Starbucks świętuje 50 lat działalności
W tym roku Starbucks obchodzi 50 lat działalności. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich miłośników i klientów wyjątkową kolekcję butelek i kubków, nawiązujących do historii i wartości marki. Organizuje też specjalny Coffee Tasting, gospodarzem którego będzie Duncan Moir, Prezydent Starbucks EMEA. W spotkaniu wezmą udział Partnerzy z aż 43 rynków – także z Polski.
Rok 2021 jest kamieniem milowym dla Starbucks, który obchodzi właśnie swoją 50. rocznicę. Wydarzeniem rozpoczynającym świętowanie jest jedyny w swoim rodzaju Coffee Tasting, którego gospodarzem będzie sam Duncan Moir, Prezydent EMEA. Coffee Tasting polega na wspólnej degustacji kawy, pozwalającej odkryć jej smak, aromat i historię. Jest to integralna część każdego spotkania Starbucks. Uczestnicy będą wspólnie degustowali, przygotowaną specjalnie z tej okazji, filiżankę wyjątkowej mieszanki Starbucks Anniversary Blend. Zwieńczeniem obchodów złotej rocznicy staną się natomiast słynne mistrzostwa Starbucks, EMEA Barista Championship, które odbędą się w listopadzie.
- Pięćdziesiąta rocznica Starbucks to dla nas niezapomniane wydarzenie. Naszą misją jest inspirować i rozwijać ludzi – w każdej chwili: jeden człowiek, jedna kawa, jedno miejsce. Teraz chcemy jednak spotkać się wszyscy razem, z różnych zakątków Europy i Świata, aby wspólnie upamiętnić ten niezwykły czas i spędzić go tak, jak lubimy najbardziej, czyli przy kubku kawy. Minione lata upłynęły nam w duchu troski o ludzi, planetę oraz pasji do kawy, czyli wartości przyświecających nam od początku. Teraz mamy doskonałą okazję do refleksji, spojrzenia w przyszłość i zastanowienia się, co jeszcze chcemy osiągnąć – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks w Polsce. – Z okazji rocznicy w naszej ofercie pojawiła się też niezwykła rocznicowa kawa ziarnista, Starbucks Anniversary Blend, oraz kolekcja kubków, odzwierciedlająca nasze dziedzictwo, misję i wartości. To swego rodzaju podsumowanie i ukłon w stronę Gości oraz miłośników Starbucks.
Historia i wartości na kubku
Miłośnicy marki oraz klienci od tego miesiąca znajdą też w ofercie kawiarni wyjątkową kolekcję butelek i kubków, w designie której ukryte zostały symbole związane z historią i wartościami marki. W ofercie znajdują się: dwie butelki i cztery kubki termiczne, trzy kubki ceramiczne, jeden metalowy i jeden cold cup (przeznaczony do zimnych napojów). Zainteresowani mogą je nabyć w cenie zaczynającej się od 59 zł.
- To dla nas wyjątkowy czas, który chcielibyśmy dzielić z naszymi Gośćmi. Od tego miesiąca w kawiarniach dostępna jest kolekcja kubków, którą wyróżnia symbolika odwołująca się do naszej historii i wartości, np. tygrys, koliber i słoń, oznaczające odpowiednio Sumatrę, Gwatemalę i Kenię, czyli regiony pochodzenia kawy Starbucks. Uważni fani wypatrzą na kubkach także motywy odwołujące się do procesu zbierania kawy – jak koszyk i sadzonki, oraz jej transportu, czyli morskie fale. Ważnymi elementami są również symbole podkreślające troskę o środowisko i odpowiedzialne praktyki, takie jak: las, rośliny i strumienie. Nie zabrakło też oczywiście kultowej syreny – najbardziej związanej ze Starbucks – która symbolizuje gościnność, pewność siebie oraz optymizm, z którym patrzymy w przyszłość – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.