Sol Marina powiększy się o 267 kolejnych apartamentów
Luksusowy kompleks Sol Marina, położony na gdańskim wybrzeżu, będzie rozbudowywany. Dekpol Deweloper uzyskał właśnie pozwolenie na budowę kolejnych dwóch etapów. W ramach przygotowywanej inwestycji powstanie 267 apartamentów oraz 129 miejsc cumowniczych. Zakończenie realizacji II oraz III etapu tego unikalnego projektu planowane jest odpowiednio w drugim kwartale 2023 i 2024 roku.
Dekpol Deweloper może realizować kolejne etapy prestiżowego kompleksu Sol Marina. Wydana została właśnie ostateczna decyzja dotycząca pozwolenia na budowę. W ramach zatwierdzonego II i III etapu projektu Sol Marina planowana jest budowa 31 kameralnych budynków, które obejmą łącznie 267 luksusowych apartamentów. W ramach inwestycji przygotowane zostaną również 293 miejsca parkingowe oraz 129 miejsc cumowniczych. Zakończenie realizacji II etapu planowane jest w drugim kwartale 2023 roku. Z kolei oddanie do użytku apartamentów z III etapu nastąpi rok później.
„Sol Marina zostanie zrealizowana w trzech etapach, w ramach których powstanie kilkaset apartamentów. Zakończyliśmy już pierwszą fazę inwestycji, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem Klientów. Uzyskanie pozwolenia na budowę kolejnych etapów pozwala nam kontynuować realizację tego unikalnego w skali całego kraju przedsięwzięcia. Apartamenty klasy premium wraz z prywatnymi miejscami cumowniczymi spełniają najwyższe oczekiwania i wymagania klientów. To w części apartamentowej, a w części hotelowej naszej oferty oprócz pokoi hotelowych mamy też w pełni wyposażone apartamenty inwestycyjne” – podkreślił Sebastian Barandziak, Prezes Dekpol Deweloper.
W ramach I etapu powstało już 77 apartamentów o powierzchni od 41 do 89 mkw. W najbliższym czasie rozpocznie się także budowa Grano Marina Hotel. Powstanie dominujący na terenie kompleksu 11-kondygancyjny budynek, w którym znajdzie się 130 pokoi hotelowych. W tej części inwestycji zaplanowano komfortową strefę rekreacyjną z basenem oferującym unikatowy widok na marinę. Zaprojektowano również wiele atrakcyjnych udogodnień, pozwalających gościom na odpoczynek w wyjątkowych warunkach, m.in.: lobby z recepcją, restaurację z wyjściem na ogród zimowy i centrum konferencyjno-biznesowe. Do dyspozycji gości inwestor na 400 mkw. powierzchni Wellness&SPA przygotuje aż 8 gabinetów SPA, salę fitness oraz na ostatniej kondygnacji ekskluzywne sale pod gwiazdami SEA ROOF z widokiem na Wyspę Sobieszewską
Budowa kompleksu wystartowała w 2019 roku. Projekt architektoniczny został opracowany przy współpracy z biurami LSA oraz K&M Design i BO Projekty oraz z Pauliną Czurak ze Studia IDEOGRAF, która odpowiada za projekt wnętrz.
Kompleks Sol Marina jest zlokalizowany zaledwie 500 metrów od Wyspy Sobieszewskiej, tuż nad brzegiem ujścia Martwej Wisły do Bałtyku. Znajdują się tu aż dwa rezerwaty przyrody – Ptasi Raj i Mewia Łacha. Cały kompleks jest doskonale skomunikowany z najważniejszymi kierunkami turystycznymi. Inwestycja jest oddalona zaledwie o 14 kilometrów od centrum Gdańska. Dzięki Sol Marina nabrzeże Martwej Wisły zyskało wyjątkowy i nowoczesny wygląd.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest Dekpol Budownictwo.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.