SoDA Conference 2021 – najważniejsze wydarzenie dla polskiej branży IT
Trwają przygotowania do największego w kraju wydarzenia skierowanego do polskich firm IT. Konferencja przygotowywana przez organizację SoDA jest okazją do podjęcia wszelkich kwestii palących dla branży. Spotkanie odbędzie się 24 września br. w Łodzi, a jego tematem przewodnim będzie The future is now. Trendy, które określają polskie Software House’y.
W ramach eventu zaplanowane są wystąpienia gości specjalnych oraz panele dyskusyjne. Prelegenci poruszą tematy dotyczące trendów kształtujących branżę, szans i wyzwań stojących przed polskimi firmami IT oraz przyszłości rynku, w tym zmian, jakie wywołała pandemia COVID-19. Wśród panelistów pojawią się m.in. Piotr Bucki, szkoleniowiec i psycholog z Bucki.Pro, Szymon Negacz, konsultant, trener sprzedaży i właściciel firmy doradczej SellWise oraz Wojciech Wolny, CEO firmy Euvic. W trakcie konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać również z przestrzeni networkingowej, umożliwiającej wymianę know how oraz doświadczeń.
- SoDA Conference powstała, aby dać nam – przedstawicielom branży IT przestrzeń, gdzie będziemy mogli się spotkać i wypracować wspólne stanowiska w istotnych dla nas tematach. Konferencja to też szansa na zdobycie nowej wiedzy i wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Motywem przewodnim wydarzenia będzie przyszłość i trendy, które już teraz wytyczają polskie software house’y. Tematykę paneli dobieraliśmy we współpracy z ekspertami i członkami organizacji, tak, aby zaspokoić potrzeby zarówno głównych graczy rynku, jak i dopiero co początkujących start-upów. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu wszystkich przedstawicieli polskiego rynku technologicznego – mówi Bartosz Majewski, założyciel i prezes SoDA.
Co w programie?
Spotkanie otworzą gospodarze SoDA Conference 2021 i przedstawiciele miasta Łódź. Kolejne prelekcje skupiać się będą wokół trendów w sprzedaży i marketingu, wykorzystania technologii Cloud czy kwestii Mergers and Acquisitions (fuzje i przejęcia). Debata poświęcona będzie tematom HR-owym w branży IT.
Zwieńczeniem konferencji będzie uroczysta gala SoDA Awards, podczas której wręczone zostaną nagrody branżowe, partnerskie i nagroda społeczności. Statuetki przyznane zostaną przez specjalną kapitułę, do której zaproszono ekspertów oraz przedstawicieli instytucji, związanych z branżą IT.
Po raz pierwszy od czasu założenia organizacji przyznamy nagrody branżowe dla tych przedstawicieli branży IT, którzy pomimo niepewnych zachowań rynku związanych z pandemią, poradzili sobie najlepiej. To również okazja, by pokazać polskie produkty i usługi IT. Jednym z głównych celów SoDA jest promocja polskiego software’u - mamy nadzieję, że nagroda pomoże w wypełnieniu tej misji. - komentuje Marta Kępa, executive director w SoDA.
Wydarzenie dedykowane jest zarówno członkom SoDA, jak i innym firmom z rynku IT oraz stowarzyszeniom z polskiego sektora technologicznego. Organizatorzy zapraszają również przedstawicieli administracji publicznej i mediów. Tytuł miasta Gospodarza eventu objęło Miasto Łódź. Konferencja przyjmie formę hybrydową – część stacjonarna z udziałem gości odbędzie się w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi, natomiast całe wydarzenie będzie można śledzić na interaktywnej platformie i w aplikacji mobilnej Meeting Application.
Szczegółowa agenda oraz informacje o biletach dostępne są na stronie: https://event.meetingapplication.com/sodaconference2021
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.