Komunikaty PR

Tajemnica przyciągania wprost z laboratorium. Poznaj zapachy Made in Lab

2024-08-30  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Wiktoria Długosz
Triple PR

Chmielna 132/134
00-805 Warszawa
wiktoria.dlugosz|triplepr.pl| |wiktoria.dlugosz|triplepr.pl
514236645
https://www.triplepr.pl/
Do pobrania inf.pras. ( 0.27 MB )

Wybór odpowiednich perfum to coś więcej niż kwestia gustu i preferencji. To połączenie subtelnej sztuki oraz nauki polegającej na zrozumieniu, jak zapach reaguje i łączy się z unikalną chemią ciała oraz jak różne nuty współgrają ze sobą, tworząc harmonijną całość. Made in Lab, zgodnie z hasłem mniej marketingu, więcej zapachu, oferuje zamienniki luksusowych perfum w przystępnej cenie. Swój idealny, szyty na miarę zapach od Made in Lab można znaleźć na stronie marki.

 

Zapachowe tajemnice skóry: jak tworzy się twoja osobista aura?

Każde ciało ma unikalne chemiczne właściwości, które wpływają na to, jak rozwijają się na nim zapachy. Kluczową rolę, oprócz genów, pH skóry, diety, stresu, czy stosowanych kosmetyków, odgrywają tu feromony — naturalne związki chemiczne wydzielane przez ciało. To właśnie dzięki interakcji feromonów ze skórą te same perfumy mogą pachnieć na każdym z nas inaczej. Wybór perfum jest osobistym i intymnym doświadczeniem. Feromony dodają zapachowi głębszy wymiar. Ponadto, wzmacniając naturalne chemiczne sygnały naszego ciała, dodają kompozycji wyjątkowej głębi i wielowymiarowości, która rozwija się i ewoluuje w ciągu dnia. Co więcej, odgrywają rolę w procesie przyciągania interpersonalnego. Dobrze dobrane perfumy mogą zwiększyć atrakcyjność w oczach innych, działając na podświadome poziomy zmysłów. To właśnie ten subtelny, ale nieodparty efekt przyciągania czyni perfumy wizytówką, którą trudno zapomnieć. Zapachy są bowiem przetwarzane przez mózg i silnie wpływają na układ limbiczny odpowiedzialny za emocje i pamięć. To wyjaśnia, dlaczego mogą wywoływać silne reakcje emocjonalne, a nawet wpływać na nasze wybory („The Human Olfactory System and Its Relationship to the Limbic System"; E. A. M. Meyer et al., 2008).

 

Od pierwszej nuty do ostatniego akordu

Aby dobrać dla siebie perfumy idealne, warto poznać swoje osobiste preferencje i nie bać się próbować. Perfumy składają się z tzw. nut zapachowych, a każda nuta to starannie wyselekcjonowana warstwa będąca częścią kompozycji zapachowej. W zależności od szybkości parowania wyróżnia się trzy typy: nutę głowy (górną), serca (środkową) i bazy (głębi).

Nuty głowy są pierwszymi aromatami, które wyczuwasz po aplikacji perfum. Są lekkie, świeże i szybko się ulatniają. Nadają zapachowi początkowy ton i to one witają nas od razu po zetknięciu się ze skórą. Nuty serca pojawiają się po ulotnieniu nut głowy i stanowią esencję zapachu. Nadają perfumom głębi i charakteru. Utrzymują się na skórze od kilku godzin do połowy dnia. Nuty bazy to fundamenty kompozycji zapachowej. To zazwyczaj cięższe, intensywne aromaty, które stabilizują całość, dodając jej trwałości. Pozostają na skórze nierzadko przez cały dzień. Popularne i lubiane aromaty takie jak wanilia, drzewo sandałowe, piżmo czy ambra, dodają zapachom ciepła i zmysłowości, sprawdzając się doskonale na wieczór lub na chłodniejsze pory roku.

 

Liczy się to, co w butelce

„Każda kompozycja jest starannie opracowywana z myślą o najwyższej jakości składnikach, które zapewniają intensywność zapachu. Perfumy Made in Lab są odzwierciedleniem najnowszych trendów, a ich esencją jest zapach, który mówi więcej niż słowa. Z tego powodu wszystkie nasze zapachy zamknięte są w jednakowo wyglądających flakonach. Produkty Made in Lab stworzone są z myślą o tych, którzy cenią sobie autentyczność i doskonałość w bardzo przystępnej cenie” - mówi Mateusz Wojda, konsultant perfum Made in Lab.

Perfumy Made in Lab 11 to idealny wybór dla osób szukających lekkich, kwiatowych zapachów. Ten doskonały zamiennik Dior J'adore, łączy w sobie kwiatowe akcenty magnolii, fiołka, orchidei, frezji, konwalii i róży, które razem tworzą elegancką i kobiecą kompozycję. Uzupełniona o świeże nuty melona, brzoskwini, gruszki i mandarynki, tworzy subtelną, ale pełną wdzięku aurę. Dzięki nutom piżma, wanilii, cedru i jeżyny zapach pozostanie na ciele przez wiele godzin, dodając ciepła i zmysłowości. Numer 11 jest doskonałym wyborem dla kobiety, pragnącej podkreślić swoją klasę.

Inna propozycja to owocowe perfumy podszyte zmysłowością. Made in Lab 70 przywołuje na myśl elegancję Armani Sì Passione. Ta owocowa kompozycja kusi swoją intensywnością i namiętnością. Początkowe akordy cytrusów — czarna porzeczka, gruszka, różowy pieprz i grejpfrut — otwierają drzwi do serca zapachu, gdzie króluje róża. Ta nuta to symbol romantycznych uniesień, a harmonijne połączenie z heliotropem, jaśminem i ananasem, tworzy kobiecy charakter. Nuty bazy składają się z wanilii, cedru i paczuli.

Dla poszukiwaczek świeżych, piżmowych perfum, które przywołują na myśl wędrówki po lesie i kontakt z naturą, proponujemy Made in Lab 08, zamiennik Chloe Nomade. Ten zapach to kwintesencja świeżości i wolności. Zaczynając od kwaśnych, figlarnych nut mirabelki, bergamotki, cytryny i pomarańczy w sercu perfum można odnaleźć kwiatowe kompozycje frezji, róży i jaśminu, które subtelnie przechodzą w bazę z drzewem bursztynowym, paczulą, drzewem sandałowym i białym piżmem. Made in Lab 08 to idealny wybór dla indywidualistek, które cenią sobie naturalność i dzikość.

„Świat zapachów Made in Lab opracowany został w laboratorium z miłością. Nasze perfumy łączą w sobie znane z wyższych półek cenowych wyrafinowanie i świetną jakość za niewielkie pieniądze. Jest to idealny wybór dla tych, którzy szukają głębokiego i intensywnego doświadczenia zapachowego, jeszcze poszukują swojej zapachowej wizytówki bądź po prostu nie chcą ograniczać się do jednego, wybranego zapachu i lubią eksperymentować” - mówi Mateusz Wojda, konsultant perfum Made in Lab.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Triple PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.