Syropy sezonowe od marki Herbapol – aromatyczne smaki idealne na jesienno-zimowy
Marka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dlatego na sklepowe półki ponownie trafią pyszne warianty syropów z zimowej edycji limitowanej. Cztery intensywne smaki rozpieszczą nawet najbardziej wymagające podniebienia.
Jesień i zima nie kojarzą się nam najlepiej. To czas, kiedy odczuwamy brak letniego słońca, ciepła, owoców i szukamy sposobów na poprawę nastroju. Z pomocą przychodzą Syropy owocowe Herbapol, które umilą długie jesienno-zimowe dni i chłodne wieczory, a także zachwycą wyjątkowym smakiem.
Dla swoich konsumentów marka Herbapol przygotowała teraz specjalne sezonowe propozycje. Wśród nowości znajdziemy cztery limitowane warianty syropów zimowych, m.in. przyjemnie owocową Gruszkę z delikatnym kwiatem czarnego bzu oraz rozgrzewającą Pomarańczę z goździkami i cynamonem, dostępne tylko w ofercie marki Herbapol, a do tego aromatyczny, wyrazisty Imbir czy intensywnie owocową Dziką różę o kwiatowym aromacie.
Wszystkie syropy jako suplementy diety zostały wzbogacone w kompozycję witamin: B6, C, D oraz cynk, które przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego i tym samym pozytywnie wpływają na organizm.
Rekomendowana cena za butelkę syropu o objętości 420 ml to 4,39 zł
Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!
Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.