Komunikaty PR

Smart Car Assistance dla klientów T-Mobile

2020-06-02  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska@europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Europ Assistance Polska przygotowała dla Klientów T-Mobile, którzy korzystają z rozwiązania Smart Car, specjalny pakiet usług assistance przydatny w sytuacji awarii lub wypadku samochodowego. Wezwanie całodobowej, natychmiastowej pomocy jest możliwa z poziomu aplikacji T-Mobile Tracker.

Smart Car Asisstance to szereg przydatnych i całodobowo dostępnych świadczeń. Oferta to roczne ubezpieczenie assistance, które jest częścią usługi Smart Car. Klienci T-Mobile mają dostęp do pomocy car assistance, której zakres terytorialny obejmuje zarówno Polskę, jak i Europę. Produkt assistance obowiązuje po zaktualizowaniu aplikacji.

W ramach ochrony ubezpieczeniowej, w przypadku awarii samochodu lub wypadku drogowego, klienci mogą liczyć na naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie auta, wymianę uszkodzonej opony, dowóz paliwa, czy wynajem pojazdu zastępczego.

Dodatkowo klienci mają zagwarantowaną organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania (3 dni) ze śniadaniem w hotelu maksymalnie trzygwiazdkowym, jeżeli wypadek lub awaria nastąpiły co najmniej 100 km od miejsca zamieszkania, a konieczna jest naprawa pojazdu.

Ponadto, polisa daje dostęp do nielimitowanej infolinii motoryzacyjnej, gdzie klienci mogą uzyskać informację dotyczące np. firm świadczących usługi pomocy drogowej, wypożyczalni pojazdów oraz możliwości zarezerwowania pojazdu zastępczego, punktów wulkanizacji opon, warsztatów naprawczych i lokalnych możliwości naprawy pojazdu, czy lokalnej sieci placówek medycznych.

Z kolei kierowcy, którzy niepewnie czuje się za kierownicą po wypadku, mogą skorzystać z udziału w akademii bezpiecznej jazdy. Centrum Pomocy zorganizuje i pokryje koszt maksymalnie 3 h jazdy z licencjonowanym instruktorem jazdy.

Usługa monitorowania w czasie rzeczywistym parametrów pojazdu, kontroli jego lokalizacji i tempa poruszania się to nowość na polskim rynku. Jednak już coraz więcej firm oferuje taką możliwość. Takie rozwiązania to szereg korzyści dla klientów i wierzymy, że assistance będzie ich ważnym elementem. Wspólnie z T-Mobile przygotowaliśmy pakiet usług assistance, który zagwarantuje klientom odpowiednią pomoc w przypadku awarii, czy wypadku. – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska Sp. z o.o.

Usługa Smart Car Assistance realizowana jest przez Europ Assistance od marca 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Europ Assistance Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć