Solplanet rozszerza sieć swoich dystrybutorów o INSELL i Procarte
Public Relations
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/
Do grona dystrybutorów produktów marki Solplanet dołączyły dwie firmy – INSELL oraz Procarte. Będą one oferować na polskim rynku falowniki do małych i przemysłowych instalacji fotowoltaicznych.
Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Od kilku lat produkty te są dostępne także na polskim rynku. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów. Do tej pory firma współpracowała z pięcioma partnerami, teraz ich grono się powiększyło.
- Naszym znakiem rozpoznawczym są nie tylko wysokiej jakości produkty o wyjątkowym designie, ale też szeroka gama usług, które wspierają użytkowników naszych urządzeń na każdym etapie współpracy – od wyboru falownika czy pompy ciepła aż po serwis. To dlatego na co dzień pracujemy z dystrybutorami, którzy kierują się podobnymi wartościami i którym zależy na tym, aby dostarczyć klientowi produkt jak najlepiej dopasowany do jego potrzeb, podzielić się z nim wiedzą i wesprzeć doświadczeniem. Nasi nowi partnerzy biznesowi podzielają tę filozofię – mówi Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.
INSELL to firma z niemal 39-letnim doświadczeniem na rynku. Jest dystrybutorem artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla firm wykonawczych z branży elektrycznej i energetycznej, hurtowni elektrotechnicznych i elektrycznych, inwestorów realizujących indywidualne projekty inwestycyjne w branży elektrycznej oraz Zakładów Energetycznych. Od 2020 roku oferuje również produkty niezbędne do wykonania instalacji fotowoltaicznych.
Procarte jest hurtownią specjalizującą się w branży fotowoltaicznej oraz hydraulicznej. Dostarcza urządzenia oraz realizuje profesjonalne projekty farm fotowoltaicznych. Swoje usługi kieruje do różnorodnych klientów, od małych przedsiębiorców po duże korporacje. Zapewnia kompleksowe wsparcie i fachowe doradztwo na każdym etapie współpracy.
- Jestem przekonana, że współdziałanie z firmami, które z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodzą do edukacji rynku i sprzedaży produktów, pomoże nam podnieść zaufanie polskich konsumentów do branży fotowoltaicznej – podsumowuje Sylwia Koza.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.