Komunikaty PR

Z alpejskich szczytów do Polski: marka Northland dostępna w GO Sport

2021-05-07  |  17:47
Biuro prasowe

Założycielem Northland jest Gerwalt Pichler – pasjonat ekstremalnego alpinizmu oraz zdobywca najdzikszych oraz najtrudniejszych szczytów. W wieku 40 lat porzucił on ówczesne życie zawodowe i w pełni poświęcił się swojemu hobby. Zaczął samodzielnie organizować górskie wyprawy, co uczyniło go pionierem w tej dziedzinie. Wówczas nikt nie podejmował się tego typu przedsięwzięć, a co za tym idzie – nikt tak naprawdę nie wiedział, jak wymagająca jest tego typu wyprawa i co jest do niej potrzebne. Niezadowolony z posiadanego sprzętu Pichler postanowił sam go zaprojektować. Podczas wspinaczki na najzimniejszą górę świata – Mt. McKinley (obecnie Denali) podjął decyzję o stworzeniu własnej marki. Sprzęt dla prawdziwych alpinistów, zapewniający im bezpieczeństwo oraz komfort nawet w najtrudniejszych warunków – takie było założenie Gerwalta Pichlera, a jednocześnie idea, w myśl której powstała marka Northland.

 

Inspiracją dla nazwy brandu była Nowa Zelandia i najbardziej wysunięty na północ kraju region. Northland, bo dokładnie tak nazywa się to miejsce, jest istnym rajem dla miłośników sportów outdoorowych, m.in. wspinaczek, pieszych wędrówek, żeglarstwa, narciarstwa czy jazdy na rowerze. Gerwalt Pichler często odwiedzał Nową Zelandię jako nastolatek, a wyrazem jego zamiłowania do tego kraju miał być stworzony przez niego brand.

 

Dziś, mająca niemal 50 lat marka Northland, jest połączeniem outdoorowych technologii z najnowszymi trendami ze świata mody. Oferuje nie tylko wysoce funkcjonalną odzież, obuwie i sprzęt, ale także dba o to, by wyglądały one stylowo, zgodnie z oczekiwaniami odbiorców. Według tej strategii powstają kolekcje sportowe Northland, na które składają się m.in. się lekkie i wytrzymałe namioty, ciepłe i również niewiele ważące śpiwory, zaawansowana technologicznie odzież oraz wodoodporne buty gwarantujące wysoką przyczepność.

 

Produkty Northland są aktualnie dostępne w 43 państwach, a od tego roku jednym z niech jest także Polska. Rzeczy austriackiej marki można kupić stacjonarnie oraz online w sieci sklepów sportowych GO Sport.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.