Komunikaty PR

„Praska Ślizgawka” z Pepsi wraca na plac Konesera.

2023-12-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania pdf ( 1.12 MB )

Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu określonych warunków klienci Konesera skorzystają ze „Ślizgawki” za darmo.

Centrum Praskie Koneser, znajdujące się w portfolio spółki Liebrecht & wooD, swoimi aktywnymi działaniami placemakingowymi tworzy przyjazną przestrzeń, sprzyjającą integracji. Na placu Konesera, wśród klimatycznych świateł i świątecznego nastroju, po raz kolejny stanie najbardziej wyczekiwana atrakcja zimy – „Praska Ślizgawka Konesera”. To, w połączeniu z pofabryczną, starannie zrewitalizowaną architekturą, zapewni niezapomniane chwile.

Centrum Praskie Koneser zaprasza spragnionych rozrywki na świeżym powietrzu. Piruety będzie można kręcić codziennie, w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, po umówieniu z obsługą lodowiska). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

Centrum Praskie Koneser w trakcie całego roku inicjuje setki różnorodnych wydarzeń, w których licznie uczestniczą zarówno mieszkańcy Pragi, jak i całej Warszawy. Ogólnodostępny plac Konesera jest przestrzenią przyjazną, otwartą i integrującą, czego przykładem jest „Praska Ślizgawka Konesera”. Klimatyczne lodowisko sprzyja aktywnemu wypoczynkowi nie tylko w gronie rodziny czy przyjaciół, ale też sąsiadów i nieznajomych. To czas spędzany na świetnej zabawie, która jednocześnie wspiera budowanie i zacieśnianie relacji międzyludzkich – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, Dyrektor Komercyjna Centrum Praskiego Koneser. 

Wstęp na lodowisko to koszt 10 zł (jedna sesja trwa 75 minut). Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Na klientów Centrum Praskiego Koneser czeka oferta specjalna. Ci, po okazaniu paragonu na minimum 30 złotych z bieżącego dnia, będą mogli skorzystać zarówno ze ślizgawki, jak i wypożyczalni bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia gratis). Na taflę za darmo wejdą też dzieci do 10. roku życia, pod opieką osoby dorosłej – w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30), a także w trakcie przerwy świątecznej (28-31 grudnia) oraz ferii zimowych (15-19 oraz 22-26 stycznia 2024 r.) w godzinach funkcjonowania lodowiska (wszystkie sesje). Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (15 zł) oraz możliwość wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min).

Partnerem „Ślizgawki” po raz kolejny została marka Pepsi, należąca do PepsiCo Polska. Lodowisko jest jednym z elementów ogólnopolskiej, świątecznej kampanii „Świętuj po swojemu”, która ma za zadanie zachęcić do spędzenia świąt bez przymusów i obowiązków. Kampania trwa od listopada do grudnia tego roku i obejmie kanały digital, radio, TV, YouTube oraz social media. 

Już kolejny raz zachęcamy, by okołoświąteczny czas spędzić tak, jak sami preferujemy, bez podążania za nakazami, oczekiwaniami czy trendami. Chcemy, aby święta były czasem odpoczynku i relaksu. W ramach wydarzeń organizowanych z „Praską Ślizgawką” jako zespół Pepsi przygotowaliśmy dla odwiedzających napoje Pepsi oraz drobne upominki od marki. Mamy nadzieję, że będą one cieszyć się równie dużym powodzeniem jak w zeszłym roku – mówi Michał Rybkiewicz, Junior Brand Manager marki Pepsi w PepsiCo Polska.

Centrum Praskie Koneser jest szczególnym miejscem dla PepsiCo Polska. To tutaj już od ponad roku znajduje się biuro główne firmy i tu często spędzamy w gronie przyjaciół czas po pracy. Cieszymy się, że kolejny raz możemy przyczynić się do powstania „Praskiej Ślizgawki” i zaprosić do wspólnego świętowania z Pepsi – mówi Aleksandra Wierzba, Starsza Specjalistka ds. Komunikacji i CSR, PepsiCo Polska. 

Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

***

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce, zarządzana przez Liebrecht & wooD. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki Centrum Praskie Koneser przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej, zakupowej i hotelarskiej – z Hotelem Moxy Warsaw Praga. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Concept Food & Wine, Freya Cafe & Deli, ORZO, Koneser Grill, Spółdzielnia.Koneser, Setki Powodów oraz pierwszą w Polsce restauracją sieci L’Osteria, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej i edukacyjnej mapie Polski, w którym znajduje się miasteczko edukacyjne miniciti, Muzeum Polskiej Wódki i Muzeum Sztuki Fantastycznej oraz nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery.

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

 

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność! Biuro prasowe
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi
Sport Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
2024-10-07 | 14:00

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich
Sport 46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
2024-09-05 | 15:15

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.