Komunikaty PR

Sylwia Gołębiewska inwestuje w Aurumaris Professional

2024-07-15  |  01:00
Biuro prasowe

Rynek kosmetyki profesjonalnej wzbogacił się nową markę – Aurumaris Professional. Firma, która dotychczas działała w segmencie konsumenckim, teraz wkracza na rynek B2B, poszerzając ofertę dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych o innowacyjne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.

Aurumaris Professional to nowa odsłona firmy Aurumaris, która dotychczas działała na rynku konsumenckim (B2C), a teraz przechodzi do segmentu profesjonalnego (B2B). Produkty Aurumaris Professional są już dostępne w wybranych gabinetach kosmetycznych, które poszerzyły swoją ofertę o nowoczesne zabiegi bazujące na innowacyjnych formułach.

Doświadczenie oraz wizja strategiczna Sylwii Gołębiewskej, są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w nowym segmencie rynku. Współtworzyła markę lakierów hybrydowych Semilac i HiHybrid, którą z sukcesem została sprzedana do funduszu private equity Resource Partners. Oprócz tego założona przez nią Akademia Semilac wyznacza standardy edukacji i profesjonalizmu na rynku kosmetycznym. Sylwia Gołębiewska jest także współprowadzącą program „Kosmetyczne rewolucje”, właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie, a obecnie również współwłaścicielką Aurumaris Professional. W nowej marce skierowanej do klientów biznesowych odpowiada za profesjonalną edukację i rozwój sieci dystrybucji w Polsce i za granicą.

-Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie. Wierzę w innowacyjność oferowanych produktów i jestem przekonana, że wprowadzamy na rynek produkt, który pomoże wielu klientom i klientkom gabinetów kosmetycznych w szybszy i łatwiejszy sposób na pozbycie się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional

Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, oprócz innowacyjnych produktów, zyskają dodatkową usługę marketingową. Marka staje się ich partnerem i angażuje się w ich promocję bez dodatkowych kosztów po stronie salonów, co pomaga w skutecznym dotarciu do potencjalnych klientów.

- Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty w profesjonalnej kosmetyce. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku – komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.

Poza innowacyjnością w dziedzinie produktów kosmetologicznych, Aurumaris Professional stawia także na profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe wszystkich swoich partnerów oferując unikalną na tym rynku obsługę reklamową w Internecie.

- Wiedząc, jak ważna jest dla naszych partnerów reklama, postanowiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie w performance marketingu do kompleksowej obsługi kampanii reklamowych dla współpracujących z nami gabinetów i salonów. Dzięki tej usłudze salony kosmetyczne mogą skutecznie przyciągać nowych klientów, zwiększając swoją widoczność i zyski - dodaje Kamil Komoński, prezes zarządu AURUMARIS.

W ramach grupy marek należących do Aurumaris znajduje się także MYSKN, która oferuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Marka dostępna jest za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, a już niedługo testowo trafi do oferty online drogerii Hebe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie Biuro prasowe
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.