Komunikaty PR

Coccodrillo Champion Kids Duathlon Czempiń 2021

2021-09-16  |  17:00

Już w najbliższy piątek 17 września mali miłośnicy sportu mogą wziąć udział w Coccodrillo Champion Kids Duathlon Czempiń 2021. Podobnie jak w poprzednich latach to właśnie zawody dla dzieci i młodzieży otwierają największą imprezę duathlonową w Polsce i jedną z największych w Europie.

Coccodrillo Champion Kids Duathlon to impreza towarzysząca i poprzedzająca Champion Man Duathlon Czempiń, największe zawody duathlonowe w Polsce. Od pierwszej edycji, która odbyła się w 2016 r. sponsorem tytularnym Champion Kids Duathlon jest firma Coccodrillo — znana rodzicom polska marka ubrań dla niemowląt i dzieci do 14 roku życia.  Zawodom towarzyszy akcja charytatywna na rzecz działającego w Czempiniu, stowarzyszenia JASIEK, które wspiera osoby chore oraz niepełnosprawne.

Już po raz piąty Coccodrillo jest sponsorem tytularnym Champion Kids Duathlon Czempiń. Impreza ta spotyka się z dużym uznaniem rodziców – w tym również naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę, jak duże znaczenie ma aktywność fizyczna w życiu każdego człowieka, dlatego z ogromną przyjemnością wspieramy dzieci i młodzież w odkrywaniu ich sportowych pasji — komentuje Paulina Żaczyk p.o. kierownika marketingu Coccodrillo.

Zawody odbędą się w piątek 17 września w godzinach popołudniowych. W zmaganiach mogą wziąć udział dzieci już od 1. roku życia, a ponieważ najmłodsi zawodnicy nie mają jeszcze swoich czasówek, mogą skorzystać z chodzików, taczek oraz innych sprzętów — liczy się przede wszystkim uśmiech zawodników i dobra zabawa. Na młodych śmiałków czeka pakiet sportowy wraz z pamiątkową koszulką ufundowaną przez firmę Coccodrillo.

Jak co roku zawody rozpoczną zmagania najmłodszych sportowców w wieku 1-2 lata (Kids 1) oraz 3-4 lata (Kids 2). W obydwóch kategoriach najważniejsza jest zdrowa rywalizacja i zachowanie zasad fair-play, dlatego wszystkie dzieci do 4. roku życia, które dotrą na linie mety są zwycięzcami. Wspomniane kategorie wiekowe — Kids 1 oraz Kids 2, a także Kids 3 (sportowcy w wieku 5-6 lat), będą zaczynały zawody od jazdy na rowerze, a kończyły je biegiem. Natomiast, starsi zawodnicy (7-15 lat) wystartują w klasycznym duathlonie, czyli: bieg-rower-bieg.

Coccodrillo Champion Kids Duathlon to doskonała przygoda dla każdego dziecka, które rozpiera energia. Podczas zawodów młodzi sportowcy będą mogli sprawdzić się w niecodziennym wyzwaniu i poczuć ducha rywalizacji zgodnie z zasadami fair play — podsumowuje Paulina  Żaczyk.

Chcąc zgłosić udział dziecka w zawodach Coccodrillo ChampionKids Duathlon należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.