Strona internetowa marki Dryvit już dostępna w nowej odsłonie
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/
Marka Dryvit, wiodący ekspert w zakresie systemów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i materiałów elewacyjnych, uruchomiła nową odsłonę swojej strony internetowej dostępnej pod adresem www.dryvit.pl. Dzięki nowoczesnej i przyjaznej formie jej użytkownicy zyskują łatwy dostęp do inspiracji i wiedzy o aktualnych trendach oraz nowościach produktowych. Zmiany na stronie www to część procesu integracji marki Dryvit w ramach Tremco Construction Products Group.
Strona internetowa www.dryvit.pl po przebudowie zyskała nowoczesny wygląd i przejrzysty układ treści, dzięki czemu nawigacja po niej jest prosta i intuicyjna. Wprowadzone w serwisie zmiany są związane z integracją marki Dryvit w ramach Tremco CPG, co oznacza, że szata graficzna strony jest spójna ze stronami pozostałych marek produktowych grupy. Witryna ma za zadanie służyć jako źródło inspiracji dla architektów, projektantów, inwestorów, a także dla wykonawców zajmujących się aplikacją złożonych systemów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynków (ETICS) oraz materiałów elewacyjnych.
Nowy dział Inspiracje zawiera zdjęcia aktualnych realizacji oraz rozbudowaną sekcję zawierającą przykłady efektów dekoracyjnych, jakie można uzyskać dzięki zastosowaniu produktów Dryvit.
W zakładce Strefa Architekta znajdują się m.in. kolory materiałów elewacyjnych oraz detale rozwiązań w formacie CAD, jak również pełna kolorystyka dostępna w ofercie marki w formacie Revit.
Strefa Wykonawcy to miejsce, które zapewnia dostęp do filmów przedstawiających sposób aplikacji materiałów Dryvit, aktualnych dokumentów technicznych oraz artykułów eksperckich.
W dziale Aktualności na bieżąco publikowane są najświeższe informacje o zmianach i nowościach produktowych.
„Z dużą satysfakcją ogłaszamy start naszej strony www w nowej, atrakcyjnej i inspirującej odsłonie. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami już dostępnymi w serwisie oraz do regularnego odwiedzania naszej witryny, zwłaszcza sekcji z aktualnościami oraz opisami realizacji, ponieważ będziemy na bieżąco informować o wszystkim tym, co ważne i ciekawe w świecie Dryvit. Digitalizacja dokumentacji związanej z wyrobem budowlanym ma związek z przygotowaniem produktu do nowych wymagań europejskich,” – powiedziała Marta Wysocka, Product & Specification Manager marki Dryvit.
Nowa strona Dryvit jest dostępna pod domenami www.dryvit.pl oraz www.dryvit-europe.com. Aby odpowiadać na aktualne potrzeby użytkowników sieci, ma w pełni responsywny design, czyli płynnie adaptuje się do rodzaju urządzenia i wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana, np. smartfona czy tabletu.
Za stworzenie nowej odsłony strony www marki Dryvit odpowiadał zespół marketingu Dryvit i Tremco CPG Poland.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dryvit oferuje wysokiej jakości systemy ociepleń i materiały elewacyjne, które w wielu aspektach przewyższają obowiązujące normy. Szeroka gama rozwiązań tej marki daje nieograniczone możliwości architektom i inwestorom. Dryvit wprowadził systemy ociepleń na polski rynek, na podstawie rozwiązań tej marki Instytut Techniki Budowlanej stworzył wytyczne do oceny systemów ociepleń w Polsce. Produkty Dryvit obecne są na rynku polskim od ponad 30 lat.
Tremco Construction Products Group, w skrócie Tremco CPG, regionalny oddział RPM International Inc., łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. Firma zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa, takie jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, bierną ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe.
RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.