Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations.
Synertime odpowiada za kompleksową obsługę biura prasowego firmy oraz jej dwóch flagowych linii produktowych – so!flow i Pharma Care. Agencja wdraża strategię Public Relations, w tym przede wszystkim media relations i PR produktów, doradza i wspiera koncepcyjnie działania komunikacyjne Klienta.
Vis Plantis
to jeden z wiodących producentów kosmetyków pielęgnacyjnych w Polsce. Historia firmy sięga 2011 roku, kiedy powstała Elfa Pharm Polska, będąca częścią holdingu Elfa Group. W 2023 roku nastąpił rebranding nazwy firmy na Vis Plantis i początek w pełni niezależnych działań. Firma tworzy kosmetyki przeznaczone do twarzy, ciała oraz włosów, łącząc siłę płynącą z natury z możliwościami, jakie dają nowe technologie.Działania komunikacyjne realizuje dział PR agencji w składzie: Emilia Potocka (liderka projektu), Zuzanna Karasiewicz i Piotr Tomaszewski. Nadzór strategiczny pełni Ewa Kaczmarek, CEO Synertime.
Synertime
to warszawska agencja public relations. Firma istnieje od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime) i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 300 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Budimex SA, FBSerwis SA, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz–System SA, Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o., marka KOŁO, Grana Sp. z o.o., marka INKA, LECA Polska sp. z o.o., Ministerstwo Finansów, Türkiye Tourism Promotion and Development Agency, Aromatherapy Associates, Nestlé Polska S.A., SEKO SA, Maspex GMW, Sante, Coca Cola, Anwil SA, Blinkee City, TenderHut SA, Spravia Sp. z o.o., Powermat i wielu, wielu innych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.