Komunikaty PR

Sokołów wspólnie z Łukaszem Fabiańskim promuje sport wśród najmłodszych

2023-06-14  |  17:10
Biuro prasowe

Zwieńczeniem rozgrywek był wielki finał, rozegrany w minioną niedzielę 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Podczas wydarzenia nie zabrakło sportowych emocji ani dobrej zabawy, a młodych adeptów futbolu do gry zagrzewał również Łukasz Fabiański – znakomity bramkarz i reprezentant Polski, a jednocześnie ambasador Akademii Sokolika.

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Jako sponsor tytularny już po raz drugi aktywnie wspierała go firma Sokołów, producent linii Sokoliki, stworzonej z myślą o potrzebach żywieniowych najmłodszych. – Ubiegłoroczna, pierwsza edycja Sokoliki Cup zakończyła się wielkim sukcesem i wzbudziła niezwykle szerokie zainteresowanie wśród młodych zawodników – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – To znakomita i skuteczna forma promocji zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży, dlatego z pełnym przekonaniem podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w organizację drugiej edycji turnieju. Cieszę się, że w ten sposób możemy realizować jeden z priorytetowych celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności, zachęcając najmłodszych do aktywności fizycznej, połączonej z odpowiednio zbilansowaną dietą.

Eliminacje do tegorocznych rozgrywek odbyły się w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie oraz w województwie Podkarpackim i Wielkopolskim. Uczestniczyło w nich ponad 2 000 zawodników i zawodniczek, reprezentujących 144 drużyny. Do finału zakwalifikowało się 20 drużyn, które podjęły sportową rywalizację na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Ostatecznie triumfowała drużyna Drukarz Warszawa, pokonując w wielkim finale drużynę Beniaminka Radom wynikiem 3:1. Trzecie miejsce na podium przypadło zawodnikom Akademii KKS Lech Poznań.

Na wszystkich zwycięzców czekały atrakcyjne nagrody: bilety na mecz Polska-Niemcy, sprzęt sportowy, puchary i medale. Dodatkowo najlepsza drużyna otrzymała voucher na obóz piłkarski, a trzech najlepszych zawodników zgarnęło wyjątkowe upominki ufundowane przez Łukasza Fabiańskiego.   

Dekoracji i wręczenia nagród dokonali Członkowie Zarządu Sokołów S.A., Prezes Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej oraz ambasador Akademii Sokolika Łukasz Fabiański. 

Łukasz Fabiański, utytułowany bramkarz i wieloletni reprezentant Polski, wspierał uczestników finału Sokoliki Cup jako ambasador Akademii Sokolika. Od wielu lat inspiruje on młodych sportowców do rozwijania swoich pasji. – Jestem pełen uznania dla zaangażowania i umiejętności wszystkich zawodników, biorących udział w finale – mówi Łukasz Fabiański. – Cieszę się, że Sokoliki Cup przyciągają tak wielu młodych miłośników futbolu, którzy z udziału w rozgrywkach mogą czerpać mnóstwo radości, satysfakcji i pozytywnych emocji. Jednocześnie chciałbym podkreślić, iż takie wydarzenia stanowią najlepszą i najbardziej efektywną zachętę do regularnej aktywności fizycznej, a chyba nikt nie ma wątpliwości, jak bardzo jest ona dziś potrzebna dzieciom i młodzieży.

Finałowi Sokoliki Cup towarzyszyły nie tylko sportowe emocje. Podczas wydarzenia nie zabrakło innych atrakcji dla dzieci – zabaw, konkursów, animacji. Wyjątkową atmosferę współtworzyły też występy muzyczne utalentowanych, młodych artystów – Ignacego i Natalii Zastępy.

Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A., zapewnia, że firma nadal będzie prowadzić działania w tym obszarze, skierowane do dzieci i młodzieży. – Najmłodsi są niezwykle wymagającą grupą – mówi Bogusław Miszczuk. – Jeśli chcemy skutecznie ich wspierać na drodze zdrowego rozwoju, musimy im zaproponować akcje, które spełnią ich oczekiwania, a Sokoliki Cup bez wątpienia są właśnie taką formą edukacji. Liczę na to, że w kolejnym roku ponownie zaprosimy do naszych rozgrywek wszystkich, którzy chcą rozwijać sportowe pasje i … grać o swoje marzenia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.