Komunikaty PR

„Praska Ślizgawka” z Pepsi wraca na plac Konesera.

2023-12-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania pdf ( 1.12 MB )

Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu określonych warunków klienci Konesera skorzystają ze „Ślizgawki” za darmo.

Centrum Praskie Koneser, znajdujące się w portfolio spółki Liebrecht & wooD, swoimi aktywnymi działaniami placemakingowymi tworzy przyjazną przestrzeń, sprzyjającą integracji. Na placu Konesera, wśród klimatycznych świateł i świątecznego nastroju, po raz kolejny stanie najbardziej wyczekiwana atrakcja zimy – „Praska Ślizgawka Konesera”. To, w połączeniu z pofabryczną, starannie zrewitalizowaną architekturą, zapewni niezapomniane chwile.

Centrum Praskie Koneser zaprasza spragnionych rozrywki na świeżym powietrzu. Piruety będzie można kręcić codziennie, w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, po umówieniu z obsługą lodowiska). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

Centrum Praskie Koneser w trakcie całego roku inicjuje setki różnorodnych wydarzeń, w których licznie uczestniczą zarówno mieszkańcy Pragi, jak i całej Warszawy. Ogólnodostępny plac Konesera jest przestrzenią przyjazną, otwartą i integrującą, czego przykładem jest „Praska Ślizgawka Konesera”. Klimatyczne lodowisko sprzyja aktywnemu wypoczynkowi nie tylko w gronie rodziny czy przyjaciół, ale też sąsiadów i nieznajomych. To czas spędzany na świetnej zabawie, która jednocześnie wspiera budowanie i zacieśnianie relacji międzyludzkich – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, Dyrektor Komercyjna Centrum Praskiego Koneser. 

Wstęp na lodowisko to koszt 10 zł (jedna sesja trwa 75 minut). Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Na klientów Centrum Praskiego Koneser czeka oferta specjalna. Ci, po okazaniu paragonu na minimum 30 złotych z bieżącego dnia, będą mogli skorzystać zarówno ze ślizgawki, jak i wypożyczalni bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia gratis). Na taflę za darmo wejdą też dzieci do 10. roku życia, pod opieką osoby dorosłej – w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30), a także w trakcie przerwy świątecznej (28-31 grudnia) oraz ferii zimowych (15-19 oraz 22-26 stycznia 2024 r.) w godzinach funkcjonowania lodowiska (wszystkie sesje). Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (15 zł) oraz możliwość wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min).

Partnerem „Ślizgawki” po raz kolejny została marka Pepsi, należąca do PepsiCo Polska. Lodowisko jest jednym z elementów ogólnopolskiej, świątecznej kampanii „Świętuj po swojemu”, która ma za zadanie zachęcić do spędzenia świąt bez przymusów i obowiązków. Kampania trwa od listopada do grudnia tego roku i obejmie kanały digital, radio, TV, YouTube oraz social media. 

Już kolejny raz zachęcamy, by okołoświąteczny czas spędzić tak, jak sami preferujemy, bez podążania za nakazami, oczekiwaniami czy trendami. Chcemy, aby święta były czasem odpoczynku i relaksu. W ramach wydarzeń organizowanych z „Praską Ślizgawką” jako zespół Pepsi przygotowaliśmy dla odwiedzających napoje Pepsi oraz drobne upominki od marki. Mamy nadzieję, że będą one cieszyć się równie dużym powodzeniem jak w zeszłym roku – mówi Michał Rybkiewicz, Junior Brand Manager marki Pepsi w PepsiCo Polska.

Centrum Praskie Koneser jest szczególnym miejscem dla PepsiCo Polska. To tutaj już od ponad roku znajduje się biuro główne firmy i tu często spędzamy w gronie przyjaciół czas po pracy. Cieszymy się, że kolejny raz możemy przyczynić się do powstania „Praskiej Ślizgawki” i zaprosić do wspólnego świętowania z Pepsi – mówi Aleksandra Wierzba, Starsza Specjalistka ds. Komunikacji i CSR, PepsiCo Polska. 

Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

***

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce, zarządzana przez Liebrecht & wooD. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki Centrum Praskie Koneser przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej, zakupowej i hotelarskiej – z Hotelem Moxy Warsaw Praga. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Concept Food & Wine, Freya Cafe & Deli, ORZO, Koneser Grill, Spółdzielnia.Koneser, Setki Powodów oraz pierwszą w Polsce restauracją sieci L’Osteria, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji, to miejsce licznych wystaw, targów i różnego rodzaju wydarzeń oraz pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej i edukacyjnej mapie Polski, w którym znajduje się miasteczko edukacyjne miniciti, Muzeum Polskiej Wódki i Muzeum Sztuki Fantastycznej oraz nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart, Leonarda Art Gallery.

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

 

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieg Na Szczyt Rondo 1 próbą generalną przed mistrzostwami świata Biuro prasowe
2024-02-19 | 09:00

Bieg Na Szczyt Rondo 1 próbą generalną przed mistrzostwami świata

16 marca odbędzie się 12. edycja Biegu Na Szczyt Rondo 1, czyli kultowego biegu po schodach na 37. piętro warszawskiego biurowca Rondo 1. Na starcie stanie niemal cała światowa
Sport Największy klub bilardowy w stolicy otwarty. Właściciele mają zaskakujący plan
2024-01-19 | 13:13

Największy klub bilardowy w stolicy otwarty. Właściciele mają zaskakujący plan

40 stołów bilardowych i 20 stanowisk do gry w rzutki - a to wszystko zaledwie przedsmak tego, co czeka na gości nowo otwartego centrum bilardowego Złota Bila w Blue City. To inna
Sport Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe
2024-01-09 | 13:30

Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe

9 stycznia 2024 r. - Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Coraz gorsza kondycja psychiczna polskich nastolatków. Szkoły potrzebują narzędzi, żeby reagować na depresję i kryzysowe sytuacje

Stan psychiczny dzieci i młodzieży w Polsce się pogarsza. – W polskich szkołach brakuje psychologów, często też wrażliwości i wsparcia. A jeśli dziecko nie będzie mieć go w domu, to tym bardziej powinno mieć je w szkole – mówi Barbara Nowacka, ministra edukacji. – Statystyki pokazują, że w Polsce na depresję cierpi 2 proc. dzieci w wieku 6–12 lat i aż 20 proc. w grupie młodzieńczej – mówi Katarzyna Dubno, członkini zarządu Fundacji Adamed. Na te niepokojące dane w ostatnich latach wpłynęły m.in. izolacja spowodowana pandemią, sytuacja geopolityczna zaburzająca poczucie bezpieczeństwa. To dodatkowo nakłada się na sytuacje kryzysowe w domu czy szkole. Fundacja Adamed nawiązała współpracę z ekspertami serwisu Życie warte jest rozmowy, a efektem tego partnerstwa program Wspierająca Szkoła, którego celem jest profilaktyka zachowań samobójczych.

Zagranica

Dwa lata po wybuchu wojny zainteresowanie Polaków pomocą dla Ukraińców jest dużo mniejsze. Potrzeby się zmieniły, ale wciąż są poważne

Po dwóch latach wojny w Ukrainie zainteresowanie Polaków pomaganiem jest dużo mniejsze niż na początku konfliktu. Jednak ta pomoc wciąż jest bardzo potrzebna, ponieważ z każdym dniem rośnie liczba poszkodowanych i strat wywołanych wojną, a w Polsce nadal pozostaje około miliona ukraińskich uchodźców. – Istotnym wyzwaniem są w tej chwili zagadnienia związane z ich integracją. Koncentrujemy się też na pomocy tym uchodźcom z Ukrainy, którzy są osobami naprawdę potrzebującymi, czyli na matkach samotnie wychowujących kilkoro dzieci, osobach starszych czy z niepełnosprawnościami – mówi Michał Mikołajczyk, członek zarządu Polskiego Czerwonego Krzyża.

Firma

Polski rynek IT cierpi na niedobór specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Podnoszenie kompetencji cyfrowych kobiet mogłoby częściowo zaradzić tym brakom

Branża IT, która cierpi na niedobór pracowników, wciąż ma słabą reprezentację kobiet. 40 proc. respondentek podkreśla, że ich firmy w ogóle nie zatrudniają kobiet w działach IT, a tylko 15,5 proc. wskazuje, że kobiety zajmują w nich stanowiska kierownicze lub zarządzające – wynika z badania „Wyzwania kobiet w zakresie cyfryzacji i bezpieczeństwa cyfrowego”. Czynnikiem, który mógłby zwiększyć udział kobiet na tym rynku jest podnoszenie ich kompetencji cyfrowych i szkolenia umożliwiające przebranżowienie. Bez tego trudno będzie spełnić cel z rządowego programu, by do końca dekady co trzeci pracownik na rynku ICT był kobietą. Szczególnie ważnym obszarem takich działań powinno być cyberbezpieczeństwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.