Z alpejskich szczytów do Polski: marka Northland dostępna w GO Sport
Założycielem Northland jest Gerwalt Pichler – pasjonat ekstremalnego alpinizmu oraz zdobywca najdzikszych oraz najtrudniejszych szczytów. W wieku 40 lat porzucił on ówczesne życie zawodowe i w pełni poświęcił się swojemu hobby. Zaczął samodzielnie organizować górskie wyprawy, co uczyniło go pionierem w tej dziedzinie. Wówczas nikt nie podejmował się tego typu przedsięwzięć, a co za tym idzie – nikt tak naprawdę nie wiedział, jak wymagająca jest tego typu wyprawa i co jest do niej potrzebne. Niezadowolony z posiadanego sprzętu Pichler postanowił sam go zaprojektować. Podczas wspinaczki na najzimniejszą górę świata – Mt. McKinley (obecnie Denali) podjął decyzję o stworzeniu własnej marki. Sprzęt dla prawdziwych alpinistów, zapewniający im bezpieczeństwo oraz komfort nawet w najtrudniejszych warunków – takie było założenie Gerwalta Pichlera, a jednocześnie idea, w myśl której powstała marka Northland.
Inspiracją dla nazwy brandu była Nowa Zelandia i najbardziej wysunięty na północ kraju region. Northland, bo dokładnie tak nazywa się to miejsce, jest istnym rajem dla miłośników sportów outdoorowych, m.in. wspinaczek, pieszych wędrówek, żeglarstwa, narciarstwa czy jazdy na rowerze. Gerwalt Pichler często odwiedzał Nową Zelandię jako nastolatek, a wyrazem jego zamiłowania do tego kraju miał być stworzony przez niego brand.
Dziś, mająca niemal 50 lat marka Northland, jest połączeniem outdoorowych technologii z najnowszymi trendami ze świata mody. Oferuje nie tylko wysoce funkcjonalną odzież, obuwie i sprzęt, ale także dba o to, by wyglądały one stylowo, zgodnie z oczekiwaniami odbiorców. Według tej strategii powstają kolekcje sportowe Northland, na które składają się m.in. się lekkie i wytrzymałe namioty, ciepłe i również niewiele ważące śpiwory, zaawansowana technologicznie odzież oraz wodoodporne buty gwarantujące wysoką przyczepność.
Produkty Northland są aktualnie dostępne w 43 państwach, a od tego roku jednym z niech jest także Polska. Rzeczy austriackiej marki można kupić stacjonarnie oraz online w sieci sklepów sportowych GO Sport.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.