Komunikaty PR

Symfonia uruchomiła program Symfonia Lab

2024-06-06  |  01:00
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację i procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw, uruchomiła program Symfonia Lab. Jego celem jest tworzenie nowych i udoskonalanie istniejących rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem użytkowników na każdym etapie procesu. Włączenie odbiorców w obszar produkcyjny jest jednym z elementów prowadzonej przez Symfonię polityki skoncentrowanej na kliencie, w której rozwiązania tworzone są zgodnie z potrzebami użytkowników.

Rozwiązania Symfonii opierają się na innowacjach w cyfryzacji, zapewniając MŚP dostęp do nowoczesnych technologii, także chmurowych i wykorzystujących AI. Program Symfonia Lab standaryzuje prace nad tworzeniem oprogramowania w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów potrzeby funkcjonalne, które są ustalane podczas konsultacji lub testów. Te działania mają doprowadzić do dostarczania przez Symfonię rozwiązań, z których korzystanie daje użytkownikom satysfakcję i przyjemność oraz poprawia ogólne doświadczenia z pracy z programami informatycznymi. Kluczowe jest zatem nie tylko poznanie potrzeb użytkowników, ale również dogłębne ich zrozumienie i na podstawie tej wiedzy opracowywanie rozwiązań dla MŚP. Zaproszenie przez Symfonię klientów do udziału w procesach wytwórczych i konsultowanie z nimi rozwiązań, przyniesie wymierne korzyści użytkownikom, a Symfonii pozwoli na optymalizację procesu opracowywania produktów i usług.

Użytkownicy oczekują rozwiązań, które realnie wspierają ich w codziennej pracy. A kto lepiej niż oni sami o tym opowie i podzieli się swoimi oczekiwaniami – zauważa Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Symfonii, odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój programu Symfonia Lab. – Opinie użytkowników w procesie wytwórczym są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że stała praca, oparta o wypracowane w Symfonii standardy, pomoże nam dostarczać produkty i usługi nie tylko wykorzystujące najnowsze technologie chmurowe, sztuczną inteligencję, ale także niosące wartość dla użytkowników – komentuje Karolina Sielska-Bielska.

Przyjęta strategia obejmuje usystematyzowanie metod i procesów pracy z użytkownikami. Na potrzeby Symfonia Lab przeprowadzone zostały szkolenia zespołu projektowego w zakresie obowiązujących standardów i metodologii. Użytkownicy współpracujący przy Symfonia Lab, w trakcie badań proponują modyfikacje w wytwarzanych przez Symfonię programach i ich funkcjonalnościach. 

W pierwszej fazie działania Symfonia Lab do procesu badawczo-rozwojowego zostali zaproszeni aktualni użytkownicy rozwiązań Symfonii. W dalszej perspektywie projekt zostanie otwarty również na potencjalnych odbiorców oprogramowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.