Sony Corporation nawiązuje współpracę z firmą signageOS
Sony Corporation („Sony”) łączy siły z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, który umożliwi usprawnioną integrację z monitorami profesjonalnymi 4K BRAVIA marki Sony oraz stworzy bardziej zintegrowaną strukturę Digital Signage i systemu zarządzania treścią (CMS) dla firmy i jego partnerów na całym świecie. Nowo nawiązana współpraca partnerska z signageOS niemal podwoi liczbę rozwiązań kompatybilnych z wyświetlaczami marki Sony. Dzięki temu mogą one obsługiwać prawie 60 zintegrowanych opcji CMS. Porozumienie umożliwi sieci integratorów systemów, sprzedawców, partnerów handlowych, dostawców usług zarządzanych i twórców oprogramowania Sony łatwiejszą rozbudowę i rozszerzenie wdrożeń monitorów profesjonalnych BRAVIA dzięki pojedynczemu interfejsowi programowania aplikacji firmy signageOS.
„Jesteśmy podekscytowani nie tylko samą współpracą z firmą signageOS, ale też możliwością rozszerzenia funkcji i zwiększenia wartości wyświetlaczy Sony oraz wyników finansowych partnerów należących do naszego rozwijającego się ogólnoświatowego ekosystemu”, powiedział Damien Weissenburger, dyrektor Professional Displays & Solutions w Europie. „Współpraca z signageOS zwiększy wartość gamy wyświetlaczy profesjonalnych BRAVIA marki Sony. Zaoferuje lepszą kompatybilność, przyczyni się do zrównoważonego rozwoju i rozszerzy zakres przypadków zastosowania, zwłaszcza w sektorze sprzedaży detalicznej, jednocześnie pozwalając zoptymalizować i ujednolicić wiele odmiennych ofert. Dzięki partnerowi pokroju signageOS zyskujemy również wiele możliwości wspólnego rozwoju i umacniania naszej firmy poprzez tworzenie lepszego ekosystemu rozwiązań do Digital Signage dla branży”.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy partnerskiej z Sony. Wraz z dalszym rozwojem wszechstronności rozwiązań do Digital Signage będziemy z dumą pomagać firmie Sony wspierać wielu dostawców, którzy napędzają transformację branży i dzięki którym staje się ona szybsza, przystępniejsza i bardziej zintegrowana”, mówi Stan Richter, dyrektor generalny signageOS. „Firma Sony zdecydowanie skupia się na budowaniu prężnych relacji B2B. Z niecierpliwością oczekujemy możliwości rozwoju i rozszerzenia współpracy z Sony, aby bezpośrednio przyczynić się do realizacji jej programu partnerskiego, jednocześnie spełniając potrzeby społeczności”.
Monitory profesjonalne BRAVIA 4K HDR marki Sony mają przekątne od 32 do 100 cali. Wykonano je z myślą o współczesnych połączonych środowiskach audiowizualnych. Są wyposażone w system na czipie (SoC) obsługujący język HTML5 i system operacyjny Android z najnowszą przeglądarką internetową. Gama produktów marki oferuje łatwą integrację, bezpieczeństwo, inteligentne opcje dostosowania, stałe aktualizacje, funkcje łatwego udostępniania treści i zarządzania treścią oraz otwarte interfejsy programowania aplikacji. Najnowsze technologie wyświetlaczy zapewniają doskonałe kolory, kontrast i klarowność treści w przestrzeniach firmowych, edukacyjnych, handlowych i publicznych oraz w rozwiązaniach do Digital Signage.
W monitorach profesjonalnych BRAVIA położono nacisk na zrównoważony rozwój, ponieważ eliminują one potrzebę korzystania z zewnętrznego odtwarzacza multimediów, co zmniejsza zużycie energii i w mniejszym stopniu obciąża łańcuch dostaw. Mogą być również wykorzystywane z istniejącą infrastrukturą.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.