Sony na targach IBC 2023
W dniach 15–18 września w Amsterdamie odbędą się targi IBC 2023. Firma Sony pokaże na nich innowacyjne rozwiązania dla mediów, prezentowane pod hasłem Creativity Connected. Stoisko Sony odzwierciedla długoterminowe zaangażowanie firmy we współpracę z klientami w dziedzinie kluczowych technologii, dzięki czemu mogą oni działać nie tylko bardziej twórczo i efektywnie, ale i jednocześnie w sposób przyjazny dla środowiska.
Pełen ekosystem rozwiązań, produktów i usług firmy Sony koncentruje się na czterech strategicznych elementach kształtujących branżę medialną. Są to:
- Networked Live — stale rozwijająca się platforma, która pozwala optymalizować wykonywanie pracy, wykorzystanie lokalizacji i przetwarzanie podczas każdej produkcji na żywo, realizowanej zarówno w rzeczywistej lokalizacji, jak i w chmurze.
- Creators’ Cloud — działająca w chmurze platforma firmy Sony, która powstała z myślą o bardziej efektywnej produkcji, łatwiejszym udostępnianiu i publikowaniu treści multimedialnych.
- Rejestracja i przetwarzanie obrazu, zaawansowane technologie odwzorowania kolorów, uniwersalność i łatwość obsługi to najważniejsze cechy kamer i obiektywów Sony, zwłaszcza linii Cinema Line obejmującej także kamery CineAlta, oraz gamy monitorów referencyjnych. Całość dopełnia pakiet oprogramowania SDK umożliwiającego zdalne sterowanie parametrami kamer.
- Rozwiązania z zakresu Virtual Production przeznaczone na potrzeby produkcji filmowej, które łączą oprogramowanie Virtual Production Toolset, serię kamer VENICE zapewniających miękkość i subtelność obrazu, gładkość odcieni skóry i piękne odwzorowanie barw oraz wysoko kontrastowe i jasne wyświetlacze Crystal LED w celu stworzenia wirtualnego planu filmowego. Firma Sony przekaże dodatkowe informacje o rozwiązaniach Virtual Production podczas prezentacji na IBC Innovation Stage, w sobotę 16 września o godz. 10.00.
„Z niecierpliwością czekamy nie tylko na spotkanie z naszymi wieloletnimi partnerami, przyjaciółmi i klientami, lecz także na możliwość zaprezentowania naszych nowości — mówi Olivier Bovis, dyrektor działu Media Solutions. — Wiemy, że tworzenie wartości, zdalna i rozproszona produkcja oraz wydajność platform i organizacji pracy będą miały w najbliższych kilku latach podstawowe znaczenie dla każdego nadawcy i podmiotu z branży medialnej. Wspólnie z nimi będziemy, więc kształtować przyszłość, by umożliwiać produkcje w dowolnej skali i dowolnym miejscu.”
Sony wyznaje pogląd, że każdy podmiot z branży medialnej jest zobowiązany do etycznego postępowania i zmniejszania swojego wpływu na środowisko. Na stoisku Sony zaprezentuje, więc także najnowsze inicjatywy firmy z tej dziedziny.
Sony zaprasza zwiedzających na stanowisko 13.A10 w hali 13 w dniach od 15 do 18 września 2023 r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.