Sony zapowiada udział w targach ISE 2024
Firma Sony powróci na targi ISE w 2024 r., z prezentacją rozwiązań dla sektora korporacyjnego, handlu detalicznego, edukacji i produkcji wirtualnej. Firma pokaże, jak inteligentne technologie AV zmieniają sposób współpracy, a także jak rosnący ekosystem partnerstw pomaga rozszerzać możliwości.
Głównym celem Sony jest misja zrównoważonego rozwoju. Aby zapewnić lepszą przyszłość, firma będzie nadal realizować swoje inicjatywy środowiskowe, tworząc produkty o długiej żywotności i z inteligentnymi komponentami, takimi jak układy SoC (system on chip) o niższym zużyciu energii i ekologiczne funkcje panelu w monitorach BRAVIA z serii BZ-L.
Stoisko Sony zapewni gościom wyjątkową okazję do zapoznania się z najnowszymi technologiami wspomagającymi działalność firm. Goście zostaną zaproszeni do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i produktami Sony w interaktywnych, dostosowanych do potrzeb środowiskowych i symulujących rzeczywiste otoczenie - warunkach. Będzie to sala lekcyjna wyposażona w kluczowe technologie edukacyjne czy kawiarnia z rozwiązaniami Sony w restauracjach szybkiej obsługi czy wizualizacja korporacyjnej sali konferencyjnej.
Ponadto Sony przygotuje również strefę poświęconą prezentacji współpracy z partnerami oraz rosnącej możliwości oferty produktowej. Wielu zaufanych partnerów zaprezentuje produkty i rozwiązania Sony na własnych stoiskach.
Wśród najważniejszych atrakcji na stoisku Sony znajdą się:
- W strefie produkcji wirtualnej zadebiutuje seria 150-calowych monitorów VERONA, a także pełna oferta firmy Sony w zakresie produkcji wirtualnej.
- Na całym stoisku oraz w strefach korporacyjnej i retailowej będzie można zobaczyć pełną gamę monitorów profesjonalnych BRAVIA, takich jak BZ40L.
- Ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS będzie dostępny do demonstracji w sali konferencyjnej.
- W strefie edukacyjnej Sony zaprezentuje zaawansowane technologicznie narzędzie do wydobywania pisma odręcznego, będące częścią rozwiązania Edge Analytics, wraz z VPL-FHZ85.
- Na stoisku znajdą się także kamery Sony SRG-A12, SRG-A40 i SRG-X400 oraz projektory biznesowe, takie jak VPL-PHZ61.
Na targach ISE 2024 firma Sony zadebiutuje i wprowadzi na rynek nowe rozwiązania zgodne z produktami C-LED z serii BH i CH.
"Targi ISE to bardzo ważne wydarzenie w branży audiowizualnej, które będzie odbywało się już 20. raz i z przyjemnością informujemy, że weźmiemy w nim udział . Z niecierpliwością czekamy na prezentację najnowszych aktualizacji naszych produktów i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektora edukacji, korporacji, produkcji wirtualnej i handlu detalicznego", komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "To, co zaprezentujemy na najbliższych targach, odzwierciedla nasze wartości biznesowe i długoterminowe cele. Ta branża rozwija się w szybkim tempie, a produkty i rozwiązania muszą dostosowywać się do tych zmian. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż targi ISE, które definiują branżę".
Sony zaprezentuje swoje Produkty I rozwiązania w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.