Świąteczna promocja iiyama. Monitory dostępne w obniżonych cenach
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami, dlatego iiyama postanowiła pomóc Mikołajowi i uruchomiła specjalną ofertę. W ramach świątecznej promocji możecie kupić gamingowe i biurowe/biznesowe modele w obniżonych cenach.
W promocyjnej ofercie iiyama znaleźć można zarówno modele skierowane do graczy, jak i do pracy biurowej, multimediów i codziennego użytkowania, ponieważ firma przeceniła swoje monitory G-Master i ProLite. Co trzeba zrobić, aby skorzystać z promocji? Wystarczy, że w podanym okresie kupicie monitor u jednego z autoryzowanych partnerów marki iiyama.
Wśród przecenionych modeli nie brakuje przystępnych cenowo monitorów, jak 24-calowy G-Master G2470HSU-B6 Red Eagle z panelem Fast IPS o odświeżaniu 180 Hz, który kupić można już za 499 zł (100 zł taniej). W promocji znaleźć można też propozycje skierowane do bardziej wymagających graczy, którzy preferują znacznie większe wyświetlacze, jak 43-calowy model iiyama G-Master G4380UHSU-B1 Red Eagle z ekranem 4K 144 Hz wyceniony na 2549 zł (przecena o 100 zł). Z kolei biurowy ProLite XUB2497HSU-B2 z 24-calowym panelem IPS 100 Hz kupić można o 200 taniej, za jedyne 499 zł. To idealna okazja, by zainwestować w nowy sprzęt!
Promocja już wystartowała i potrwa do 6 stycznia 2025 roku lub do wyczerpania zapasów. Aby z niej skorzystać, należy dokonać zakupu w oficjalnym sklepie iiyama lub u autoryzowanych partnerów.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.