Startuje Kubota Rental
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Santander Leasing i Kubota uruchamiają pierwszy wśród dealerów sprzętu komunalnego produkt najmu
– Kubota Rental.
Od lat obie marki bardzo aktywnie działają w obszarze finansowania fabrycznego maszyn i urządzeń w segmencie rolniczym. Poszerzona współpraca to uzupełnienie oferty finansowania sprzętu komunalnego
i wprowadzenie pierwszy raz na rynek czterech elastycznych ofert w formie najmu maszyn.
W ofercie Kubota w gamie komunalnej dostępne są trzy główne kategorie maszyn – ciągniki kompaktowe o mocach od 12 do 62 KM, 11 typów kosiarek oraz małe pojazdy użytkowe o nazwie RTV, przeznaczone do poruszania się na ciężkim terenie z różnego rodzaju osprzętem.
- Coraz częściej spotykamy się ze stwierdzeniem, że lepiej wynajmować niż posiadać. Co więcej od lat najem rozwija się dynamicznie na całym świecie. Ten trend idealnie odzwierciedla sens przygotowanej wspólnie z marką Kubota, nowej na polskim rynku oferty najmu sprzętu komunalnego – mówi Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Z perspektywy odbiorców naszego rozwiązania nowa oferta ma wymiar nie tylko ekonomiczny, ale także ekologiczny. Od lat dostarczamy naszym klientom elastyczne i uniwersalne możliwości inwestowania w środki trwałe ułatwiające prowadzenie biznesu. Propozycja finansowania najmu maszyn komunalnych jest naturalnym krokiem poszerzania oferty o nowe rozwiązania, czego przykładem jest wypracowana wspólnie z partnerem Kubota propozycja: Kubota Finance. Nasza długoletnia współpraca jest bardzo efektywna, tak więc panująca obecnie koniunktura i trendy rynkowe to dobry moment, by ją dodatkowo wzmocnić – dodaje.
Marka Kubota to niekwestionowany lider rynku maszyn komunalnych w Polsce z blisko 44 proc. udziałem w rynku (w zakresie 0 – 40 KM - gama kompaktowa). Z ostatnich danych sprzedaży za okres od stycznia do grudnia 2019 r. producent odnotował 47 proc. wzrost sprzedaży r/r.
- Bardzo cieszymy się z poszerzenia współpracy z Santander Leasing. Główny cel powstania nowych produktów to przygotowanie oferty dla klientów, którzy są zainteresowani najmem średnioterminowym. Mówimy tutaj np. o wygranym przetargu od 1-2 lata, gdzie leasing tego typu urządzeń na tak krótki okres nie jest możliwy. Nas klienci byli dotąd skazani na zakup sprzętu używanego – podkreśla Waldemar Zaremba, szef działu sprzedaży segmentu maszyn komunalnych Kubota. - Druga grupa potencjalnych klientów to podmioty zainteresowane najmem krótkoterminowym (od 1 dnia do 3 miesięcy). Ta oferta skierowana do przedsiębiorców specjalizujących się w określonych działaniach – tutaj zamierzamy zainteresować tych klientów, którzy wykonują mniejsze i krótkie zlecenia o charakterze porządkowym, budowlanym czy ogrodniczym – dodaje.
W ofercie finansowania Santander Leasing, w ramach oferty produktowej Kubota Rental znajdują się wszystkie zarówno nowe, jak i używane do 4 lat maszyny komunalne japońskiego producenta. Wynajem maszyn komunalnych dostępny jest u wybranych autoryzowanych dealerów marki Kubota w Polsce.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.