Stoisko DRUTEX w gronie najlepszych na MTB Budma w Poznaniu
Drutex otrzymał prestiżową nagrodę Acanthus Aureus za stoisko na targach Budma. Wyjątkowa aranżacja podkreślająca obchody 35-lecia istnienia firmy została doceniona przez kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego. Tegoroczne Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury odbywają się w Poznaniu w dniach 4-7 lutego br.
Drutex, obchodzący w tym roku 35 rocznicę działalności, przygotował na targi Budma wyjątkowe stoisko. Na 300 metrach kwadratowych firma stworzyła przyjazną przestrzeń służącą do ekspozycji swoich produktów z doskonale wkomponowaną w całość strefą do spotkań i rozmów. Tegoroczne stoisko Drutex zdecydowanie dominuje na poznańskiej wystawie. Design zaprasza do jego odwiedzenia i zapoznania się z ofertą firmy. Na stoisku zainstalowano imponujących rozmiarów ekran ledowy prezentujący wizualizacje i zdjęcia Drutex, a nad eleganckimi ekspozytorami z produktami firmy zamontowano efektowną instalację. Wykorzystana kolorystyka czerni i bieli w połączeniu z elementami roślinnymi i rozproszonym światłem budują atmosferę luksusu, elegancji i prestiżu oraz podkreślają siłę marki Drutex. Stoisko Drutex na targach Budma otrzymało nagrodę Acanthus Aureus już po raz kolejny. Poprzednio nagrodę za najlepiej zaprojektowaną przestrzeń wystawienniczą firma otrzymała w 2019 r.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2020 to wydarzenie skupiające całą branżę budowlaną. Targi prezentują najnowszą ofertę produktową, technologiczną i usługową blisko 1000 firm z Polski i zagranicy To czas premier rynkowych, nowości technologicznych, zdobywania nowych kontaktów biznesowych i kontraktów warunkujących rozwój.
- Nasze stoiska od lat są nagradzane na targach budowlanych w Europie. W roku, w którym obchodzimy jubileusz 35-lecia, nie mogło być inaczej. Przyznane wyróżnienie jest dowodem na to, że nasi architekci w projektach doskonale odzwierciedlają charakter naszej firmy oparty na nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązaniach, wysokiej jakości i elegancji – powiedział Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex S.A.
Acanthus Aureus, czyli Złoty Akant, jest przyznawany na Międzynarodowych targach Poznańskich od 2003 roku. Genezą nazwy jest połączenie dwóch słów: Acanthus kojarzący się z klasycznymi wzorcami w architekturze oraz Aureus oznaczające najwyższe laury niemal w każdej dziedzinie życia. Celem przyznawanej nagrody jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, sprzyjających bezpośredniej komunikacji z klientem i jednocześnie podkreślających pozytywny wizerunek firmy. Na poznańskiej wystawie Drutex, wiodący producent okien, drzwi i rolet w Europie - prezentował systemy okienno-drzwiowe z PVC, drewna i aluminium, a także własne systemy rolet, w tym nowość na rynku rolety ze skrzynką styropianową. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się również inteligentne systemy zarządzania i kontroli dostępu.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.