Komunikaty PR

SOUDAL KOLEJNY RAZ DOCENIONY PRZEZ WYKONAWCÓW

2020-10-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Na początku października ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2020, którego zwycięzcy tradycyjnie zostali wskazani przez samych wykonawców. Firma Soudal – światowy lider w sektorze chemii budowlanej i wielokrotny triumfator Rankingu – otrzymała nagrody w trzech kategoriach: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające / silikony” oraz „piany montażowe”. Sukces ten jest potwierdzeniem najwyższej jakości produktów marki Soudal i niezachwianej pozycji firmy na polskim rynku budowlanym.

Tym, co odróżnia Ranking Budowlana Marka Roku od wszystkich innych konkursów w branży w naszym kraju, jest jego obiektywny charakter – o przyznaniu nagród w plebiscycie decydują nie oceny jurorskie, ale opinie wykonawców. Wyłaniając laureatów, fachowcy opierają się na własnej praktyce i biorą pod uwagę trzy kryteria: częstotliwość stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości. W tym roku organizator Rankingu, czyli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, przeprowadził 2 779 wywiadów z wykonawcami z całej Polski, którzy na co dzień stosują materiały budowlane z danej kategorii. Respondenci odpowiadali na pytania otwarte, tj. samodzielnie wskazywali nazwy marek, które cenią najbardziej.

Wyniki projektu badawczego Budowlana Marka Roku 2020 pokazują, że Soudal jest najczęściej stosowaną przez polskich wykonawców marką w kategoriach „piany montażowe” oraz „masy uszczelniające / silikony”. Jest również marką o najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”, a także marką o najlepszej relacji ceny do jakości w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”. Warto podkreślić, że w segmencie asortymentowym „piany montażowe”, w którym Soudal zwyciężył w każdej kategorii rankingowej, firma ta została wskazana jako najbardziej ceniona marka przez ponad 40% wykonawców i praktycznie zdeklasowała konkurencję.

Prestiżowe nagrody, jakie otrzymaliśmy w ramach tegorocznej edycji projektu, są dla nas nie tylko źródłem wielkiej satysfakcji, ale również zobowiązania. Z perspektywy firmy Soudal tytuły Złota Budowlana Marka Roku 2020 oraz Złoty Champion Roku 2020 przede wszystkim świadczą o ogromnym i niesłabnącym zaufaniu, jakim obdarzyli nas wykonawcy. Dołożymy wszelkich starań, aby również w przyszłości dostarczać im produkty o najwyższej jakości oraz najnowocześniejsze rozwiązania systemowe – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.