Komunikaty PR

SwipBox wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie

2023-03-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

SwipBox drugi rok z rzędu znalazł się wśród tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie. Publikowany przez Financial Times ranking świadczy o sile adaptacyjnego modelu biznesowego, który stoi za elastyczną koncepcją automatów paczkowych.

Prestiżowe zestawienie jest publikowane raz w roku. SwipBox znalazł się w gronie 30% firm wyróżnionych po raz drugi z rzędu. Producent automatów paczkowych po raz kolejny trafił w aktualne trendy, właściwie diagnozując zachowania oraz potrzeby użytkowników. Wskaźnik wzrostu wymagał od przedsiębiorstw minimalnej średniej stopy wzrostu na poziomie 36,2% w okresie 2018-2021.

Jesteśmy niezwykle dumni z ponownej obecności na liście 1000 Financial Times. Obecnie, nasze zewnętrzne automaty SwipBox Infinity obejmują swoim zasięgiem dziesięć krajów. Z ekscytacją patrzymy na 2023 rok, planując rozwój oraz ekspansję na kolejnych rynkach. Nie mam wątpliwości, że kluczem do naszego ciągłego wzrostu jest koncentracja na innowacjach i ścisła współpraca z kluczowymi interesariuszami – powiedział Kasper Cort, CCO SwipBox.

Automaty paczkowe z linii Infinity były odpowiedzią na pandemię COVID-19. Wzniosły one łatwość obsługi oraz wygodę na jeszcze wyższy poziom. Dzięki temu, że urządzenie jest w pełni obsługiwane przez aplikację, łącząc się przez Bluetooth, a nie sieć Wi-Fi, nie wymaga użycia ekranu, a co za tym idzie, również okablowania. Modułowe automaty są bardzo łatwe w instalacji, można umieścić je w dowolnym miejscu, jednocześnie oferują dostęp w cyklu 24/7.

Pandemia przyczyniła się do dynamicznych wzrostów w sektorze e-commerce. Zakupy online wprost przełożyły się na rozwój usług kurierskich, których ebenficjetem okazały się również automaty paczkowe ze względu na wygodny, a przede wszystki bezpieczny sposób odbioru przesyłek. Sukces koncepcji Infinity utrzymał się również po pandemii. Zaobserwowane wzorce zachowań konsumentów wydają się trwałe, stąd nadal rosnące zainteresowanie zewnętrznymi automatami paczkowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.