Komunikaty PR

Smartec – innowacyjne narzędzie marketingu

2020-11-16  |  11:30
Biuro prasowe

Nowe wymagania w obszarze sprzedaży

Sytuacja, z jaką mamy do czynienia w ostatnich miesiącach, stworzyła zupełnie nowe wyzwania w obszarze marketingu sprzedaży. Z jednej strony są one związane z wprowadzonymi zasadami i wymogami obowiązującymi w punktach sprzedaży, usługowych i użyteczności publicznej. Widoczne są również znaczące zmiany w samych zachowaniach konsumenckich, w tym silne oczekiwanie dotyczące zwiększenia bezpieczeństwa podczas zakupów.

Smartec – unikalny nośnik reklamy

Smartec jest narzędziem, które w idealny sposób odpowiada zarówno na potrzeby konsumenta, jak i marketingowca czy sprzedawcy, przynosząc szereg konkretnych korzyści. Przede wszystkim, to wymierny wzrost sprzedaży, zwłaszcza, gdy zostanie zastosowana kompilacja narzędzi prosprzedażowych – czyli kolejne elementy brandowe (np. dodatkowe ekspozycje) po wejściu do sklepu czy punktu usługowego.

Smartec jest wyposażony w wysokiej jakości ekran firmy LG, przeznaczony do długiej, nieprzerwanej pracy i efektywnie przyciągający uwagę. Stwarza możliwość prezentacji różnorodnych treści promocyjnych, dotyczących produktów czy usług. Ekran jest umieszczony na wysokości wzroku, co zapewnia jasny i klarowny przekaz. Można tu wyświetlać zapętlające się filmy czy animacje, co stanowi dużą przewagę nad innymi rozwiązaniami reklamowymi w punkcie sprzedaży bądź usługowym. – Jako praktyk-marketingowiec, dostrzegam ważne, unikalne korzyści, jakie oferuje tego typu urządzenie – mówi Gabriela Antczak (Marketing Outsourcing), strateg i ekspertka w obszarze marketingu. – To doskonałe rozwiązanie marketingowe w tzw. strefie wejścia, która ma ogromne znaczenie dla podejmowania późniejszych decyzji zakupowych. Zazwyczaj jednak trudno jest tam skutecznie przyciągnąć świadomą uwagę klienta. Smartec daje taką możliwość. Wiemy również, jak wiele komunikatów reklamowych jest kierowanych w stronę klienta w punkcie sprzedaży. Często jest to po prostu nadmiar treści, wobec których konsument staje się obojętny. Smartec jest jedynym nośnikiem reklamy, do którego nasi klienci muszą podejść – tym samym nawiązując kontakt z wyświetlanym komunikatem. To prawdziwa innowacja i skuteczna odpowiedź na powstałe w ostatnim czasie potrzeby.

Jakość, bezpieczeństwo i wygoda

Smartec został zaprojektowany z myślą o utrzymaniu wysokiej higieny w miejscach publicznych, takich jak supermarkety, dworce, placówki bankowe i pocztowe, stacje benzynowe czy ośrodki administracji publicznej. Jest przystosowany do pracy w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

Automatyczny system podawania środka dezynfekującego ogranicza możliwości przenoszenia wirusów i bakterii. Dysza pozwala idealnie rozprowadzić preparat w formie sprayu. Ekran może też posłużyć do prezentacji wyraźnego komunikatu na temat obowiązku dezynfekcji rąk, co ograniczy konieczność przekazywania tej informacji przez personel.

Smartec może być dostosowany do indywidualnych wymagań. Można go doposażyć w dodatkowe komponenty, jak czujnik do mierzenia temperatury, miejsce na ulotki itp. Istnieje również możliwość dostosowania go wizualnie do konkretnego brandu czy pomalowania na wybrany kolor. Dzięki temu powstaje narzędzie zindywidualizowane, pracujące na rzecz marki w zakresie marketingu pięciu zmysłów.

Wyróżnia go wysoka jakość wykonania i estetyczny design. Jest produkowany z aluminium, co czyni całą konstrukcję solidną i lekką, zapewniając długie oraz bezawaryjne użytkowanie. Zachowuje wszelkie standardy bezpieczeństwa i może być zasilany zarówno z sieci elektrycznej, jak i za pomocą akumulatora. Daje również możliwość zdalnego zarządzania kontentem. Duża mobilność standu ułatwia jego przemieszczanie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.