Komunikaty PR

Starbucks świętuje 50 lat działalności

2021-03-30  |  09:40

W tym roku Starbucks obchodzi 50 lat działalności. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich miłośników i klientów wyjątkową kolekcję butelek i kubków, nawiązujących do historii i wartości marki. Organizuje też specjalny Coffee Tasting, gospodarzem którego będzie Duncan Moir, Prezydent Starbucks EMEA. W spotkaniu wezmą udział Partnerzy z aż 43 rynków – także z Polski.

Rok 2021 jest kamieniem milowym dla Starbucks, który obchodzi właśnie swoją 50. rocznicę. Wydarzeniem rozpoczynającym świętowanie jest jedyny w swoim rodzaju Coffee Tasting, którego gospodarzem będzie sam Duncan Moir, Prezydent EMEA. Coffee Tasting polega na wspólnej degustacji kawy, pozwalającej odkryć jej smak, aromat i historię. Jest to integralna część każdego spotkania Starbucks. Uczestnicy będą wspólnie degustowali, przygotowaną specjalnie z tej okazji, filiżankę wyjątkowej mieszanki Starbucks Anniversary Blend. Zwieńczeniem obchodów złotej rocznicy staną się natomiast słynne mistrzostwa Starbucks, EMEA Barista Championship, które odbędą się w listopadzie.

- Pięćdziesiąta rocznica Starbucks to dla nas niezapomniane wydarzenie. Naszą misją jest inspirować i rozwijać ludzi – w każdej chwili: jeden człowiek, jedna kawa, jedno miejsce. Teraz chcemy jednak spotkać się wszyscy razem, z różnych zakątków Europy i Świata, aby wspólnie upamiętnić ten niezwykły czas i spędzić go tak, jak lubimy najbardziej, czyli przy kubku kawy. Minione lata upłynęły nam w duchu troski o ludzi, planetę oraz pasji do kawy, czyli wartości przyświecających nam od początku. Teraz mamy doskonałą okazję do refleksji, spojrzenia w przyszłość i zastanowienia się, co jeszcze chcemy osiągnąć – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks w Polsce. – Z okazji rocznicy w naszej ofercie pojawiła się też niezwykła rocznicowa kawa ziarnista, Starbucks Anniversary Blend, oraz kolekcja kubków, odzwierciedlająca nasze dziedzictwo, misję i wartości. To swego rodzaju podsumowanie i ukłon w stronę Gości oraz miłośników Starbucks.


Historia i wartości na kubku

Miłośnicy marki oraz klienci od tego miesiąca znajdą też w ofercie kawiarni wyjątkową kolekcję butelek i kubków, w designie której ukryte zostały symbole związane z historią i wartościami marki. W ofercie znajdują się: dwie butelki i cztery kubki termiczne, trzy kubki ceramiczne, jeden metalowy i jeden cold cup (przeznaczony do zimnych napojów). Zainteresowani mogą je nabyć w cenie zaczynającej się od 59 zł.

- To dla nas wyjątkowy czas, który chcielibyśmy dzielić z naszymi Gośćmi. Od tego miesiąca w kawiarniach dostępna jest kolekcja kubków, którą wyróżnia symbolika odwołująca się do naszej historii i wartości, np. tygrys, koliber i słoń, oznaczające odpowiednio Sumatrę, Gwatemalę i Kenię, czyli regiony pochodzenia kawy Starbucks. Uważni fani wypatrzą na kubkach także motywy odwołujące się do procesu zbierania kawy – jak koszyk i sadzonki, oraz jej transportu, czyli morskie fale. Ważnymi elementami są również symbole podkreślające troskę o środowisko i odpowiedzialne praktyki, takie jak: las, rośliny i strumienie. Nie zabrakło też oczywiście kultowej syreny – najbardziej związanej ze Starbucks – która symbolizuje gościnność, pewność siebie oraz optymizm, z którym patrzymy w przyszłość – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.