Komunikaty PR

Stefan Bauer nowym dyrektorem generalnym hotelu The Bridge we Wrocławiu

2020-09-28  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Stefan Bauer nowym dyrektorem generalnym The Bridge, najlepszego hotelu we Wrocławiu

Stefan Bauer, menadżer z 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem w hotelarstwie zdobytym na różnych stanowiskach w Hilton Worldwide, obejmuje prowadzenie hotelu The Bridge we Wrocławiu jako dyrektor generalny. Jak sam mówi, chce skupić się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń gości w tym niezwykłym miejscu. Otwarty przed rokiem 5-gwiazdkowy The Bridge Wroclaw MGallery oferuje 184 pokoje, w tym 17 zapierających dech w piersiach apartamentów, autorską restaurację Craft z nowoczesną interpretacją kuchni polskiej, zaplecze konferencyjno-eventowe dla ponad 400 uczestników oraz taras widokowy, z którego można podziwiać panoramę miasta, Katedrę i bulwary nad Odrą.

Stefan Bauer jest od września nowym dyrektorem generalnym hotelu The Bridge. Do stolicy Dolnego Śląska przyjechał wprost z Austrii, gdzie nadzorował otwarcie hotelu Grand Tirolia Resort & Spa Hotel należącego do kolekcji Curio sieci Hilton.

- Z wielkim zaszczytem i przyjemnością przyjąłem tę ekscytującą propozycję poprowadzenia hotelu The Bridge we Wrocławiu. Jestem pod wrażeniem rozwoju tego fantastycznego, lifestyle'owego hotelu w historycznej lokalizacji. Wspólnie z całym zespołem, uczynimy The Bridge najbardziej pożądanym miejscem hotelowym we Wrocławiu a także w Polsce, zarówno dla naszych gości, jak i lokalnej społeczności. Skoncentrujemy się na dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń, stawiamy także na bezpieczeństwo, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Naszą branżę czeka coraz lepsza przyszłość i jestem przekonany, że będziemy gotowi przekroczyć wszelkie oczekiwania naszych gości – powiedział Stefan Bauer, dyrektor generalny The Bridge.

Nowy Dyrektor Generalny The Bridge doświadczenie zdobywał w najbardziej rozpoznawalnych hotelach sieci Hilton w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Były to między innymi 5-gwiazdkowy, luksusowy hotel w centrum Rzymu, również z kolekcji Curio by Hilton, czy największy w sieci Hilton obiekt konferencyjno-eventowy – Hotel Praga. Stefan Bauer pełnił również funkcję dyrektora regionalnego korporacji, nadzorując oddział Food & Beverage w 40 hotelach we Wschodniej Europie, Rosji, Turcji i Izraelu. 

The Bridge, pięciogwiazdkowy hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu to wyjątkowe miejsce, które powstało dzięki odważnej, wspólnej wizji inwestora (Tacit Investment) projektantów i władz miasta. Oryginalna architektura budynku, nawiązująca do obecnego w tym miejscu gotyku, pisze nowy rozdział w historii Ostrowa Tumskiego. Dzięki zastosowaniu naturalnych materiałów, takich jak tradycyjnie wypalana cegła, beton, metal i szkło, stworzono obiekt, który nie zdominował okolicy, a w jeszcze większym stopniu pozwolił docenić otaczającą go przestrzeń.

***

Tacit Investment to doświadczony inwestor z silną pozycją kapitałową – prekursor na rynku nieruchomości ekskluzywnych w Polsce. Realizowane przez niego projekty stworzyły nowe kategorie w swojej klasie. Firma ma w swoim portfolio takie inwestycje, jak 160-metrowy, ekskluzywny apartamentowiec Cosmopolitan – dzieło światowej sławy architekta Helmuta Jahna, doceniony nagrodą Prezydenta m.st. Warszawy, czy ekskluzywną rezydencję Park Lane,położoną tuż przy Łazienkach Królewskich. Wśród innych projektów, zrealizowanych przez Tacit Investment są: The Bridge, pięciogwiazdkowy hotel we Wrocławiu, otwarty niedawno Nobu Hotel Warsaw, stworzony dzięki partnerstwie z Nobu Hospitality, firmą założoną przez Roberta De Niro, wielokrotnie nagradzane niepubliczne liceum w Wilanowie – Akademeia High School, czy prywatny klub sportowy Sinnet


Accor to wiodąca na świecie grupa hoteli oferująca wyjątkowe wrażenia w 5000 hotelach i rezydencjach w 110 lokalizacjach. Grupa zdobywa specjalistyczną wiedzę z zakresu hotelarstwa od ponad 50 lat, co daje niezrównany portfel marek, od luksusowych po ekonomiczne, wspierany przez jeden z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Poza zakwaterowaniem Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i zabawy, łącząc je z dobrym samopoczuciem i współpracą. Proponuje również rozwiązania cyfrowe, które maksymalizują dystrybucję, optymalizują operacje hotelowe i zwiększają komfort obsługi klienta.  

MGallery to marka urzekających historii. Z ponad 100 hotelami na całym świecie, każdy obiekt MGallery opowiada wyjątkową historię inspirowaną lokalizacją. Od indywidualnego projektu i miksologii sensorycznej po dobre samopoczucie dedykowane kobietom - hotele MGallery to miejsca, w których goście mogą odkryć to, co najlepsze na świecie. Goście MGallery są zainspirowani i wzbogaceni poprzez swoje wspaniałe wizyty w tych stylowych, przemyślanych i zdecydowanie osobliwych hotelach. Do znanych obiektów w kolekcji MGallery należą Hotel Molitor Paris, INK Hotel Amsterdam, Queens Hotel Cheltenham w Anglii, Santa Teresa Hotel Rio de Janeiro, Hotel Lindrum Melbourne w Australii, Muse Bangkok Langsuan w Tajlandii i Hotel des Arts Saigon w Wietnamie. MGallery jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hoteli o podwyższonym standardzie oferującej wyjątkowe wrażenia w 5000 hotelach i rezydencjach w 110 krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.