Komunikaty PR

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

2021-05-12  |  14:30
Biuro prasowe

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości. W nowym menu do odkrycia są m.in. orzeźwiające Desery Lodowe i pożywne jogurty, a na kawoszy czeka szeroki wachlarz kaw mrożonych oraz tych z linii Cold Brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. Urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną Loterią, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody.

 

Orzeźwiające letnie menu

 

Częścią nowej Letniej Kampanii Costa Coffee jest odświeżone menu kawiarni – wśród nowych napojów znajdziemy wiele wariacji kaw w wersji na ciepło oraz na zimno. Na miłośników słodkich smaków czeka m.in. Karmelowe Frostino zwieńczone bitą śmietaną oraz pysznymi kawałkami złotej czekolady, Iced Caramel Macchiato, czyli zimna wersja dobrze znanego i lubianego Caramel Macchiato oraz Latte Mrożona – czyli zimna wersja klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych. Costa Coffee lato rozpoczyna także promowaniem dobrze znanej, innowacyjnej linii kaw Cold Brew. Są one macerowane na zimno przez 20 h, niezwykle orzeźwiają i pobudzają w upalne dni. W ofercie kawiarni znajdziemy tę kawę w trzech wersjach – charakternej czarnej, subtelniejszej w stylu latte oraz słodkiej z dodatkiem syropu karmelowego. Ponadto na odkrycie czeka Espresso z tonikiem Kinley, czyli bardzo pobudzające połączenie idealne na gorące, letnie dni. Do menu Costa Coffee wracają także Desery Lodowe w czterech pysznych odsłonach. Zupełnie nowe smaki takie jak – Słony karmel z gruszką i egzotyczne Mango z czarną porzeczką i kokosem, oraz dobrze znane i lubiane Tiramisu z gorzką czekoladą i przywodząca na myśl francuski deser Truskawka z bezą. Odświeżona została również oferta „Niska cena cały rok”. Do ciast dołączył rozpływający się w ustach Donut z nadzieniem orzechowo-kakaowym oraz wilgotne Ciasto bananowe, a lista napojów wzbogacona została o Mrożoną Herbatę o smaku różanym z owocami oraz Lemoniadę.

 

Wszystkich wymienionych propozycji, jak i innych przepysznych produktów Costa Coffee można wypróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię lub zamawiając je przez aplikację Uber Eats.

 

Loteria na 50. Urodziny!

 

Costa Coffee świętuje w tym roku swoje 50. Urodziny. Z tej okazji, wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna Urodzinowa Loteria. Do każdej zakupionej kawy dołączana będzie karta zdrapka, która da szansę na wygranie nagrody natychmiastowej w postaci kolejnej kawy. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu nagród tygodniowych, w których do wygrania będą karty przedpłacone do wykorzystania w kawiarniach oraz nagroda główna, czyli 50 tys. zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.