówienia do ustawienia ich na działce i zamieszkania, wynosi 30 dni.
Małe domy, wysoka jakość, minimum formalności
Według badań Diamond Module ponad połowa Polaków ma działki, a 20 procent zastanawiało się nad ich kupnem w trakcie pandemii koronawirusa. Domy smALLinclusive są więc propozycją dla osób, które mają działkę, ale bez zabudowy lub planują jej zakup. Cały proces – od zamówienia domu do jego postawienia w miejscu docelowym jest bardzo krótki – nie przekracza 30 dni. Wpływ na szybkość realizacji ma między innymi proces produkcji Diamond Module oraz minimum formalności. Domy, które nie zajmują na działce więcej niż 35 m2 nie wymagają pozwolenia na budowę, tylko zgłoszenia w odpowiednim urzędzie, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji o zabudowaniu w ten sposób działki.
„W obecnej sytuacji domy poza miastem stają się pewnego rodzaju azylem, zaworem bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę dostępność internetu bezprzewodowego mogą również służyć jako zdalne biuro, ze wspaniałym widokiem z okna, w ciszy i spokoju, bez tłumów ludzi wokół. Zaletą rozwiązania smALLinclusive jest wygoda oraz czas, który spędzamy w dopasowanym do naszych potrzeb wnętrzu, a nie na placu budowy. Dla coraz większej grupy Polaków to ważny argument. Ponieważ mamy do dyspozycji tylko 35m2, zarówno w fazie projektowania, jak i realizacji zwracamy uwagę na najdrobniejsze szczegóły, które potem wpływają na komfort i zadowolenie mieszkańców” mówi Krzysztof Żebrowski, w-ce Prezes Diamond Module, współtwórca smALLinclusive.
Domy smALLinclusive powstają w standardzie „pod klucz”, co oznacza, że wszystkie niezbędne części wykończenia i wyposażenia budynku zostały już zainstalowane i są gotowe do użytkowania – w tym kuchnia, łazienka, sypialnia oraz ogrzewanie. 90% elementów, z których wykonane są domy powstaje w stolarniach i warsztatach producenta, firmy Diamond Module, co pozwala na swobodę w działaniu oraz szybkość w realizacji.
Dobry, polski design
Dzień otwarty smALLinclusive był okazją do zwiedzenia domów, poznania ich specyfiki i sposobu zabudowy. Podczas prezentacji obecni byli pomysłodawcy i projektanci domów, w tym architekt Jan Piziak, autor projektu wszystkich budynków:
„Cieszymy się, domy smALLinclusive zostały tak dobrze odebrane. Podczas wydarzenia pokazaliśmy zrealizowane dwa z siedmiu projektów – nowoczesny PINK oraz klimatyczny YELLOW. Chcemy dotrzeć do potrzeb i preferencji szerokiego grona entuzjastów, lubiących spędzać czas wolny w zaciszu własnych czterech ścian. Z tego powodu każdy z domów reprezentuje odrębny styl. Przy części z nich inspiracją była architektura regionalna. Tak powstały domy: kaszubski, góralski, mazurski oraz bieszczadzki. Wśród projektów znalazły się również domy w nowoczesnej i minimalistycznej stylistyce – idealne dla koneserów design-u. Jesteśmy pewni, że każdy znajdzie projekt dla siebie” – komentuje Jan Piziak – architekt Diamond Module, projektant domów smALLinclusive.
Podczas prezentacji w Warszawie, firma Diamond Module zadbała o bezpieczeństwo zwiedzających, udostępniając PIKS, czyli Punkt Indywidualnej Kontroli Sanitarnej – autorską bramkę sanitarną służącą do pomiaru temperatury ciała oraz dezynfekcji dłoni. Każdy uczestnik był zobowiązany skorzystać z PIKS-a przed wejściem do domu smALLinclusive. Rozwiązanie PIKS zdobywa coraz większą popularność w miejscach użyteczności publicznej.
Kontakt dla mediów:
Milena Świątkowska,
LoveBrands Relations
tel. 720 898 013
e-mail: milena.swiatkowska@lbrelations.pl
Więcej na:
smallinclusive.pl
Facebook.com/smallinclusive
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.