Komunikaty PR

Marka Demix dostępna w GO Sport

2021-02-16  |  17:10
Biuro prasowe

 „Sport jest tam, gdzie Ty” to hasło, o które opiera się filozofia Demix, wychodząc z założenia, że w aktywności fizycznej nie chodzi o bicie światowych rekordów, a najważniejsze są indywidualne osiągnięcia i motywacje oraz to, jak sport wpływa na codzienność każdego człowieka. Marka pragnie zapewniać wszystko, co potrzebne jest do realizowania tych powszednich celów tak, by nie pozostawiać pola do wymówek. Rozsądna cena idzie tu w parze z wysoką jakością, zapewnioną przez zespół technologów, projektantów i ekspertów z branży sportowej, którzy tworzą produkty Demix.

 

Odzież tej marki oparta jest m.in. o technologię MOVI-tex, która odparowuje nadmiar wilgoci, zapewniając chłód i komfort nawet podczas najbardziej intensywnych treningów. Projektanci Demix tworzą również w oparciu o technologię MOVI-force, która odpowiada za ścisłe przyleganie ubioru do ciała i zapewnienie maksymalnego komfortu. Buty do biegania to z kolei skupienie na amortyzacji, którą zapewnia pianka EVA, a obuwie do treningu wyposażono ponadto w specjalne, umożliwiające naturalny ruch, rowki w podeszwie.

 

Kolekcja marki, która aktualnie dostępna jest w GO Sport składa się z odzieży i butów, przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Minimalistyczny design, stonowane barwy i proste kroje to wyróżniki produktów Demix, których logo można zobaczyć także na wszelkiego rodzaju akcesoriach, takich jak czapki, skarpetki czy torby treningowe, a nawet piłki do gry w piłkę nożną, koszykówkę czy siatkówkę.

 

Początek roku to idealny czas, by zacząć swoją przygodę ze sportem, a żeby ta przygoda potrwała jak najdłużej należy mierzyć siły na zamiary. Nie warto stawiać sobie nierealnych celów i porównywać się do innych. Kluczem do sukcesu, ale też czerpania maksimum przyjemności z aktywności, jest konsekwentne podwyższanie swojej własnej poprzeczki, dzięki czemu sport może zmienić życie na lepsze. Do tego zachęca Demix, który nie poprzestaje na słowach, a daje praktyczne narzędzia do ich realizacji. Marka oferuje produkty do najróżniejszych dyscyplin sportu w przystępnej cenie. Od teraz również w Polsce, w sklepach sieci GO Sport, możliwe jest obejrzenie, przymierzenie oraz zakupienie rzeczy tej marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.