Komunikaty PR

Smart Car Assistance dla klientów T-Mobile

2020-06-02  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Europ Assistance Polska przygotowała dla Klientów T-Mobile, którzy korzystają z rozwiązania Smart Car, specjalny pakiet usług assistance przydatny w sytuacji awarii lub wypadku samochodowego. Wezwanie całodobowej, natychmiastowej pomocy jest możliwa z poziomu aplikacji T-Mobile Tracker.

Smart Car Asisstance to szereg przydatnych i całodobowo dostępnych świadczeń. Oferta to roczne ubezpieczenie assistance, które jest częścią usługi Smart Car. Klienci T-Mobile mają dostęp do pomocy car assistance, której zakres terytorialny obejmuje zarówno Polskę, jak i Europę. Produkt assistance obowiązuje po zaktualizowaniu aplikacji.

W ramach ochrony ubezpieczeniowej, w przypadku awarii samochodu lub wypadku drogowego, klienci mogą liczyć na naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie auta, wymianę uszkodzonej opony, dowóz paliwa, czy wynajem pojazdu zastępczego.

Dodatkowo klienci mają zagwarantowaną organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania (3 dni) ze śniadaniem w hotelu maksymalnie trzygwiazdkowym, jeżeli wypadek lub awaria nastąpiły co najmniej 100 km od miejsca zamieszkania, a konieczna jest naprawa pojazdu.

Ponadto, polisa daje dostęp do nielimitowanej infolinii motoryzacyjnej, gdzie klienci mogą uzyskać informację dotyczące np. firm świadczących usługi pomocy drogowej, wypożyczalni pojazdów oraz możliwości zarezerwowania pojazdu zastępczego, punktów wulkanizacji opon, warsztatów naprawczych i lokalnych możliwości naprawy pojazdu, czy lokalnej sieci placówek medycznych.

Z kolei kierowcy, którzy niepewnie czuje się za kierownicą po wypadku, mogą skorzystać z udziału w akademii bezpiecznej jazdy. Centrum Pomocy zorganizuje i pokryje koszt maksymalnie 3 h jazdy z licencjonowanym instruktorem jazdy.

Usługa monitorowania w czasie rzeczywistym parametrów pojazdu, kontroli jego lokalizacji i tempa poruszania się to nowość na polskim rynku. Jednak już coraz więcej firm oferuje taką możliwość. Takie rozwiązania to szereg korzyści dla klientów i wierzymy, że assistance będzie ich ważnym elementem. Wspólnie z T-Mobile przygotowaliśmy pakiet usług assistance, który zagwarantuje klientom odpowiednią pomoc w przypadku awarii, czy wypadku. – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska Sp. z o.o.

Usługa Smart Car Assistance realizowana jest przez Europ Assistance od marca 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.