Komunikaty PR

Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.

2021-03-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Zarówno codzienne aktywności, jak i ekstremalne treningi mogą być prostsze. Ceniona fińska marka zegarków sportowych Suunto prezentuje nowe modele Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum.

Flagowe modele zegarków sportowych marki Suunto doczekały się nowych wersji Premium. Poszerzone zostały o dodatkowe funkcje dotyczące nawigacji, a także udoskonalone pod względem wizualnym i wytrzymałościowym. Poznaj szczegóły, wybierz model dostosowany do Twoich potrzeb i zacznij przygodę z marką Suunto.

 

Suunto 7 Titanum - Smartwatch dla aktywnych

Suunto 7 Titanum to smartwatch, który zadowoli wszystkich miłośników aktywnego trybu życia, ponieważ łączy w sobie funkcje przydatne na co dzień, jak również świetnie sprawdza się podczas treningów. Idealny podczas biegania po parku, na wycieczkach rowerowych, przydatny także w biurze i w pracy, ponieważ posiada ponad 70 trybów sportowych oraz system Wear OS firmy Google™, który zapewnia obsługę tysięcy aplikacji ze sklepu Google Play. Ale to nie wszystko. Oto nowe funkcje Suunto 7 Titanum:

  • Kompleksowa analiza snu m.in. czas trwania oraz kolejne etapy snu, a także informacje dotyczące tętna w czasie rzeczywistym, które pozwalają na większą kontrolę aktywności. 
  • Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią, która gwarantuje większą wytrzymałość i elegancki design w jednym.
  • Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu.
  • Elegancki i miękki pasek z mikrofibry, który idealnie dostosowuje się do kształtu nadgarstka i pasuje do każdej stylizacji.

 

Zegarek będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych o matowych odcieniach inspirowanych naturą: czarny (Matte Black Titanium) oraz szary (Stone-Grey Titanium).

 

Suunto 9 Titanum - ekstremalne wyprawy pod kontrolą

Wymagające wyprawy i ekstremalne treningi potrzebują odpowiedniego wsparcia. Z miłości do przygód powstał Suunto 9 Titanum - zegarek sportowy, który pomoże sięgać wyżej i osiągać kolejne wyznaczane cele. Przetestowany pod kątem zgodności ze standardami wojskowymi Stanów Zjednoczonych [MIL-STD-810] zadowoli nawet najbardziej wymagających sportowców.

Oto nowe funkcje Suunto 9 Titanum:

  • Inteligentny system GPS, który może działać aż do 170 godzin na baterii w trybie “Wycieczka”.
  • Nowe funkcje w nawigacji przy użyciu tzw. punktów POI m.in. zapisywanie lokalizacji docelowej na bieżąco podczas wyprawy w zegarku lub wcześniej w darmowej aplikacji Suunto, a także płynna nawigacja do celu.
  • Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw.
  • Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią - wytrzymałość i elegancki design w jednym.
  • Kompleksowe funkcje śledzenia pogody i ponad 80 gotowych trybów sportowych.
  • Odporne na ścieranie, działalność promieni słonecznych i wody paski tekstylne w dwóch rozmiarach.

 

Nowy model Suunto 9 Titanum będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych inspirowanych barwami natury. Są to: Granite Blue Titanium, Charcoal Titanium.

Nowe modele można kupić w sklepie online www.suunto.com oraz m.in. w RTV Euro AGD, Media Expert, Komputronik, X-Kom i Zegarownia.

 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

 

-------

 

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.



Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o. o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.