Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Zarówno codzienne aktywności, jak i ekstremalne treningi mogą być prostsze. Ceniona fińska marka zegarków sportowych Suunto prezentuje nowe modele Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum.
Flagowe modele zegarków sportowych marki Suunto doczekały się nowych wersji Premium. Poszerzone zostały o dodatkowe funkcje dotyczące nawigacji, a także udoskonalone pod względem wizualnym i wytrzymałościowym. Poznaj szczegóły, wybierz model dostosowany do Twoich potrzeb i zacznij przygodę z marką Suunto.
Suunto 7 Titanum - Smartwatch dla aktywnych
Suunto 7 Titanum to smartwatch, który zadowoli wszystkich miłośników aktywnego trybu życia, ponieważ łączy w sobie funkcje przydatne na co dzień, jak również świetnie sprawdza się podczas treningów. Idealny podczas biegania po parku, na wycieczkach rowerowych, przydatny także w biurze i w pracy, ponieważ posiada ponad 70 trybów sportowych oraz system Wear OS firmy Google™, który zapewnia obsługę tysięcy aplikacji ze sklepu Google Play. Ale to nie wszystko. Oto nowe funkcje Suunto 7 Titanum:
- Kompleksowa analiza snu m.in. czas trwania oraz kolejne etapy snu, a także informacje dotyczące tętna w czasie rzeczywistym, które pozwalają na większą kontrolę aktywności.
- Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią, która gwarantuje większą wytrzymałość i elegancki design w jednym.
- Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu.
- Elegancki i miękki pasek z mikrofibry, który idealnie dostosowuje się do kształtu nadgarstka i pasuje do każdej stylizacji.
Zegarek będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych o matowych odcieniach inspirowanych naturą: czarny (Matte Black Titanium) oraz szary (Stone-Grey Titanium).
Suunto 9 Titanum - ekstremalne wyprawy pod kontrolą
Wymagające wyprawy i ekstremalne treningi potrzebują odpowiedniego wsparcia. Z miłości do przygód powstał Suunto 9 Titanum - zegarek sportowy, który pomoże sięgać wyżej i osiągać kolejne wyznaczane cele. Przetestowany pod kątem zgodności ze standardami wojskowymi Stanów Zjednoczonych [MIL-STD-810] zadowoli nawet najbardziej wymagających sportowców.
Oto nowe funkcje Suunto 9 Titanum:
- Inteligentny system GPS, który może działać aż do 170 godzin na baterii w trybie “Wycieczka”.
- Nowe funkcje w nawigacji przy użyciu tzw. punktów POI m.in. zapisywanie lokalizacji docelowej na bieżąco podczas wyprawy w zegarku lub wcześniej w darmowej aplikacji Suunto, a także płynna nawigacja do celu.
- Nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation) dzięki platformie Komoot, która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw.
- Tytanowa ramka z nową minimalistyczną geometrią - wytrzymałość i elegancki design w jednym.
- Kompleksowe funkcje śledzenia pogody i ponad 80 gotowych trybów sportowych.
- Odporne na ścieranie, działalność promieni słonecznych i wody paski tekstylne w dwóch rozmiarach.
Nowy model Suunto 9 Titanum będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych inspirowanych barwami natury. Są to: Granite Blue Titanium, Charcoal Titanium.
Nowe modele można kupić w sklepie online www.suunto.com oraz m.in. w RTV Euro AGD, Media Expert, Komputronik, X-Kom i Zegarownia.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków
46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
Jak wrócić do formy po wakacjach?
Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.