Sukces sprzedażowy inwestycji Śródka OdNowa 2
Inwestycja deweloperska Śródka OdNowa 2 niemal w całości sprzedana. W budynku wielorodzinnym przy ul. Bernata w Poznaniu zostały dosłownie ostatnie mieszkania. Trwają prace w częściach wspólnych, jak i poszczególnych lokalach mieszkalnych. Jeszcze w tym roku nabywcy odbiorą klucze i będą się urządzać.
Nowe mieszkania cieszą się niesłabnącą popularnością, co potwierdza m.in. poznański rynek, jeden z najważniejszych w skali naszego kraju. Swoich klientów mają zarówno deweloperzy oferujący mieszkania w budownictwie wielorodzinnym, jak i te firmy, które stawiają domy. Ponadto istnieje duży wybór pod kątem lokalizacji – zarówno w granicach miasta, jak i na obrzeżach można wybrać swoje miejsce do życia. Grupa Partner, deweloper realizujący inwestycję Śródka OdNowa 2 połączył wiele atutów w jednym. Bliskość przyrody, dostęp do trasy rowerowej Wartostrada, komunikacja publiczna w zasięgu ręki (np. Rondo Śródka) i jedynie 4 km do Starego Rynku – takie zalety miejsca, w którym powstaje osiedle, doceniło wielu nabywców. – Niemal wszystkie mieszkania już zostały sprzedane, w ofercie mamy cztery lokale 4-pokojowe i jeden z 2 pokojami. To ostatnia okazja, żeby się zdecydować i zamieszkać na osiedlu Śródka OdNowa 2 – informuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Grupy Partner. O sukcesie sprzedażowym, oprócz lokalizacji, zdecydowała różnorodna oferta, przystępna cenowo (wybrane mieszkania 2-pokojowe poniżej 300 tysięcy złotych brutto). Śródka OdNowa 2 to czterokondygnacyjny budynek wielorodzinny z 83 mieszkaniami o zróżnicowanym metrażu, z ogródkami lub balkonami. - Swoje miejsce znajdą tu single, pary oraz rodziny z dziećmi, gdyż projekt obejmuje lokale 1-, 2-, 3- i 4-pokojowe, z przemyślanym układem pomieszczeń i szerokimi możliwościami aranżacyjnymi. Cieszymy się, że nasz projekt spotkał się z tak pozytywnym przyjęciem. Trafiamy w oczekiwania klientów, zarówno indywidualnych, kupujących z myślą o zamieszkaniu, jak i inwestycyjnych. Projekt Śródka OdNowa 2 możemy opisać jako przysłowiowy „strzał w dziesiątkę” – opisuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży dewelopera. Kolejnym udogodnieniem są boksy rowerowe, dostępne za darmo, oraz podziemna hala garażowa.
Trwają prace budowlane
Realizacja inwestycji zmierza ku końcowi, zgodnie z założonym wcześniej harmonogramem. Aktualnie trwają prace nad elewacjami i są na zróżnicowanym poziomie zaawansowania na poszczególnych stronach budynku. Nad wjazdem do hali garażowej elewacja jest gotowa. Od strony dziedzińca nastąpiło docieplenie, teraz są wykonywane tynki zewnętrzne. Ponadto budowlańcy wykonują części wspólne wewnątrz inwestycji, w tym: korytarze, klatki schodowe, tynki oraz posadzki w poszczególnych lokalach mieszkalnych. Niemal zakończona jest hala garażowa. – Już jakiś czas temu inwestycja nabrała swojego kształtu. Realizacja Śródki OdNowa 2 postępuje planowo, o czym nabywcy mieszkań są na bieżąco informowani. Całość będzie ukończona w IV kwartale 2021 roku i wówczas będziemy przekazywać klucze klientom – informuje Karolina Skrzypek z Grupy Partner.
Kolejne projekty na horyzoncie
Deweloper realizuje również inwestycję Nadolnik Compact Apartments, przy ulicy Nadolnik w Poznaniu. Dostępne są smart apartamenty o różnym metrażu, jako propozycja dla klienta indywidualnego i biznesowego oraz inwestycyjnego. II etap projektu Nadolnik jest w budowie. Warto nadmienić, że cały kompleks smart apartamentów, przy ulicy Nadolnik będzie liczył łącznie ponad 1000 smart apartamentów, o powierzchni od 19 do 52 mkw. W Nadolnik Compact Apartments znajdzie się miejsce na modny pub, restauracje, lokale usługowe, sale konferencyjne, czy przestrzeń do spotkań na świeżym powietrzu. W praktyce to oznacza, że Nadolnik będzie mini-miastem z wszystkim, co potrzebne do życia. A to wszystko w otoczeniu Parku Ks. Tadeusza Kirschke, który w ostatnim czasie przeszedł pełną rewitalizację. Grupa Partner konsekwentnie rozwija swoje portfolio i pracuje nad kolejnymi inwestycjami.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.