Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl podsumowuje 2019 rok

2020-02-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

Gazela Biznesu, kilka prestiżowych nagród z branży e-commerce, wzrost liczby nowych Klientów o 50% oraz prężna działalność charytatywna – tak w skrócie można podsumować mijający rok w białostockiej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.

W styczniu 2019 r. firma zatrudniała 185 pracowników, obecnie liczba ta wzrosła do 250. Większa kadra była niezbędna, aby obsłużyć wszystkich nowych Klientów, których przybyło o 50% w stosunku do ubiegłego roku. Nic dziwnego – TaniaKsiazka.pl stała się jedną z najchętniej wybieranych i cieszących się największym zaufaniem księgarni internetowych w Polsce. A potwierdzają to liczne nagrody.  

Nagradzany e-commerce

Laur Opineo, dwa pierwsze miejsca i jedno trzecie w Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo, Konsumencki Lider Jakości, a także Marka Dekady – to tylko niektóre z wyróżnień, jakie w 2019 r. otrzymała białostocka firma. Do tego dochodzą tytuły Gazeli oraz e-Gazeli Biznesu, czyli zaszczytne miejsca w rankingu najprężniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce.

– Nagrody, szczególnie te, o których decydują sami Klienci, są dla nas niezwykle cenne. To one w sporej mierze wyznaczają kierunek naszych działań. Uważnie wsłuchujemy się w głos i poznajemy potrzeby konsumentów. Aby im sprostać, musimy nieustannie się rozwijać. Ostatnie lata udowodniły nam, że tylko w ten sposób można w tej trudnej branży odnieść sukces – mówi Radek Puchalski, Dyrektor Handlowy z TaniaKsiazka.pl

Blisko pół miliona złotych na cele charytatywne
Od początku istnienia księgarni ważnym elementem jej funkcjonowania jest także działalność dobroczynna. Do tej pory na rzecz Fundacji Pomóż Im firma przekazała ponad 480 tysięcy złotych.

– Fundacja Pomóż Im opiekuje się maluchami z chorobami nowotworowymi, prowadzi także Białostockie Hospicjum dla Dzieci. Z tą wspaniałą organizacją współpracujemy od prawie siedmiu lat. Ogromnie się cieszymy, że na początku 2020 r. będziemy wspólnie świętować pół miliona złotych zebranych dla potrzebujących dzieci  – mówi Radek Puchalski.

Na tym jednak nie koniec. Jesienią księgarnia zorganizowała Dogówkę, czyli akcję na rzecz schroniska dla zwierząt w Białymstoku. Część kwoty ze sprzedaży “psich tytułów”, czyli książek o domowych pupilach, została przeznaczona na zakup karmy. Dzięki Klientom schronisko otrzymało 140 kg karmy dla przebywających tam zwierząt.

W planach nowe punkty odbioru

Do tej pory księgarnie stacjonarne TaniaKsiazka.pl można było spotkać w pięciu miastach – Białymstoku, Warszawie, Ełku, Grajewie oraz Suwałkach. W 2020 r. sieć punktów odbioru ma się powiększyć o nowe lokalizacje.
– Naszym celem jest nieustanne poszerzanie siatki miejsc, w których można odebrać zamówienie czy po prostu zrobić zakupy – mówi Radek Puchalski – W 2019 r. rozbudowaliśmy księgarnię stacjonarną w Białymstoku. W nowym, powiększonym salonie sprzedaży, oprócz bestsellerowych książek, można kupić także artykuły papiernicze, gry, zabawki czy puzzle. Obserwujemy, że cieszy się on dużym powodzeniem i mamy nadzieję, że ten sukces uda nam się powtórzyć także w innych lokalizacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.