Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Ruszyła Anatomia Wieltonu, czyli kanał na platformie YouTube, który przybliża tajniki branży transportowej. Wieluński producent naczep w przystępny sposób zaprezentuje pracę inżynierów, fabryki, wyniki testów i analiz produktów, a także zaawansowane technologie oraz lata doświadczeń. Anatomia Wieltonu zaprasza wszystkich sympatyków branży oraz osoby zainteresowane nowinkami technicznymi do poznania firmy od wewnątrz.
Do widoku ciągników siodłowych i całych zestawów na naszych drogach jesteśmy przyzwyczajeni. Każdy, kto kiedykolwiek widział jak kierowca takiego zestawu ciężarowego manewruje na parkingu, z pewnością przystanął i przyglądał się z uznaniem. Ale czy kiedyś zastanawialiśmy się jak wygląda proces produkcyjny takich pojazdów? O ile sam ciągnik traktujemy jako tę najważniejszą część, o tyle naczepy i przyczepy mogą z pozoru wydawać się nieskomplikowanymi pojazdami, o prostych konstrukcjach. Tymczasem za każdym produktem stoi wytężona praca inżynierów, godziny prac koncepcyjnych, wyniki testów i analiz, zaawansowane technologie i lata doświadczeń.
Anatomia Wieltonu to przede wszystkim chęć podzielenia się cenną wiedzą nt. naszej fabryki, produktów i stosowanych rozwiązań, którą przedstawiamy w przyjazny dla oka sposób. Niewielu z nas ma okazję odwiedzić jakąkolwiek fabrykę i zobaczyć jak coś jest zrobione od podstaw, szczególnie w dzisiejszych czasach. Dzięki nowemu kanałowi zapraszamy wszystkich do naszych hal produkcyjnych i do naszych laboratoriów, w których na co dzień powstają nowoczesne produkty. Osoby śledzące nasz kanał będą miały okazję poznać także wielu ekspertów. Przedstawiając unikatowe rozwiązania stosowane w produktach Wieltonu, czy poszczególne etapy naszych procesów produkcyjnych, chcemy zaprezentować naczepy z innej, zakulisowej perspektywy, która dla osób z branży automotive lub zajmujących się transportem, a także wszystkich sympatyków naszej marki, z pewnością okaże się interesująca. – zachęca Błażej Marcinkowski, Marketing Manager Wielton S.A.
Już w pierwszym odcinku Anatomii Wieltonu będzie się działo dużo i ciekawie. Prototypowa naczepa Curtain Master przez cztery tygodnie przejedzie aż pół miliona kilometrów, a Adrian Trucker Paker, znany z nieprzeciętnej siły kierowca i branżowy influencer, weźmie udział w teście wytrzymałości naczepy. Adrian oprowadzi także widzów po sercu Działu Badań i Rozwoju Wieltonu, czyli stacji do całopojazdowego badania naczep w Wieluniu. Pierwszy odcinek dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=juq2moYdLmk.
Kolejne filmy będą publikowane co miesiąc, a widzowie mogą spodziewać się zróżnicowanych treści. Z pewnością nie zabraknie filmów poradnikowych, w których znajdziemy informacje poszerzające wiedzę i cenne wskazówki. Fani nowoczesnych technologii znajdą również coś dla siebie. Obok twardej wiedzy możemy liczyć także na treści lżejsze, bardziej lifestylowe, m.in. zobaczymy życie w drodze.
Gospodarzami kolejnych odsłon będą eksperci Anatomii Wieltonu, ale nie tylko – osoby, które w najlepszy i najbardziej przystępny sposób będą potrafiły przybliżyć temat odcinka. Wielton będzie zapraszał także inne firmy i osoby związane z transportem, aby treści były atrakcyjne
i różnorodne dla widzów.
Przygotowaniem nagrań zajmuje się agencja Aware, a promocja Anatomii Wieltonu odbywa w ramach własnych kanałów komunikacyjnych. Kolejne nagrania będą regularnie do obejrzenia na kanale Anatomii Wieltonu: https://www.youtube.com/channel/UCluza5SA1fK6yNskNqFH9HA.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.