Komunikaty PR

Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe

2020-04-21  |  18:00
Biuro prasowe

Ze względu na dużą ilość różnorodnych materiałów, jak również odmienne potrzeby określonych grup odbiorców, Sokołów podjął decyzję o zastąpieniu dotychczasowej witryny firmowej dwoma odrębnymi serwisami. – Strona internetowa to w dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwsze źródło informacji o firmie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Tutaj trafiają zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi, potencjalni pracownicy czy przedstawiciele mediów. Zależy nam, by w naszych serwisach w wygodny sposób mogli znaleźć wszystkie treści, których poszukują. Nasze nowe strony w optymalnym stopniu odpowiadają na ich potrzeby i oczekiwania. Są nowoczesne, przejrzyste i łatwe w nawigacji.

Dotychczasowa witryna www.sokolow.pl zyskała nowy wygląd i funkcjonalności. Użytkownicy znajdą tu  szczegółowe opisy produktów, ich wartości odżywcze oraz informacje o nowościach produktowych. Z pewnością przydatny będzie też szeroki wybór przepisów, pogrupowanych w kategorie posiłków i poszczególnych okazji. Dużym ułatwieniem dla konsumentów jest też wyszukiwarka sklepów – Delikatesów Mięsnych Sokołów, umożliwiająca szybkie znalezienie punktu sprzedaży w danej okolicy.

Nowa strona korporacyjna www.sokolowsa.pl zawiera treści skierowane do partnerów biznesowych, dziennikarzy i pracowników – również potencjalnych. Tutaj prezentowane są wszystkie aktualne wydarzenia z życia firmy. Witryna jest też źródłem informacji na temat strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Sokołów oraz działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Wysoka funkcjonalność wyróżnia zakładkę „kariera”. Potencjalni pracownicy mogą przekonać się, jak na co dzień wygląda praca w Sokołowie i na jakie benefity mogą liczyć. Mają też możliwość śledzenia prowadzonych rekrutacji oraz szybkiego aplikowania na wybrane przez siebie stanowiska.

Nowe strony są dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Istotnym elementem obu serwisów jest wygoda użytkowania, którą zapewnia intuicyjna nawigacja i estetyczna szata graficzna.

Za koncepcję i realizację projektów nowych stron firmy Sokołów odpowiada wrocławska agencja Amooco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.