Szpitale otrzymały bezpłatny dostęp do narzędzia ePortal
Simple SA
ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/
Aktualna sytuacja zmusiła placówki medyczne do ograniczeń związanych z przyjmowaniem pacjentów oraz udzielaniem konsultacji lekarskich, dlatego Simple, notowana na GPW spółka oferująca m.in. wdrożenia systemów HIS dla placówek medycznych, udostępniła bezpłatnie posiadany w ofercie pakiet funkcji ePortal jako rozszerzenie systemu HIS.
ePortal to rozwiązanie umożliwiające kompletną obsługę wizyty z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych. Dzięki proponowanemu rozwiązaniu osoba chora bez wychodzenia z domu może zarejestrować się na konsultację u specjalisty lub badanie diagnostyczne. Poza tym pacjent ma możliwość pobrania opisu wizyty, wyników badań diagnostycznych oraz zamówienia eRecepty na leki przyjmowane na stałe. Dodatkowo – najważniejszą i najnowszą cechą rozwiązania ePortal – jest możliwość konsultacji z lekarzem za pomocą telekonferencji.
Szpitale i placówki medyczne to miejsca szczególnie narażone na rozprzestrzenienie się choroby. Dlatego – w związku z zaleceniami dot. pozostawania w domu oraz kontaktowania się z lekarzami w sposób zdalny, udostępniamy za darmo pakiet ePortal. Oferowane przez Simple rozwiązanie umożliwia zasięgnięcie porady specjalisty za pomocą wideokonferencji. Dzięki temu pacjent może opowiedzieć o objawach i pokazać ewentualne zmiany chorobowe, a lekarz jest w stanie ocenić rodzaj dolegliwości oraz zaproponować sposób leczenia – mówi Rafał Wnorowski, Prezes Zarządu Simple SA.
Po rejestracji terminu telekonferencji pacjent otrzymuje SMS oraz e-mail z linkiem pozwalającym na uruchomienie wideokonsultacji – co pozwala na łatwe i szybkie połączenie się z lekarzem. Pakiet ePortal jest skonstruowany tak, by jego uruchomienie wymagało jedynie niewielkich zmian konfiguracji i uprawnień w HIS, dzięki czemu placówka ochrony zdrowia może w bardzo krótkim czasie rozpocząć korzystanie z nowych funkcjonalności.
Nieustannie rozwijamy produkty, także te dedykowane placówkom medycznym. Nowe narzędzia dla szpitali, oparte na telemedycynie i wykorzystujące kompetencje naszych bioinformatyków, usprawnią bieżącą obsługę pacjentów w tak trudnej sytuacji jak obecna oraz doskonale odpowiedzą na potrzeby jednostek w nowej rzeczywistości. To kolejna forma wsparcia placówek ochrony zdrowia jaką wdrożyliśmy. Wśród naszych Klientów są jednostki potrzebujące dodatkowej pomocy, pierwszą grupę szpitali walczących ze skutkami pandemii już wsparliśmy finansowo, przed nami kolejne – dodaje Wnorowski.
By skorzystać z usług oferowanych przez ePortal pacjentom wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej na komputerze lub telefonie i rejestracja online – konto pacjenta może być założone podczas rejestracji w placówce. W skład pakietu ePortal wchodzą funkcjonalności: Rejestracja do Przychodni, Przeglądanie opisów wizyt w Przychodni, Rejestracja do Pracowni Diagnostycznej, Przeglądanie wyników badań, Pobieranie wyników badań obrazowych, Obsługa zamówień recept na leki stałe oraz Wideokonsultacja lekarska. Oferowany Klientom Simple pakiet dostępny jest bezpłatnie do końca lipca br.
Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.