Sony Corporation nawiązuje współpracę z firmą signageOS
Sony Corporation („Sony”) łączy siły z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, który umożliwi usprawnioną integrację z monitorami profesjonalnymi 4K BRAVIA marki Sony oraz stworzy bardziej zintegrowaną strukturę Digital Signage i systemu zarządzania treścią (CMS) dla firmy i jego partnerów na całym świecie. Nowo nawiązana współpraca partnerska z signageOS niemal podwoi liczbę rozwiązań kompatybilnych z wyświetlaczami marki Sony. Dzięki temu mogą one obsługiwać prawie 60 zintegrowanych opcji CMS. Porozumienie umożliwi sieci integratorów systemów, sprzedawców, partnerów handlowych, dostawców usług zarządzanych i twórców oprogramowania Sony łatwiejszą rozbudowę i rozszerzenie wdrożeń monitorów profesjonalnych BRAVIA dzięki pojedynczemu interfejsowi programowania aplikacji firmy signageOS.
„Jesteśmy podekscytowani nie tylko samą współpracą z firmą signageOS, ale też możliwością rozszerzenia funkcji i zwiększenia wartości wyświetlaczy Sony oraz wyników finansowych partnerów należących do naszego rozwijającego się ogólnoświatowego ekosystemu”, powiedział Damien Weissenburger, dyrektor Professional Displays & Solutions w Europie. „Współpraca z signageOS zwiększy wartość gamy wyświetlaczy profesjonalnych BRAVIA marki Sony. Zaoferuje lepszą kompatybilność, przyczyni się do zrównoważonego rozwoju i rozszerzy zakres przypadków zastosowania, zwłaszcza w sektorze sprzedaży detalicznej, jednocześnie pozwalając zoptymalizować i ujednolicić wiele odmiennych ofert. Dzięki partnerowi pokroju signageOS zyskujemy również wiele możliwości wspólnego rozwoju i umacniania naszej firmy poprzez tworzenie lepszego ekosystemu rozwiązań do Digital Signage dla branży”.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy partnerskiej z Sony. Wraz z dalszym rozwojem wszechstronności rozwiązań do Digital Signage będziemy z dumą pomagać firmie Sony wspierać wielu dostawców, którzy napędzają transformację branży i dzięki którym staje się ona szybsza, przystępniejsza i bardziej zintegrowana”, mówi Stan Richter, dyrektor generalny signageOS. „Firma Sony zdecydowanie skupia się na budowaniu prężnych relacji B2B. Z niecierpliwością oczekujemy możliwości rozwoju i rozszerzenia współpracy z Sony, aby bezpośrednio przyczynić się do realizacji jej programu partnerskiego, jednocześnie spełniając potrzeby społeczności”.
Monitory profesjonalne BRAVIA 4K HDR marki Sony mają przekątne od 32 do 100 cali. Wykonano je z myślą o współczesnych połączonych środowiskach audiowizualnych. Są wyposażone w system na czipie (SoC) obsługujący język HTML5 i system operacyjny Android z najnowszą przeglądarką internetową. Gama produktów marki oferuje łatwą integrację, bezpieczeństwo, inteligentne opcje dostosowania, stałe aktualizacje, funkcje łatwego udostępniania treści i zarządzania treścią oraz otwarte interfejsy programowania aplikacji. Najnowsze technologie wyświetlaczy zapewniają doskonałe kolory, kontrast i klarowność treści w przestrzeniach firmowych, edukacyjnych, handlowych i publicznych oraz w rozwiązaniach do Digital Signage.
W monitorach profesjonalnych BRAVIA położono nacisk na zrównoważony rozwój, ponieważ eliminują one potrzebę korzystania z zewnętrznego odtwarzacza multimediów, co zmniejsza zużycie energii i w mniejszym stopniu obciąża łańcuch dostaw. Mogą być również wykorzystywane z istniejącą infrastrukturą.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.