Komunikaty PR

Starbucks w trosce o społeczeństwo

2021-05-31  |  11:20
Biuro prasowe

Warszawa i Gdańsk dla lekarzy

Warszawskie kawiarnie Starbucks wspierały Centralny Szpital Kliniczny na ul. Wołoskiej, a także tymczasowy szpital zlokalizowany na Stadionie Narodowym. Ze zorganizowanej przez zespół Starbucks zbiórki przekazano personelowi medycznemu przekąski, herbatę, kawę, wodę butelkowaną oraz chusteczki higieniczne. Szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym otrzymał słodkie wsparcie dla lekarzy i pielęgniarek w postaci muffinek oraz kawy. Akcja zawitała także do Gdańska, gdzie wolontariusze rozdali w ciągu jednego dnia ponad 170 kaw pracownikom i dawcom Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

 

Poznań dla społeczności lokalnych

W Poznaniu wolontariusze Starbucks zbierali do specjalnych koszy środki higieniczne, a także żywność, które zostały przekazane podopiecznym fundacji Burego Misia. Zbiórka zorganizowana w okresie Wielkanocnym przyniosła niesamowite efekty. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności Partnerów Starbucks powstały specjalnie ozdobione kosze dedykowane do zbierania darów. Kolorowe i różnorodne ozdoby i transparenty zachęcały gości do wzięcia udziału w zbiórce, co pomogło osiągnąć tak spektakularne efekty.

Dzięki działaniom Starbucks i zaangażowaniu w akcję partnerów sieci kawiarni, udało się także wysprzątać nadbrzeża Warty oraz parku na Szelągu. Podczas 1,5 km spaceru uczestnicy nie tylko cieszyli się świeżym powietrzem i przyjemną atmosferą, ale także zebrali 700 litrów śmieci!

W ramach rozmaitych inicjatyw wybieranych przez baristów według miejscowych potrzeb, Starbucks po raz kolejny mógł przyczynić się do poprawy jakości życia lokalnych społeczności i dać odrobinę wytchnienia osobom, które w okresie pandemii najbardziej tego potrzebują. Dzięki prostocie przekazu oraz pozytywnej atmosferze, akcja spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem i zaangażowała wielu darczyńców i wolontariuszy gotowych do niesienia pomocy.

- Bycie obecnym w życiu lokalnych społeczności i wspieranie ich leży u podstaw naszej marki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jako globalna firma mamy wpływ na działania naszych Gości i kształtowanie zachowań prospołecznych. Dlatego dajemy dobry przykład, tworząc inicjatywy mające na celu zarówno dbanie o środowisko, jak i wsparcie grup społecznych oraz zawodowych, które w danym momencie najbardziej tego potrzebują. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.