Komunikaty PR

Straszny i słodki „Palec wiedźmy”

2020-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

W tym dziwnym roku czas Halloween i polskich zaduszek też zapowiada się inaczej. Fit Cake, mimo że cała gastronomia znowu znalazła się w zastoju, w najbliższy weekend chce zaskoczyć swoich klientów nową, limitowaną, słodką serią. Jej główny punkt to „Palec wiedźmy”. Niewykluczone, że jest to palec środkowy.

Wychodzenie z serią o czarach i wiedźmach jest może i trochę ryzykowne, kiedy stosy znowu zaczynają płonąć - mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka Fit Cake. - Ale chcemy trochę odczarować ten mroczny czas dla naszych klientów i dla nas. Poza tym po prostu kochamy to, co robimy. Lubimy się bawić i eksperymentować. Palec wiedźmy będzie dokładany gratis do zamówień z dowozem. Dostępny będzie tylko w piątek i sobotę. Przyszykowaliśmy też inne “straszne” łakocie.

 

Fit Cake to pierwsza polska sieć nie cukierni. Firma wywodzi się z Białegostoku, ale ma już 17 punktów w całej Polsce. Uznanie zdobyła dzięki temu, że jest ideowo i bezkompromisowo fit, to znaczy nie używa do wyrobu swoich produktów cukru, ma w menu produkty bez glutenu oraz dużą ofertę fit deserów dla wegan. Promuje aktywny i zdrowy tryb życia.

„Palec wiedzmy” też jest w tej konwencji, a więc oczywiście bez glutenu, bez cukru, bez laktozy i vege. Poza tym w niecukieniach Fit Cake znajdą się w najbliższy weekend także halloweenowe babeczki i specjalne desery w słoiczkach. Batony natomiast przebrane zostaną w okazjonalne opakowania “handmade”. Będzie więc można kupić batony wampiry, nietoperze i duszki. W ofercie pojawi się też krwisty “straszny” tort, bezglutenowy rzecz jasna. Klienci przy każdym batonie i deserze w słoiczku znajdą krótki wierszyk lub komplement związany z tematyką Halloween i czarów.

Mamy nadzieję, że rozbawią naszych gości, bo, że będą smakować jesteśmy pewni - dodaje Rafał Kościuk, współwłaściciel sieci. - Opracowując te okazjonalne słodycze chcieliśmy też pokazać, że nie tylko tradycyjnie kawiarnie mogą zaskakiwać i straszyć w Halloween. W zabawową konwencję można się też wpisać fit deserami. Przy czym nie tracą one na jakości. Wydaje mi się, że pierwsi w Polsce w naszej branży wychodzimy z taką ofertą. Zależy nam na tym, by zmieniać myślenie Polaków i dawać radość ze zdrowych słodkości.

Więcej szczegółów na temat halloweenowej akcji Fit Cake można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu "Odgryź palca wiedźmie!" ttps://www.facebook.com/FitCakeNoSugarNoProblem

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.