Smart Car Assistance dla klientów T-Mobile
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska przygotowała dla Klientów T-Mobile, którzy korzystają z rozwiązania Smart Car, specjalny pakiet usług assistance przydatny w sytuacji awarii lub wypadku samochodowego. Wezwanie całodobowej, natychmiastowej pomocy jest możliwa z poziomu aplikacji T-Mobile Tracker.
Smart Car Asisstance to szereg przydatnych i całodobowo dostępnych świadczeń. Oferta to roczne ubezpieczenie assistance, które jest częścią usługi Smart Car. Klienci T-Mobile mają dostęp do pomocy car assistance, której zakres terytorialny obejmuje zarówno Polskę, jak i Europę. Produkt assistance obowiązuje po zaktualizowaniu aplikacji.
W ramach ochrony ubezpieczeniowej, w przypadku awarii samochodu lub wypadku drogowego, klienci mogą liczyć na naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie auta, wymianę uszkodzonej opony, dowóz paliwa, czy wynajem pojazdu zastępczego.
Dodatkowo klienci mają zagwarantowaną organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania (3 dni) ze śniadaniem w hotelu maksymalnie trzygwiazdkowym, jeżeli wypadek lub awaria nastąpiły co najmniej 100 km od miejsca zamieszkania, a konieczna jest naprawa pojazdu.
Ponadto, polisa daje dostęp do nielimitowanej infolinii motoryzacyjnej, gdzie klienci mogą uzyskać informację dotyczące np. firm świadczących usługi pomocy drogowej, wypożyczalni pojazdów oraz możliwości zarezerwowania pojazdu zastępczego, punktów wulkanizacji opon, warsztatów naprawczych i lokalnych możliwości naprawy pojazdu, czy lokalnej sieci placówek medycznych.
Z kolei kierowcy, którzy niepewnie czuje się za kierownicą po wypadku, mogą skorzystać z udziału w akademii bezpiecznej jazdy. Centrum Pomocy zorganizuje i pokryje koszt maksymalnie 3 h jazdy z licencjonowanym instruktorem jazdy.
Usługa monitorowania w czasie rzeczywistym parametrów pojazdu, kontroli jego lokalizacji i tempa poruszania się to nowość na polskim rynku. Jednak już coraz więcej firm oferuje taką możliwość. Takie rozwiązania to szereg korzyści dla klientów i wierzymy, że assistance będzie ich ważnym elementem. Wspólnie z T-Mobile przygotowaliśmy pakiet usług assistance, który zagwarantuje klientom odpowiednią pomoc w przypadku awarii, czy wypadku. – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska Sp. z o.o.
Usługa Smart Car Assistance realizowana jest przez Europ Assistance od marca 2020 roku.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.