Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
OD PLATIGE SOUND DO SOUNDLY by PLATIGE
Studio Platige Sound zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla największych światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio współpracowało także z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”. Jedną z współprac rozpoczętych w 2022 przez studio jest realizacja dźwięku do pierwszego z serii projektów kampanii wizerunkowej firmy brokerskiej XTB.
– Miniony rok była dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Konsekwentnie realizowana strategia przyniosła wymierne efekty finansowe – 2022 r. był w 25-letniej historii Platige rekordowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa. Poszerzamy nasze horyzonty i stawiamy kolejny krok w biznesie. Wsłuchując się w oczekiwania rynku, zdecydowaliśmy się wykorzystać zbudowane doświadczenie w ramach Platige i dać naszemu studiu nie tylko nowy szyld, ale także poszerzyć jego ofertę i wzmocnić kompetencje w zespole- to naturalny kierunek rozwoju – powiedział Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.
JAKOŚĆ, DOŚWIADCZENIE, WYSOKIEJ KLASY SPECJALIŚCI
Soundly by Platige wchodzi w Grupę Platige, a to oznacza jakość, doświadczenie i najwyższe standardy działania. Studio ma na swoim koncie nagrody i nominacje takie jak Hollywood Music Award 2018 - muzyka Crossfire czy Złoty Miecz KTR 2019 Sound Design animacji Resident Evil Village. Za tymi wszystkimi sukcesami stoją ludzie - wysokiej klasy specjaliści.
Trzon zespołu studia od ponad 8 lat funkcjonującego w ramach Platige Image tworzą Sabina Pająk-Maciaś oraz Wojciech Chołaściński.
- W ciągu kilku lat naszej pracy dla Platige Image zrealizowaliśmy dźwięk dla wielu znanych i nagradzanych polskich kampanii reklamowych, takich jak „Serce i Rozum” (Orange) czy „Bonjour w Carrefour” z Napoleonem, w którego rolę wcielił się Jacek Braciak. Mamy także duże doświadczenie w sound designie do cinematików. Najbardziej znane realizacje to Dying Light dla Techlandu, czy nagradzany cinematic do gry Resident Evil Village – mówi Sabina Pająk-Maciaś.
POSZERZENIE OFERTY, WZMOCNIENIE KOMPETENCJI
Studio Soundly by Platige otrzymało nie tylko nowy szyld, ale także nową siedzibę. Została ona zaprojektowana tak, by gwarantować najwyższy komfort pracy realizatorom, a także klientom. Specjalnie uformowane ściany, wytłumione wysokiej klasy materiałami, zapewniają idealne warunki odsłuchowe i nagraniowe.
- Nasze studio posiada wysokiej jakości sprzęt, dostęp do olbrzymiej – także zagranicznej – bazy lektorsko-aktorskiej oraz doświadczenie w pracy z czołowymi kompozytorami. Dzięki połączeniu kompetencji oraz technologii, możemy zaoferować szeroki wachlarz usług, takich jak: sound design, kompozycje muzyczne, nagrania lektorskie i dubbingowe, sound branding oraz nadzór nad produkcjami dźwiękowymi – podkreśla Wojciech Chołaściński.
Oferta studia skierowana jest do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, działających zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.
Let’s make it SOUNDLY!

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.