Strona internetowa marki Dryvit już dostępna w nowej odsłonie
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/
Marka Dryvit, wiodący ekspert w zakresie systemów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i materiałów elewacyjnych, uruchomiła nową odsłonę swojej strony internetowej dostępnej pod adresem www.dryvit.pl. Dzięki nowoczesnej i przyjaznej formie jej użytkownicy zyskują łatwy dostęp do inspiracji i wiedzy o aktualnych trendach oraz nowościach produktowych. Zmiany na stronie www to część procesu integracji marki Dryvit w ramach Tremco Construction Products Group.
Strona internetowa www.dryvit.pl po przebudowie zyskała nowoczesny wygląd i przejrzysty układ treści, dzięki czemu nawigacja po niej jest prosta i intuicyjna. Wprowadzone w serwisie zmiany są związane z integracją marki Dryvit w ramach Tremco CPG, co oznacza, że szata graficzna strony jest spójna ze stronami pozostałych marek produktowych grupy. Witryna ma za zadanie służyć jako źródło inspiracji dla architektów, projektantów, inwestorów, a także dla wykonawców zajmujących się aplikacją złożonych systemów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynków (ETICS) oraz materiałów elewacyjnych.
Nowy dział Inspiracje zawiera zdjęcia aktualnych realizacji oraz rozbudowaną sekcję zawierającą przykłady efektów dekoracyjnych, jakie można uzyskać dzięki zastosowaniu produktów Dryvit.
W zakładce Strefa Architekta znajdują się m.in. kolory materiałów elewacyjnych oraz detale rozwiązań w formacie CAD, jak również pełna kolorystyka dostępna w ofercie marki w formacie Revit.
Strefa Wykonawcy to miejsce, które zapewnia dostęp do filmów przedstawiających sposób aplikacji materiałów Dryvit, aktualnych dokumentów technicznych oraz artykułów eksperckich.
W dziale Aktualności na bieżąco publikowane są najświeższe informacje o zmianach i nowościach produktowych.
„Z dużą satysfakcją ogłaszamy start naszej strony www w nowej, atrakcyjnej i inspirującej odsłonie. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami już dostępnymi w serwisie oraz do regularnego odwiedzania naszej witryny, zwłaszcza sekcji z aktualnościami oraz opisami realizacji, ponieważ będziemy na bieżąco informować o wszystkim tym, co ważne i ciekawe w świecie Dryvit. Digitalizacja dokumentacji związanej z wyrobem budowlanym ma związek z przygotowaniem produktu do nowych wymagań europejskich,” – powiedziała Marta Wysocka, Product & Specification Manager marki Dryvit.
Nowa strona Dryvit jest dostępna pod domenami www.dryvit.pl oraz www.dryvit-europe.com. Aby odpowiadać na aktualne potrzeby użytkowników sieci, ma w pełni responsywny design, czyli płynnie adaptuje się do rodzaju urządzenia i wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana, np. smartfona czy tabletu.
Za stworzenie nowej odsłony strony www marki Dryvit odpowiadał zespół marketingu Dryvit i Tremco CPG Poland.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dryvit oferuje wysokiej jakości systemy ociepleń i materiały elewacyjne, które w wielu aspektach przewyższają obowiązujące normy. Szeroka gama rozwiązań tej marki daje nieograniczone możliwości architektom i inwestorom. Dryvit wprowadził systemy ociepleń na polski rynek, na podstawie rozwiązań tej marki Instytut Techniki Budowlanej stworzył wytyczne do oceny systemów ociepleń w Polsce. Produkty Dryvit obecne są na rynku polskim od ponad 30 lat.
Tremco Construction Products Group, w skrócie Tremco CPG, regionalny oddział RPM International Inc., łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. Firma zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa, takie jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, bierną ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe.
RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.