Komunikaty PR

Straszny i słodki „Palec wiedźmy”

2020-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

W tym dziwnym roku czas Halloween i polskich zaduszek też zapowiada się inaczej. Fit Cake, mimo że cała gastronomia znowu znalazła się w zastoju, w najbliższy weekend chce zaskoczyć swoich klientów nową, limitowaną, słodką serią. Jej główny punkt to „Palec wiedźmy”. Niewykluczone, że jest to palec środkowy.

Wychodzenie z serią o czarach i wiedźmach jest może i trochę ryzykowne, kiedy stosy znowu zaczynają płonąć - mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka Fit Cake. - Ale chcemy trochę odczarować ten mroczny czas dla naszych klientów i dla nas. Poza tym po prostu kochamy to, co robimy. Lubimy się bawić i eksperymentować. Palec wiedźmy będzie dokładany gratis do zamówień z dowozem. Dostępny będzie tylko w piątek i sobotę. Przyszykowaliśmy też inne “straszne” łakocie.

 

Fit Cake to pierwsza polska sieć nie cukierni. Firma wywodzi się z Białegostoku, ale ma już 17 punktów w całej Polsce. Uznanie zdobyła dzięki temu, że jest ideowo i bezkompromisowo fit, to znaczy nie używa do wyrobu swoich produktów cukru, ma w menu produkty bez glutenu oraz dużą ofertę fit deserów dla wegan. Promuje aktywny i zdrowy tryb życia.

„Palec wiedzmy” też jest w tej konwencji, a więc oczywiście bez glutenu, bez cukru, bez laktozy i vege. Poza tym w niecukieniach Fit Cake znajdą się w najbliższy weekend także halloweenowe babeczki i specjalne desery w słoiczkach. Batony natomiast przebrane zostaną w okazjonalne opakowania “handmade”. Będzie więc można kupić batony wampiry, nietoperze i duszki. W ofercie pojawi się też krwisty “straszny” tort, bezglutenowy rzecz jasna. Klienci przy każdym batonie i deserze w słoiczku znajdą krótki wierszyk lub komplement związany z tematyką Halloween i czarów.

Mamy nadzieję, że rozbawią naszych gości, bo, że będą smakować jesteśmy pewni - dodaje Rafał Kościuk, współwłaściciel sieci. - Opracowując te okazjonalne słodycze chcieliśmy też pokazać, że nie tylko tradycyjnie kawiarnie mogą zaskakiwać i straszyć w Halloween. W zabawową konwencję można się też wpisać fit deserami. Przy czym nie tracą one na jakości. Wydaje mi się, że pierwsi w Polsce w naszej branży wychodzimy z taką ofertą. Zależy nam na tym, by zmieniać myślenie Polaków i dawać radość ze zdrowych słodkości.

Więcej szczegółów na temat halloweenowej akcji Fit Cake można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu "Odgryź palca wiedźmie!" ttps://www.facebook.com/FitCakeNoSugarNoProblem

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.