Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości bezpośrednich zakupów internetowych na wybranych europejskich rynkach, nawiązanie współpracy z nowymi partnerami medialnymi oraz powrót do międzynarodowego sportu motorowego.
„Sterowiec Goodyear Blimp to prawdziwy symbol, który od prawie stu lat urzeka wyobraźnię konsumentów i entuzjastów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie” – powiedział Mike Rytokoski, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Goodyeara w Europie. „Jego długo oczekiwany powrót do Europy jest jednocześnie doskonałym sposobem na świętowanie naszego powrotu do sportów motorowych, nowego partnerstwa medialnego z Eurosportem oraz nowości produktowych”.
Latający nad Europą sterowiec Goodyear Blimp, model Zeppelin NT, obsługiwany będzie przez Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH z siedzibą w Friedrichshafen w Niemczech. To najnowszy rozdział w prawie 100-letniej współpracy między Goodyear i Zeppelinem.
Półsztywny sterowiec Zeppelin NT mierzy ponad 75 m długości – prawie trzy czwarte długości boiska do piłki nożnej – i prawie 18 m wysokości. Jest to ten sam model sterowca, co wykorzystywany przez markę w Stanach Zjednoczonych – tam Goodyear posiada trzy tego typu maszyny. Unosząc się nad Europą i zapewniając wyjątkowe relacje z najważniejszych wyścigów, będzie pełnił funkcję doskonałego ambasadora marki. Oprócz tego maszyna będzie wykonywała komercyjne loty (pasażerskie) na terenie Niemiec.
„Zeppelin jest dumny z tego, że może dalej rozwijać i poszerzać wieloletnią współpracę z Goodyearem” – powiedział Eckhard Breuer, CEO of Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH. „Nie możemy się doczekać, aby dodać Europę do obszaru współpracy nadając naszym relacjom nowy, międzynarodowy wymiar”.
Sterowiec Goodyear Blimp, częściej widywany w Stanach Zjednoczonych podczas dużych imprez sportowych, w tym wyścigów NASCAR, rozgrywek NBA i PGA, jest jednak dobrze znany w Europie. Po raz pierwszy przyleciał do Europy w marcu 1972 r., a w czerwcu tego samego roku wykonał dziewiczy lot do Cardington w Anglii. Słynny sterowiec nazywany wtedy ‘Europa’ wzbijał się w europejskie niebo przez kolejne 14 lat, biorąc udział w wielu ważnych wydarzeniach sportowych i kulturalnych, m.in. Grand Prix Niemiec na Nürburgringu w 1985 r., French Open na Rolland Garros w 1986 r., a nawet dwóch brytyjskich weselach królewskich, zanim w 1986 r. przeszedł na emeryturę.
W kolejnych latach sterowce marki wracały na europejskie trasy, jednak lot próbny z Friedrichshafen to pierwszy lot sterowca Goodyear w Europie od 2012 r.
W najbliższych tygodniach sterowiec marki będzie latał w rejonie Friedrichshafen i szerzej na terytorium Niemiec. Docelowo ma pokazywać z powietrza najważniejsze wyścigi rozgrywane w Europie, jakie pozostały w kalendarzu sportów motorowych na sezon 2020.
Będzie to kolejny, znaczący impuls powrotu Goodyear do wyścigów międzynarodowych. Firma została już oficjalnym dostawcą opon do klasy LMP2 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA (WEC), Europejskiej Serii Le Mans od sezonu 2021, Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (BTCC) oraz za pośrednictwem nowego partnerstwa medialnego z czołowym europejskim nadawcą sportowym, Eurosport, dla Pucharu Świata Samochodów Turystycznych FIA (WTCR) oraz Pure ETCR, pierwszej serii wyścigów w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek (umowa obowiązuje od sezonu 2020).
Zdjęcia sterowca są dostępne na stronie https://corporate.goodyear.com/en-US/media/gallery/blimps.html.
Więcej informacji na temat powrotu sterowca Goodyear Blimp do Europy można znaleźć na stronie https://www.goodyear.eu/pl_pl/consumer/why-goodyear/blimp.html?utm_source=pr_activation&utm_medium=referral&utm_campaign=blimp, oraz na profilach marki na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.