Komunikaty PR

Startuje Westfield Good Festival w Westfield Mokotów

2024-04-16  |  10:10
Biuro prasowe

Po pierwsze: moda
   
Na dzień przed rozpoczęciem Westfield Good Festival, w środę 17 kwietnia, odbędzie się spotkanie dla wszystkich miłośników mody, a w szczególności tych, którzy interesują się jej zrównoważonym obliczem. Podczas konferencji „Moda przyszłości, przyszłość mody” organizowanej przez Vogue Polska przyjrzymy się najnowszym trendom i innowacjom w modzie, a także rosnącej roli technologii AI, nowych materiałów i wirtualnej rzeczywistości w kształtowaniu przyszłości branży. Spotkanie poprowadzi Zuzanna Krzątała, której gośćmi będą: Jowita Michalska, Katarzyna Zawadzka, Katarzyna Zajączkowska i Barbara Oramus. Po konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w sesji networkingowej. Uwaga – wydarzenie jest dostępne wyłącznie dla członków Westfield Club. Jak się na nie zapisać? Sprawdź na stronie festiwalu w Westfield Mokotów.

To nie koniec atrakcji spod znaku dobrego stylu w eko-wydaniu – podczas festiwalu swoje szafy otworzą influencerzy. I to dosłownie, bo „Influencer Swap Market” będzie niepowtarzalną okazją, aby zdobyć prawdziwe perełki prosto od najpopularniejszych internetowych twórców. Cały dochód ze sprzedaży ubrań zasili konto Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego. Który z popularnych influencerów wpuści nas do swojej szafy? Aby się tego dowiedzieć, śledź uważnie social media Westfield Mokotów! Influencer Swap Market działać będzie od 18 do 20 kwietnia, w godzinach 12.00 – 20.00.

Buty to ten element garderoby, który, ze względu na złożoność materiałów, bardzo trudno jest poddać recyclingowi. Najlepiej zatem aby służyły nam one jak najdłużej. Jak o nie zadbać? O tym, podczas czwartkowych warsztatów, powiedzą ekspertki z woshwosh, które podzielą się praktycznymi poradami co zrobić, aby maksymalnie wydłużyć życie naszej ulubionej pary butów. Dodatkowo, na stanowisko woshwosh będzie można przynieść buty do czyszczenia lub naprawy i otrzymać 20% zniżki na te usługi.

Poza warsztatami woshwosh przeprowadzi również zbiórkę obuwia, które, po selekcji i odświeżeniu, odda osobom potrzebującym. Przynieś buty, których nie chcesz już nosić do punktu zbiórki na poziomie +1 centrum, obok salonu Zary.

Pięknym uzupełnieniem modowych stylizacji, które nadaje im wyjątkowego charakteru, jest zapach. Ceniona polska marka Mo61 już 18 kwietnia zapraszana warsztaty, w trakcie każdy uczestnik będzie mógł zgłębić tajniki tworzenia własnej, niepowtarzalnej kompozycji zapachowej.

W ramach tegorocznego Fashion Revolution Week, powstała wyjątkowa instalacja - Paragon Wpływu Mody, będąca rezultatem współpracy Fashion Revolution Polska z marką Elementy i Snapwear. Podczas Westfield Good Festival, w piątek 19 kwietnia, członkinie organizacji Fashion Revolution Polska wskażą zmiany jakie zaszły w ciągu ostatnich dziesięciu lat działania organizacji, sposoby na to, jak każdy z nas może włączyć się w tę transformację oraz trendy kształtujące przyszłość mody. Po rozmowie chętni będą mogli odwiedzić butik Elementy w Westfield Mokotów i zobaczyć instalację obrazującą wpływ mody na środowisko.

Po drugie: dom i kuchnia

W strefie warsztatowej będzie można spotkać niekwestionowaną mistrzynię domowej organizacji i pogromczynię chaosu, dla której zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko są kwestiami kluczowymi, czyli firmę IKEA. Podczas warsztatów z ekspertami, w sobotę 20 kwietnia, zarówno najmłodsi, jak i trochę starsi odwiedzający będą mogli m.in. spróbować swoich sił w projektowaniu mebli. IKEA zaprosi także uczestników festiwalu do udziału grywalizacji, w ramach której będzie można dowiedzieć się jak prawidłowo segregować odpady i porządkować szuflady.

Najważniejszym pomieszczeniem w domu jest kuchnia, a ta specjalnie zaaranżowana na poziomie +2 będzie przez dwa dni – 18 i 19 kwietnia, w rękach marki RTV Euro AGD, która zaprezentuje wielkie możliwości małego sprzętu AGD, m.in. serwujące zdrowe koktajle i pyszną herbatę.

W sobotę 20 kwietnia strefę kulinarną przejmą popularni tiktokerzy - @haaipapi i @geczu, którzy o godzinie 13:00 zmierzą się podczas kulinarnej bitwy, pod dowództwem Piotra Charazińskiego (@charazinsky). Nasi goście będą walczyć o tytuł mistrza niemarnowania żywności. Uczestnicy wydarzenia będą mieć wpływ na przebieg bitwy i wybór zwycięzcy, a po ogłoszeniu wyników będą mogli spotkać się z ulubionymi twórcami podczas meet&greet.

Po trzecie: edukacja

Nie ma zmian bez świadomości ekologicznej i nie ma świadomości bez wiedzy. Dlatego w piątek, 19 kwietnia, strefę warsztatową przejmie WWF. Eksperci postarają się odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące tematu wody i jej znaczenia dla środowiska. Edukację ekologiczną najlepiej zaczynać już od najmłodszych lat, więc w strefie WWF znajdzie się dużo atrakcji dla dzieci – quiz przyrodniczy, gry planszowe czy tajemnicze stemple łap. Starsi miłośnicy przyrody będą mogli wziąć udział w warsztacie ze zdrowego i przyjaznego planecie żywienia.

Po czwarte: Zielony Mokotów 

Westfield Good Festival to świetna okazja, aby przyłączyć się do akcji zazieleniania naszej najbliższej okolicy. Westfield Mokotów wraz z Urzędem Dzielnicy, w ramach akcji „Zielony Mokotów” rozda pierwszym 200 uczestnikom wydarzenia sadzonki lawendy i skimii. Niech przez cały rok przypominają ich nowym właścicielom o tym, że największa zmiana zaczyna się od małych kroków! 

Westfield Good Festival w Westfield Mokotów objęte jest patronatem Burmistrza Dzielnicy Mokotów – Rafała Miastowskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.