Komunikaty PR

Sony zapowiada udział w targach ISE 2024

2023-12-15  |  12:30
Biuro prasowe

Firma Sony powróci na targi ISE w 2024 r., z prezentacją rozwiązań dla sektora korporacyjnego, handlu detalicznego, edukacji i produkcji wirtualnej. Firma pokaże, jak inteligentne technologie AV zmieniają sposób współpracy, a także jak rosnący ekosystem partnerstw pomaga rozszerzać możliwości.

Głównym celem Sony jest misja zrównoważonego rozwoju. Aby zapewnić lepszą przyszłość, firma będzie nadal realizować swoje inicjatywy środowiskowe, tworząc produkty o długiej żywotności i z inteligentnymi komponentami, takimi jak układy SoC (system on chip) o niższym zużyciu energii i ekologiczne funkcje panelu w monitorach BRAVIA z serii BZ-L.

Stoisko Sony zapewni gościom wyjątkową okazję do zapoznania się z najnowszymi technologiami wspomagającymi działalność firm. Goście zostaną zaproszeni do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i produktami Sony w interaktywnych, dostosowanych do potrzeb środowiskowych i symulujących rzeczywiste otoczenie - warunkach. Będzie to sala lekcyjna wyposażona w kluczowe technologie edukacyjne czy kawiarnia z rozwiązaniami Sony w restauracjach szybkiej obsługi czy wizualizacja korporacyjnej sali konferencyjnej.

Ponadto Sony przygotuje również strefę poświęconą prezentacji współpracy z partnerami oraz rosnącej  możliwości oferty produktowej. Wielu zaufanych partnerów zaprezentuje produkty i rozwiązania Sony na własnych stoiskach.

Wśród najważniejszych atrakcji na stoisku Sony znajdą się:

  • W strefie produkcji wirtualnej zadebiutuje seria 150-calowych monitorów VERONA, a także pełna oferta firmy Sony w zakresie produkcji wirtualnej. 
  • Na całym stoisku oraz w strefach korporacyjnej i retailowej  będzie można zobaczyć pełną gamę monitorów profesjonalnych BRAVIA, takich jak BZ40L.
  • Ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS będzie dostępny do demonstracji w sali konferencyjnej.
  • W strefie edukacyjnej Sony zaprezentuje zaawansowane technologicznie narzędzie do wydobywania pisma odręcznego, będące częścią rozwiązania Edge Analytics, wraz z VPL-FHZ85.
  • Na stoisku znajdą się także kamery Sony SRG-A12, SRG-A40 i SRG-X400 oraz projektory biznesowe, takie jak VPL-PHZ61.


Na targach ISE 2024 firma Sony zadebiutuje i wprowadzi na rynek nowe rozwiązania zgodne z produktami C-LED z serii BH i CH.                                       

"Targi ISE to bardzo ważne wydarzenie w branży audiowizualnej, które będzie odbywało się już 20. raz i z przyjemnością informujemy, że weźmiemy w nim udział . Z niecierpliwością czekamy na prezentację najnowszych aktualizacji naszych produktów i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektora edukacji, korporacji, produkcji wirtualnej i handlu detalicznego", komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "To, co zaprezentujemy na najbliższych targach, odzwierciedla nasze wartości biznesowe i długoterminowe cele. Ta branża rozwija się w szybkim tempie, a produkty i rozwiązania muszą dostosowywać się do tych zmian. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż targi ISE, które definiują branżę".

Sony zaprezentuje swoje Produkty I rozwiązania w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.