Komunikaty PR

Szpitale otrzymały bezpłatny dostęp do narzędzia ePortal

2020-04-27  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Dział Marketingu
Simple SA

ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/

Aktualna sytuacja zmusiła placówki medyczne do ograniczeń związanych z przyjmowaniem pacjentów oraz udzielaniem konsultacji lekarskich, dlatego Simple, notowana na GPW spółka oferująca m.in. wdrożenia systemów HIS dla placówek medycznych, udostępniła bezpłatnie posiadany w ofercie pakiet funkcji ePortal jako rozszerzenie systemu HIS.

ePortal to rozwiązanie umożliwiające kompletną obsługę wizyty z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych. Dzięki proponowanemu rozwiązaniu osoba chora bez wychodzenia z domu może zarejestrować się na konsultację u specjalisty lub badanie diagnostyczne. Poza tym pacjent ma możliwość pobrania opisu wizyty, wyników badań diagnostycznych oraz zamówienia eRecepty na leki przyjmowane na stałe. Dodatkowo – najważniejszą i najnowszą cechą rozwiązania ePortal – jest możliwość konsultacji z lekarzem za pomocą telekonferencji.

Szpitale i placówki medyczne to miejsca szczególnie narażone na rozprzestrzenienie się choroby. Dlatego – w związku z zaleceniami dot. pozostawania w domu oraz kontaktowania się z lekarzami w sposób zdalny, udostępniamy za darmo pakiet ePortal. Oferowane przez Simple rozwiązanie umożliwia zasięgnięcie porady specjalisty za pomocą wideokonferencji. Dzięki temu pacjent może opowiedzieć o objawach i pokazać ewentualne zmiany chorobowe, a lekarz jest w stanie ocenić rodzaj dolegliwości oraz zaproponować sposób leczenia – mówi Rafał Wnorowski, Prezes Zarządu Simple SA.

Po rejestracji terminu telekonferencji pacjent otrzymuje SMS oraz e-mail z linkiem pozwalającym na uruchomienie wideokonsultacji – co pozwala na łatwe i szybkie połączenie się z lekarzem.  Pakiet ePortal jest skonstruowany tak, by jego uruchomienie wymagało jedynie niewielkich zmian konfiguracji i uprawnień w HIS, dzięki czemu placówka ochrony zdrowia może w bardzo krótkim czasie rozpocząć korzystanie z nowych funkcjonalności.

Nieustannie rozwijamy produkty, także te dedykowane placówkom medycznym. Nowe narzędzia dla szpitali, oparte na telemedycynie i wykorzystujące kompetencje naszych bioinformatyków, usprawnią bieżącą obsługę pacjentów w tak trudnej sytuacji jak obecna oraz doskonale odpowiedzą na potrzeby jednostek w nowej rzeczywistości. To kolejna forma wsparcia placówek ochrony zdrowia jaką wdrożyliśmy. Wśród naszych Klientów są jednostki potrzebujące dodatkowej pomocy, pierwszą grupę szpitali walczących ze skutkami pandemii już wsparliśmy finansowo, przed nami kolejne – dodaje Wnorowski.

By skorzystać z usług oferowanych przez ePortal pacjentom wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na komputerze lub telefonie i rejestracja online – konto pacjenta może być założone podczas rejestracji w placówce. W skład pakietu ePortal wchodzą funkcjonalności: Rejestracja do Przychodni, Przeglądanie opisów wizyt w Przychodni,  Rejestracja do Pracowni Diagnostycznej, Przeglądanie wyników badań, Pobieranie wyników badań obrazowych, Obsługa zamówień recept na leki stałe oraz Wideokonsultacja lekarska. Oferowany Klientom Simple pakiet dostępny jest bezpłatnie do końca lipca br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BRAK ZDJĘCIA
2021-05-14 | 08:00

Raport PMR: Szpitale prywatne z szansą na zysk w 2021 r.?

Z badania przeprowadzonego przez PMR wśród wszystkich typów szpitali wynika, że pomimo napływu chorych w czasach zwiększonej liczby zachorowań na COVID-19, ogólnie rzecz biorąc wszystkie rodzaje szpitali zmniejszyły
Zdrowie GROHE wspiera UNICEF w zapewnieniu pomocy potrzebującym dzieciom
2021-05-13 | 16:30

GROHE wspiera UNICEF w zapewnieniu pomocy potrzebującym dzieciom

Akcja „Make a Splash!” jest wynikiem globalnej współpracy UNICEF i LIXIL, koncernu, którego częścią jest marka GROHE. Akcja ma na celu zapewnienie wszystkim, w tym zwłaszcza dzieciom z krajów rozwijających się, odpowiednich warunków higienicznych. UNICEF i LIXIL wspólnie walczą z globalnym kryzysem sanitarnym.   Obecnie co czwarty człowiek na świecie nie ma dostępu do toalety, a dwie na pięć osób nie posiadają w domu urządzeń do mycia rąk. Dostęp do czystej wody to dla większości z nas oczywistość. Niestety w wielu miejscach na świecie sytuacja wygląda inaczej. Brudna woda i brak infrastruktury wodno-sanitarnej są przyczyną chorób biegunkowych i utrudniają walkę z wieloma chorobami zakaźnymi, zwłaszcza w czasie pandemii COVID-19. W 2018 r. UNICEF i LIXIL podjęły wspólne działania w ramach akcji „Make a Splash!”. Była to pierwsza współpraca UNICEF, która dotyczyła globalnych kwestii związanych z wodą, warunkami sanitarnymi i higieną. W ramach inicjatywy połączono doświadczenie UNICEF w tym sektorze z doświadczeniem LIXIL w projektowaniu toalet oraz innowacyjnych rozwiązań sanitarnych. GROHE — marka z portfolio LIXIL — wspiera akcję „Make a Splash!” i uruchamia kampanię pt. „Obudź swoją energię”. Kampania potrwa od maja do sierpnia 2021 r. w krajach Bliskiego Wschodu i Europy, w tym w Polsce. W ramach kampanii firma GROHE przekaże 1 euro od każdego sprzedanego prysznica lub baterii termostatycznej na cele związane z zapewnieniem dzieciom z krajów rozwijających się odpowiednich warunków higienicznych poprzez dostęp do bezpiecznych urządzeń wodno-sanitarnych. W odpowiedzi na pandemię COVID-19 firma LIXIL opracowała m.in. niedrogie i innowacyjne baterie SATO, które pomogą ubogim gospodarstwom domowym pozbawionym dostępu do bieżącej wody. Armatura SATO składa się z plastikowej podstawy z półeczką na mydło i wylewką, w której można zamocować dowolną plastikową butelkę z wodą. Urządzenie obsługuje się za pomocą łokcia, ograniczając kontakt zanieczyszczonych rąk z powierzchnią, zaś ilość wypływającej wody wystarcza do utrzymania higieny. UNICEF od wielu lat działa na rzecz poprawy dostępu do urządzeń wodno-sanitarnych w krajach rozwijających się i upowszechniania prawidłowych nawyków higienicznych wśród lokalnych społeczności. Współpraca z LIXIL z pewnością pomoże w osiąganiu tych celów. Więcej informacji o akcji na stronie: https://www.grohe.pl/pl_pl/energy-for-life/makeasplash/  
Zdrowie BRAK ZDJĘCIA
2021-05-13 | 08:00

Indeks Koniunktury PMR dla szpitali najwyższy w jednostkach publicznych

Według badań przeprowadzanych przez PMR na rynku szpitalnym na przestrzeni ostatnich prawie 10 lat, sytuacja na rynku lecznictwa zamkniętego była najgorsza na jesieni 2020 r. Dotyczy to wszystkich typów szpitali: publicznych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Podkarpacka Dolina Lotnicza przygotowuje się do mocnego odbicia po kryzysie. Firmy notują wzrost zamówień i chcą wrócić do stanu zatrudnienia sprzed pandemii

W wyniku pandemii i zatrzymania globalnego ruchu lotniczego firmy z podkarpackiego klastra Dolina Lotnicza straciły około 35 proc. wartości sprzedaży, co pociągnęło za sobą zwolnienia w sumie 2 tys. pracowników. Rok 2021 ma być okresem wychodzenia z kryzysu, odzyskiwania pracowników i powrotu do normalnego funkcjonowania. – Prognozujemy 15-proc. wzrost w tym roku, a pod koniec przyszłego powinniśmy wracać do poziomów sprzed pandemii – przewiduje Marek Darecki, prezes zarządu Doliny Lotniczej. Po pandemii firmy branży lotniczej chcą być bardziej nowoczesne i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Handel

Koronakryzys przekonał konsumentów do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji. Na znaczeniu będzie zyskiwać gospodarka współdzielenia

Coraz więcej osób decyduje się na dostęp do dóbr i usług na życzenie zamiast posiadania ich na własność. Raport firmy Statista szacuje, że do 2025 roku rynek ekonomii współdzielenia będzie wart 335 mld dol. Jednym z kluczowych obszarów jej zastosowania jest transport, a w ostatnich latach współdzielona mobilność to jeden z najszybciej rosnących trendów zarówno w Polsce, jak i całej Europie. Jarosław Wojtas, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, ocenia, że pandemia COVID-19 tylko chwilowo zachwiała rynkiem współdzielonych usług, a koronakryzys dodatkowo przekonał konsumentów do bardziej odpowiedzialnych, zrównoważonych decyzji. Dlatego sharing economy po pandemii powinna dalej zyskiwać na znaczeniu.

Prawo

Rząd pracuje nad nową polityką migracyjną, ale bez konsultacji z przedstawicielami imigrantów. Potrzebnych jest szereg ułatwień, nie tylko administracyjnych

Eksperci są zgodni, że Polska potrzebuje imigrantów zarobkowych. Jednak musi im zapewnić takie warunki prawne i urzędowe, by ułatwić im zarówno wjazd, pobyt, jak i funkcjonowanie na rynku pracy, a także dostęp do usług zdrowotnych czy informacji i pomocy w rodzimym języku. Przedstawiciele migrantów apelują o spójną politykę państwa w tym zakresie i ubolewają, że prace nad polityką migracyjną Polski, które od roku trwają w rządzie, nie są konsultowane ani z organizacjami pozarządowymi reprezentującymi cudzoziemców, ani z pracodawcami.

Zdrowie

Psy i koty nie zagrażają człowiekowi w związku z COVID-19. Jednak szczepienia zwierząt powinny być priorytetem dla UE po zakończeniu pandemii

W Unii Europejskiej rośnie świadomość dotycząca znaczenia regularnych szczepień zwierząt. Taką konieczność uznaje 69 proc. badanych w ośmiu krajach członkowskich – wynika z raportu AnimalhealthEurope. Ma to szczególne znaczenie w przypadku chorób takich jak COVID-19, która dotyka także zwierząt. Nie odnotowano dotąd przypadku przeniesienia choroby ze zwierzaka domowego na człowieka, ale odkryto, że norki mogą przenosić koronawirusa zarówno między sobą, jak i na ludzi. To stwarza także ryzyko kolejnych mutacji wirusa. – Dlatego zależy nam na szybkim wyszczepieniu całej populacji wrażliwych osobników, czy to zwierząt, czy to ludzi – mówi Artur Zalewski, lekarz weterynarii, dyrektor biura zarządu Polskiego Stowarzyszenia Producentów i Importerów Leków Weterynaryjnych POLPROWET.