Komunikaty PR

Starbucks wprowadza limitowany napój inspirowany Halloween!

2020-10-26  |  11:00

Fani marki Starbucks w Polsce, szukający pomysłów na Halloween, będą mieli powód do radości! Od dzisiaj w ofercie kawiarni dostępne jest Vampire Frappuccino, limitowany, sezonowy napój, cieszący się popularnością w USA i Kanadzie. W Polsce będzie można go spróbować tylko do 1 listopada.

Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem, napój Vampire Frappuccino, dostępny będzie w całej Polsce od 26 października do 1 listopada. To kolejna propozycja Starbucks z okazji Halloween w Polsce. W zeszłym roku goście kawiarni mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku wśród miłośników marki.

- Każdego roku robimy naszym gościom psikusy i wprowadzamy do oferty kolejne niespodziewane, sezonowe nowości. Zwyczaj obchodzenia Halloween jest głęboko zakorzeniony w kulturze USA, Kanady i tutaj w Europie: w Irlandii, Szkocji i Anglii. W Polsce tradycja nadal raczkuje, ale cieszy się dużą popularnością wśród generacji Z. To właśnie z myślą o nich wprowadzamy Vampire Frappuccino, napój inspirowany Halloween i wampirami, które w ciągu ostatnich lat zakorzeniły się w popkulturze. Napój nie zawiera w sobie kofeiny, dzięki czemu może go pić każdy, niezależnie od pory dnia, nawet po zmroku – mówi  Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Z dostawą do domu

Od połowy października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie za pośrednictwem aplikacji Glovo. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących zdalnie czy unikających jesiennej pogody. Aby złożyć zamówienie, wystarczy zainstalować aplikację i wybrać najbliższą kawiarnię. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie Biuro prasowe
2024-07-30 | 14:30

Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie

Cosori ogłasza wprowadzenie na polski rynek swojego najnowszego produktu - frytkownicy beztłuszczowej Dual Blaze TwinFry 10 litrów. Z tej okazji, marka nawiązała współpracę z
Przemysł spożywczy Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
2024-07-30 | 12:00

Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie

Jednym z największych wyzwań współczesnych mleczarni są odbiory mleka, czyli pierwszy i zarazem kluczowy proces, dzięki któremu można rozpocząć produkcję serów.
Przemysł spożywczy Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
2024-07-29 | 10:00

Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023

Długoterminowy projekt promujący praktyki rolnictwa regeneratywnego w uprawie ziemniaków, potwierdzenie celów klimatycznych przez inicjatywę Science Based Targets oraz opracowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.