Start budowy Panattoni Park Tricity South II
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, startuje z budową Panattoni Park Tricity South II. Pierwsze 25 000 m kw. z 70 000 planowanych będzie dostępne już w sierpniu 2020 r. Zlokalizowany niedaleko Pruszcza Gdańskiego kompleks, stanie się oknem regionu na świat - sąsiedztwo autostrady A1 pozwoli dostać się do czeskiej granicy, sieć kolejowa do Warszawy, Bratysławy i Wiednia, a Port Gdański obsłuży towary przypływające m.in. Chin, USA, czy Singapuru.
Panattoni zwiększa wolumen obiektów w rejonie Morza Bałtyckiego. Już w marcu br. wystartuje budowa kolejnego parku dewelopera w okolicach Trójmiasta. Panattoni Park Tricity South II o planowanej powierzchni magazynowo produkcyjnej 70 000 m kw. i dwóch budynkach będzie powstawał w kilku etapach. Pierwsze 25 000 m kw. zostanie oddane już w sierpniu br., z czego ponad 3 500 m kw. ma już najemcę, który będzie realizował procesy lekkiej produkcji, konfekcjonowania i składowania.
Panattoni Park Tricity South II to okno regionu na świat. Centrum dystrybucyjne zlokalizowane będzie niedaleko Pruszcza Gdańskiego - w Będzieszynie, w sąsiedztwie Węzła Rusocin autostrady A1, a także blisko kluczowych dróg krajowych (S6 i S7). Dzięki temu najemcy parku będą mieli dostęp do obwodnicy Pomorza i zyskają cenne minuty do czeskiej granicy. Ponadto przez południową obwodnicę Trójmiasta, Pruszcz Gdański pozwala dotrzeć do wschodniej części kraju. Dodatkowo miejscowość zapewnia dostęp do sieci kolejowej, która łączy ją z Gdańskiem, Warszawą, Bratysławą i Wiedniem. Naturalnym atutem tej lokalizacji jest także bliskość Portu Gdańskiego, z którego pośrednio będą korzystać najemcy. Obsługuje on towary przypływające z całego świata – m.in. Chin, USA, Singapuru, czy kilkunastu krajów europejskich.
Zielone światło na zielone rozwiązania. Panattoni Park Tricity South II, podobnie jak wszystkie parki dewelopera realizowane od 2020 r. będzie certyfikowany metodą BREEAM New Construction International na poziomie VERY GOOD. Z tego powodu kompleks będzie wyposażony w automatykę budynkową BMS zarządzającą systemami automatycznego sterowania w obiektach (energią elektryczną, oświetleniem, wentylacją, ogrzewaniem LED), jak i system ograniczający zużycie wody czy automatycznego sczytywania tablic rejestracyjnych. Ponadto, Panattoni przeprowadzi działania z zakresu Land Stewardship (dbałości o teren), zachowując jak najwięcej powierzchni biologicznie czynnej (np. dotychczasową zieleń) podczas realizacji inwestycji. Zainstalowane zostaną ule i budki dla ptaków, nie wspominając o wiatach rowerowych i car sharingu.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.