Komunikaty PR

Sony na targach IBC 2023

2023-08-11  |  12:00
Biuro prasowe

W dniach 15–18 września w Amsterdamie odbędą się targi IBC 2023. Firma Sony pokaże na nich innowacyjne rozwiązania dla mediów, prezentowane pod hasłem Creativity Connected.  Stoisko Sony odzwierciedla długoterminowe zaangażowanie firmy we współpracę z klientami w dziedzinie kluczowych technologii, dzięki czemu mogą oni działać nie tylko bardziej twórczo i efektywnie, ale i jednocześnie w sposób przyjazny dla środowiska.

Pełen ekosystem rozwiązań, produktów i usług firmy Sony koncentruje się na czterech strategicznych elementach kształtujących branżę medialną. Są to:

  • Networked Live — stale rozwijająca się platforma, która pozwala optymalizować wykonywanie pracy, wykorzystanie lokalizacji i przetwarzanie podczas każdej produkcji na żywo, realizowanej zarówno w rzeczywistej lokalizacji, jak i w chmurze.
  • Creators’ Cloud — działająca w chmurze platforma firmy Sony, która powstała z myślą o bardziej efektywnej produkcji, łatwiejszym udostępnianiu i publikowaniu treści multimedialnych.
  • Rejestracja i przetwarzanie obrazu, zaawansowane technologie odwzorowania kolorów, uniwersalność i łatwość obsługi to najważniejsze cechy kamer i obiektywów Sony, zwłaszcza linii Cinema Line obejmującej także kamery CineAlta, oraz gamy monitorów referencyjnych. Całość dopełnia pakiet oprogramowania SDK umożliwiającego zdalne sterowanie parametrami kamer.
  • Rozwiązania z zakresu Virtual Production przeznaczone na potrzeby produkcji filmowej, które łączą oprogramowanie Virtual Production Toolset, serię kamer VENICE zapewniających miękkość i subtelność obrazu, gładkość odcieni skóry i piękne odwzorowanie barw oraz wysoko kontrastowe i jasne wyświetlacze Crystal LED w celu stworzenia wirtualnego planu filmowego. Firma Sony przekaże dodatkowe informacje o rozwiązaniach Virtual Production podczas prezentacji na IBC Innovation Stage, w sobotę 16 września o godz. 10.00.

Z niecierpliwością czekamy nie tylko na spotkanie z naszymi wieloletnimi partnerami, przyjaciółmi i klientami, lecz także na możliwość zaprezentowania naszych nowości — mówi Olivier Bovis, dyrektor działu Media Solutions. — Wiemy, że tworzenie wartości, zdalna i rozproszona produkcja oraz wydajność platform i organizacji pracy będą miały w najbliższych kilku latach podstawowe znaczenie dla każdego nadawcy i podmiotu z branży medialnej. Wspólnie z nimi będziemy, więc kształtować przyszłość, by umożliwiać produkcje w dowolnej skali i dowolnym miejscu.”

Sony wyznaje pogląd, że każdy podmiot z branży medialnej jest zobowiązany do etycznego postępowania i zmniejszania swojego wpływu na środowisko. Na stoisku Sony zaprezentuje, więc także najnowsze inicjatywy firmy z tej dziedziny.

Sony zaprasza zwiedzających na stanowisko 13.A10 w hali 13 w dniach od 15 do 18 września 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.