Komunikaty PR

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy

2021-11-16  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.21 MB )

SWIGO świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka otwiera sklep internetowy, w którym będzie można nabyć funkcjonalne soki, smoothies oraz lemoniady.

Do przygotowania napojów stosuje się innowacyjną technologię HPP, popularnie zwaną paskalizacją. Pozwala ona, poza walorami smakowymi i witaminami, zachować właściwości świeżego soku aż do 60 dni. Z raportu Deloitte – „The Future of Food” – wynika, że żywność funkcjonalna zaspokaja między innymi kluczowe potrzeby dietetyczne, ma właściwości prozdrowotne, korzystnie wpływa na sen oraz zwiększa wydajność w zakresie aktywności fizycznej. Badania wskazują na średnioroczny wzrost o 23% w obszarze sportu i regeneracji na przestrzeni ostatnich siedmiu lat. Osoby, dla których żywność funkcjonalna jest pierwszym wyborem, odnotowały również przyrost energii i czujności o 12% rok do roku. Wartość światowego rynku w 2018 roku wyniosła z kolei 161,5 mld USD z dynamiką wzrostu na poziomie 7,9% w perspektywie najbliższych czterech lat.

Świadomość najnowszych trendów wśród konsumentów sukcesywnie rośnie. Coraz częściej sięgają po zdrową i ekologiczną żywność w celu poprawy zarówno zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Innowacje napędzane postępami w nauce i technologii stawiają nowe wyzwania przed producentami, zapewniając jednocześnie szeroki wachlarz możliwości rozwoju oraz wywierania pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Soki SWIGO powstały z myślą o konsumentach nowej generacji, którzy umiejętnie identyfikują własne potrzeby, oczekują transparentnego składu i wydłużonego terminu do spożycia – mówi Ewa Przysiężna, Product Manager marki SWIGO.

Unikalne receptury napojów podnoszą witalność, usuwają toksyny i wzmacniają odporność. Na rynku są dostępne w dziewięciu wariantach do indywidualnego wyboru. Użyte razem lub osobno stanowią wartościowe uzupełnienie diety oraz wspierają ciało i umysł. Produkty są utrwalane metodą paskalizacji, która wykorzystuje wysokie ciśnienie i niską temperaturę do przedłużania terminu do spożycia. Zachowuje również maksimum witamin oraz substancji odżywczych i co najważniejsze, inaktywuje szkodliwe mikroorganizmy. Gotowy i zapakowany produkt umieszczany jest w szczelnie zamykanej komorze, którą wypełnia się wodą do momentu, aż wytworzy się w niej ciśnienie hydrostatyczne o mocy 6000 barów.

Urodziny SWIGO upłyną pod znakiem dedykowanych konkursów skierowanych do konsumentów na kanałach social media oraz działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu przy współpracy z fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Krokiem milowym w rozwoju marki jest natomiast oficjalne uruchomienie sklepu internetowego: www.swigo.sklep.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.