Komunikaty PR

Smart ogród na wiosnę.

2021-03-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Czas na wiosenne porządki w ogrodzie. To świetny moment, aby dokonać kilku zmian nie tylko w rabatkach. Podpowiadamy, jak stworzyć nowoczesny smart ogród.

Początek wiosny to czas robienia porządków w przydomowych ogrodach. Czyszczenie i konserwacja narzędzi, pielęgnacja rabat, trawnika, drzew i krzewów, a także porządki na tarasie i przygotowanie mebli ogrodowych do kolejnego sezonu - ale to nie wszystko. Początek wiosny, to doskonała okazja na mały remont. Oto kilka pomysłów, by praca w ogrodzie była łatwiejsza i bardziej ekonomiczna. Czas na prawdziwy smart ogród!

 

Elektroniczny smart zawór wody

Odpowiednie nawadnianie ogrodu, to klucz do eleganckiego zielonego trawnika i pięknych roślin. Aby usprawnić proces podlewania można użyć elektronicznego smart zaworu marki Woox. Dzięki niemu, nie tylko dostosujemy natężenie strumienia odpowiednie dla naszych roślin, ale również zaplanujemy dokładny harmonogram podlewania. Co więcej, urządzeniem w łatwy sposób można sterować z poziomu smartfona lub tabletu, przy użyciu bezpłatnej aplikacji Woox Home. Tym sposobem, już nie musimy się martwić, że trawa uschnie, a kwiaty zwiędną. To także oszczędność czasu i świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie przepadają za wykonywaniem prac ogrodowych.

 

Podłączenie i zasilanie

Podłączenie elektronicznego zaworu Woox jest bardzo proste. Jest on instalowany bez ingerencji w istniejącą instalację, montowany na końcówce zaworu wody, obsługuje standardowe wejście zaworów o średnicy 26,5 mm G 3/4 ″. Zasilany 4 bateriami AA (w zestawie) charakteryzuje się niskim poborem mocy, co sprawia, że zawór może pracować na jednym komplecie baterii nawet do 6 miesięcy.

Do podłączenia elektronicznego smart zaworu wody potrzebna jest bramka Woox Zigbee. Dzięki temu urządzenie będzie podłączone do sieci WiFi, co umożliwia łatwe sterowanie nim przy pomocy smartfona lub innych urządzeń. 

Koniec z zapominaniem o zraszaniu trawnika - czas na ogród w stylu smart!

 

Zewnętrzne smart gniazdko WiFi

Klimatyczne oświetlenie na tarasie lub lampy przed domem włączane bez wstawania z krzesła? Nic prostszego. Zewnętrzne smart gniazdko WiFi marki Woox nie tylko unowocześni iluminacje przed domem, ale może też zwiększyć bezpieczeństwo. 

Smart gniazdko wystarczy podłączyć do domowej sieci WiFi i można zarządzać nim z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do internetu przy pomocy smartfona lub tabletu. Dzięki darmowej aplikacji Woox Home już jednym kliknięciem da się włączyć lub wyłączyć światło przed domem także podczas naszej nieobecności. Co więcej, w dedykowanej aplikacji istnieje opcja tworzenia własnych harmonogramów pracy urządzenia. Z pewnością jest to wygodny sposób kontroli nad sprzętami podłączonymi do gniazdka. 

Aby uniknąć uszkodzeń, zabrudzeń i zalania produkt posiada dodatkowe zabezpieczenie w postaci szczelnej klapki. Bezpieczeństwo i wygoda - to podstawa!

 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:

Netinet sp z o.o.

Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.