Komunikaty PR

Sony Corporation nawiązuje współpracę z firmą signageOS

2022-12-30  |  19:00
Biuro prasowe

Sony Corporation („Sony”) łączy siły z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, który umożliwi usprawnioną integrację z monitorami profesjonalnymi 4K BRAVIA marki Sony oraz stworzy bardziej zintegrowaną strukturę Digital Signage i systemu zarządzania treścią (CMS) dla firmy i jego partnerów na całym świecie. Nowo nawiązana współpraca partnerska z signageOS niemal podwoi liczbę rozwiązań kompatybilnych z wyświetlaczami marki Sony. Dzięki temu mogą one obsługiwać prawie 60 zintegrowanych opcji CMS.  Porozumienie umożliwi sieci integratorów systemów, sprzedawców, partnerów handlowych, dostawców usług zarządzanych i twórców oprogramowania Sony łatwiejszą rozbudowę i rozszerzenie wdrożeń monitorów profesjonalnych BRAVIA dzięki pojedynczemu interfejsowi programowania aplikacji firmy signageOS.

Jesteśmy podekscytowani nie tylko samą współpracą z firmą signageOS, ale też możliwością rozszerzenia funkcji i zwiększenia wartości wyświetlaczy Sony oraz wyników finansowych partnerów należących do naszego rozwijającego się ogólnoświatowego ekosystemu”, powiedział Damien Weissenburger, dyrektor Professional Displays & Solutions w Europie.  „Współpraca z signageOS zwiększy wartość gamy wyświetlaczy profesjonalnych BRAVIA marki Sony. Zaoferuje lepszą kompatybilność, przyczyni się do zrównoważonego rozwoju i rozszerzy zakres przypadków zastosowania, zwłaszcza w sektorze sprzedaży detalicznej, jednocześnie pozwalając zoptymalizować i ujednolicić wiele odmiennych ofert.  Dzięki partnerowi pokroju signageOS zyskujemy również wiele możliwości wspólnego rozwoju i umacniania naszej firmy poprzez tworzenie lepszego ekosystemu rozwiązań do Digital Signage dla branży”.

Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy partnerskiej z Sony. Wraz z dalszym rozwojem wszechstronności rozwiązań do Digital Signage będziemy z dumą pomagać firmie Sony wspierać wielu dostawców, którzy napędzają transformację branży i dzięki którym staje się ona szybsza, przystępniejsza i bardziej zintegrowana”, mówi Stan Richter, dyrektor generalny signageOS.  „Firma Sony zdecydowanie skupia się na budowaniu prężnych relacji B2B. Z niecierpliwością oczekujemy możliwości rozwoju i rozszerzenia współpracy z Sony, aby bezpośrednio przyczynić się do realizacji jej programu partnerskiego, jednocześnie spełniając potrzeby społeczności”.

Monitory profesjonalne BRAVIA 4K HDR marki Sony mają przekątne od 32 do 100 cali. Wykonano je z myślą o współczesnych połączonych środowiskach audiowizualnych.  Są wyposażone w system na czipie (SoC) obsługujący język HTML5 i system operacyjny Android z najnowszą przeglądarką internetową.  Gama produktów marki oferuje łatwą integrację, bezpieczeństwo, inteligentne opcje dostosowania, stałe aktualizacje, funkcje łatwego udostępniania treści i zarządzania treścią oraz otwarte interfejsy programowania aplikacji.  Najnowsze technologie wyświetlaczy zapewniają doskonałe kolory, kontrast i klarowność treści w przestrzeniach firmowych, edukacyjnych, handlowych i publicznych oraz w rozwiązaniach do Digital Signage.

W monitorach profesjonalnych BRAVIA położono nacisk na zrównoważony rozwój, ponieważ eliminują one potrzebę korzystania z zewnętrznego odtwarzacza multimediów, co zmniejsza zużycie energii i w mniejszym stopniu obciąża łańcuch dostaw. Mogą być również wykorzystywane z istniejącą infrastrukturą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.