Komunikaty PR

STATUETKA KLINIKA VIP-A DLA DRZAZGA CLINIC

2020-10-20  |  09:50
Biuro prasowe

Już po raz 8. w Warszawie odbyła się Gala VIP organizowana przez magazyn VIP, podczas której wręczane były statuetki za działalność biznesową w bieżącym roku. Laureatką nagrody Klinika VIP-a została Beata Drzazga za centrum medycyny estetycznej Drzazga Clinic, którego jest właścicielką.

Gala VIP to coroczne wydarzenie, podczas którego na nagrodę mogą liczyć najlepsi w różnych dziedzinach: od przemysłu, przez usługi, medycynę i ochronę zdrowia, aż po osiągnięcia w sferze kultury. W tym roku nagrodę w kategorii Klinik Medycyny Estetycznej otrzymała Drzazga Clinic, której twórcą jest Beata Drzazga.

- Jest mi niezmiernie miło, że moje najmłodsze biznesowe dziecko, czyli Drzazga Clinic, otrzymało statuetkę Klinika VIP-a. Nasze główne motto, którym się kierujemy jest takie, że „Piękno jest ponadczasowe, a my pomagamy je zauważyć”. Czuję dumę, że dzięki mojemu zespołowi, gdyż na co dzień to oni stają na wysokości zadania, by odpowiednio zadbać o każdego pacjenta, udało nam się stworzyć takie miejsce jak Drzazga Clinic i pomagać klientom zniwelować niektóre mankamenty w wyglądzie, które często są powodem wielu ich kompleksów oraz uzewnętrznić skrywane dotychczas piękno – mówi Beata Drzazga, twórca Drzazga Clinic.

Kobiety i mężczyźni coraz odważniej dążą do osiągnięcia sukcesu zawodowego, zakładają i rozwijają firmy na skalę międzynarodową, obejmują coraz wyższe stanowiska czy angażują się w prospołeczne inicjatywy. Dlatego docenienie firmy czy działań poprzez otrzymanie nagrody jest niezwykle budujące i wartościujące. Beata Drzazga jest wielokrotną laureatką nagród branżowych otrzymywanych za działalność swoich firm oraz za aktywność społeczną. Tylko w 2020 roku otrzymała statuetki: „Serce za serce w walce z koronawirusem”, „Lider z powołania – Why Story”, „Solidna Firma” za 2019 rok, „Firma z sercem UNICEF”, a w piątek do grona statuetek dołączyła „Klinika VIP-a”. Łącznie statuetek ma już ponad 170.

- Każda nagroda, czy certyfikat, które otrzymuję za działalność moich firm, ale również i przede wszystkim, za aktywność społeczną ogromnie mnie cieszą i pokazują, że to, co robię ma sens. Swoim pacjentom, którymi opiekujemy się w BetaMed S.A. oddaję całe swoje serce i staram się by czuli się jak u siebie w domu. To samo w Drzazga Clinic. Dlatego cieszę się i dziękuję za wsparcie, które otrzymuję od bliskich, współpracowników i osób, które we mnie uwierzyły - dodaje Drzazga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego Biuro prasowe
2024-07-11 | 01:00

Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza w poniedziałek 15 lipca o godzinie 16:00 na wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego pt. „Ulotne piękno
Kultura Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
2024-07-02 | 10:00

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland
Kultura „Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
2024-06-20 | 09:00

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!

To niezwykłe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do poznania ponadczasowych tradycji, jak i również współczesnych aspektów Japonii.  W trakcie pikniku mieszkańcy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.