Soudal zaprasza na kolejną edycję CoffeeRide z Tomaszem Marczyńskim
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
W sobotę 3 czerwca wystartuje kultowa impreza rowerowa – Soudal CoffeeRide z Tomaszem Marczyńskim.
Tegoroczny Soudal CoffeeRide będzie już trzecią odsłoną wydarzenia, podczas którego można nie tylko czerpać przyjemność z jazdy na rowerze u boku doświadczonego kolarza, ale również rozsmakować się w wyśmienitej kawie. Wzorem ubiegłych edycji dla pasjonatów rowerowych wojaży przygotowano 60-kilometrową trasę w pobliżu Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodzić będzie nie kto inny, jak wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. Organizatorem imprezy jest firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu Tour de Pologne.
Soudal CoffeeRide 2023 rozpocznie się 3 czerwca o godz. 10.30 przed siedzibą firmy Soudal w Cząstkowie Mazowieckim (zmotoryzowanym zostanie udostępniony parking), a sam rajd – dokładnie o 11.11. Soudal zadba o poczęstunek dla uczestników wydarzenia oraz o przestrzeń na spokojne delektowanie się kawą w towarzystwie Tomasza Marczyńskiego. Program imprezy obejmuje również losowanie prezentów od Soudal i od marki RASOWEAR. W wydarzeniu może wziąć udział każdy – jedynym warunkiem jest doskonała kondycja i przestrzeganie zasad bezpiecznej jazdy na rowerze.
Soudal CoffeeRide 2023 będzie wstępem do nadchodzącej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, którego głównym sponsorem jest marka Soudal. W tym roku Wyścig odbędzie się w czterech miejscowościach: Skawinie (24.06.2023), Starym Sączu (05.08.2023) oraz Wieliczce i Niepołomicach (29-30.09.2023).

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.