SMYK wzmacnia ofertę Nowych Bielaw

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Ostatnie miesiące przynoszą Nowym Bielawom serię otwarć. W czerwcu przy obiekcie zadebiutował drugi park handlowy, w którym swoje sklepy mają – Action, Sinsay i Maxi Zoo. Teraz oferta zostaje wzbogacona po raz kolejny. W centrum handlowym otwarto właśnie sklep popularnej sieci SMYK, oferującej zabawki, ubranka i akcesoria dla najmłodszych.
– To jedno z najważniejszych otwarć tego sezonu. Dzięki SMYK-owi nie tylko wzmacniamy nasz tenant-mix o silny i lubiany koncept, ale także umacniamy lokalną pozycję obiektu jako miejsca rodzinnych zakupów. Zwłaszcza, że wraz z otwarciem sklepu w ofercie Nowych Bielaw pojawiają się produkty i brandy dotąd tu niedostępne – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
I tak, w nowym sklepie kupujący znajdą m.in. dwie popularne marki własnej sieci. Asortyment COOL Club to ubrania, buty i dodatki, z kolei propozycję SMIKI wypełniają pluszaki, zabawki edukacyjne i kreatywne rozwijające wyobraźnię, a także akcesoria dla niemowląt. SMYK do oferty toruńskiego centrum handlowego wprowadza także lubiane, globalne marki, w tym chociażby LEGO, Mattel, Hasbro czy Fisher Price.
– SMYK to doskonale znany na polskim rynku brand, lider w swoim segmencie, którego cechuje aż 93-procentowa rozpoznawalność wśród konsumentów. Jego pojawienie się w naszej propozycji tworzy więc kolejny, mocny akcent oferty Nowych Bielaw, który wyróżnia nas na lokalnym rynku, a także wśród innych centrów convenience w kraju – mówi Karolina Nitowska.
Ale otwarcie to przede wszystkim dobra wiadomość dla klientów toruńskiego obiektu, a zwłaszcza rodzin. Jak pokazały przeprowadzone niedawno badania ARC Rynek i Opinia, 3 na 4 kupujących w Nowych Bielawach odwiedza to centrum handlowe razem z dzieckiem.
– W przeprowadzonych rok temu ankietach sklep z zabawkami znalazł się w gronie najbardziej pożądanych przez naszych klientów. Teraz debiutuje tego typu koncept, co pokazuje najlepiej, jak świadomie i w oparciu o realne potrzeby konsumenta rozwijamy nasz obiekt. Tym bardziej, że sięgamy przy tym po najlepsze marki. Ma to ogromny wpływ na lojalność klientów oraz pozycję obiektu – mówi.
Pozycję, którą doceniają partnerzy. Nowe Bielawy w ostatnich latach przeszły wielowymiarową metamorfozę. Ostatni rok z kolei upłynął tu na rozbudowie obiektu i przekształceniu go w nowoczesny kompleks zakupowy z dwoma dodatkowymi nowymi parkami handlowymi. Ale nie tylko rozwój wyróżnia obiekt. Centrum notuje też bardzo dobre wyniki. Tylko w czerwcu rok do roku footfall wzrósł tu aż o 54%!
– Marki postrzegają nas dziś jako atrakcyjną biznesowo lokalizację i stabilnego partnera, który odważnie myśli o rozwoju i chłonie rynkowe trendy. To tworzy im atrakcyjne otoczenie, w którym chętnie lokują swoje sklepy. Tym bardziej, że w ślad za tym rozwojem idą wyniki sprzedażowe i footfall, a także wysokie oceny klientów. Dziś aż 95% pozytywnie ocenia ofertę Nowych Bielawy. To wskaźnik, który od kilku lat rośnie – dodaje.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo. / www.nowe-bielawy.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.