Komunikaty PR

Marka Demix dostępna w GO Sport

2021-02-16  |  17:10
Biuro prasowe

 „Sport jest tam, gdzie Ty” to hasło, o które opiera się filozofia Demix, wychodząc z założenia, że w aktywności fizycznej nie chodzi o bicie światowych rekordów, a najważniejsze są indywidualne osiągnięcia i motywacje oraz to, jak sport wpływa na codzienność każdego człowieka. Marka pragnie zapewniać wszystko, co potrzebne jest do realizowania tych powszednich celów tak, by nie pozostawiać pola do wymówek. Rozsądna cena idzie tu w parze z wysoką jakością, zapewnioną przez zespół technologów, projektantów i ekspertów z branży sportowej, którzy tworzą produkty Demix.

 

Odzież tej marki oparta jest m.in. o technologię MOVI-tex, która odparowuje nadmiar wilgoci, zapewniając chłód i komfort nawet podczas najbardziej intensywnych treningów. Projektanci Demix tworzą również w oparciu o technologię MOVI-force, która odpowiada za ścisłe przyleganie ubioru do ciała i zapewnienie maksymalnego komfortu. Buty do biegania to z kolei skupienie na amortyzacji, którą zapewnia pianka EVA, a obuwie do treningu wyposażono ponadto w specjalne, umożliwiające naturalny ruch, rowki w podeszwie.

 

Kolekcja marki, która aktualnie dostępna jest w GO Sport składa się z odzieży i butów, przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Minimalistyczny design, stonowane barwy i proste kroje to wyróżniki produktów Demix, których logo można zobaczyć także na wszelkiego rodzaju akcesoriach, takich jak czapki, skarpetki czy torby treningowe, a nawet piłki do gry w piłkę nożną, koszykówkę czy siatkówkę.

 

Początek roku to idealny czas, by zacząć swoją przygodę ze sportem, a żeby ta przygoda potrwała jak najdłużej należy mierzyć siły na zamiary. Nie warto stawiać sobie nierealnych celów i porównywać się do innych. Kluczem do sukcesu, ale też czerpania maksimum przyjemności z aktywności, jest konsekwentne podwyższanie swojej własnej poprzeczki, dzięki czemu sport może zmienić życie na lepsze. Do tego zachęca Demix, który nie poprzestaje na słowach, a daje praktyczne narzędzia do ich realizacji. Marka oferuje produkty do najróżniejszych dyscyplin sportu w przystępnej cenie. Od teraz również w Polsce, w sklepach sieci GO Sport, możliwe jest obejrzenie, przymierzenie oraz zakupienie rzeczy tej marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.