TaniaKsiazka.pl i Bee.pl na wysokich miejscach w rankingu Opineo 2020
Według rankingu Opineo 2020 białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl jest jednym z pięciu najlepszych sklepów internetowych w Polsce. Zajęła również po raz kolejny pierwsze miejsce w kategorii Książki. Ponadto tuż za podium w kategorii Żywność uplasował się, debiutujący w zestawieniu, inny e-commerce spółki Glosel, czyli Bee.pl – zakupy online dla całej rodziny.
To już tradycja, że TaniaKsiazka.pl co roku święci triumfy w Rankingu Opineo. Sklep z wynikiem ponad 28 tys. nowych opinii oraz średnią ocen na poziomie 4,82 utrzymał pozycję lidera w swojej kategorii. Uzyskane noty sprawiły, że białostocka księgarnia internetowa znalazła się też na piątym miejscu w zestawieniu najlepszych e-commerce w Polsce.
– Zwycięstwa w rankingu Opineo mają dla nas wyjątkową wartość, ponieważ o tym, kto znajdzie się na szczycie, decydują sami klienci. Dlatego chcielibyśmy podziękować im za zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz zapewnić, że nadal będziemy ciężko pracować, aby sprostać ich wymaganiom. Wszystkie ich opinie, które przyczyniły się do naszego sukcesu traktujemy jako potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel TaniaKsiazka.pl.
FMCG w e-handlu rośnie w siłę
To jednak nie koniec sukcesów spółki Glosel – w tym roku w zestawieniu Opineo pojawił się także sklep Bee.pl i zajął wysokie, czwarte miejsce w kategorii Żywność.
– Widzimy ogromny potencjał, jaki posiada w sobie sektor FMCG w branży e-commerce. Ostatnie wydarzenia związane z pandemią sprawiły, że nabrał on jeszcze większego rozpędu, a kupowanie żywności w internecie dla wielu Polaków stało się zwykłą codziennością – tłumaczy Łukasz Kierus i dodaje: – Bee.pl to sklep oferujący zakupy dla całej rodziny: żywność, kosmetyki, produkty do sprzątania, prania oraz te potrzebne w każdym domu. Rośniemy na dynamicznym trendzie, a wyróżnienie Opineo jest jasnym sygnałem, że robimy to coraz lepiej.
E-commerce w transformacji
Tegoroczna, jedenasta edycja rankingu Opineo, przebiegła pod znakiem zmian, jakie dokonują się w handlu internetowym pod wpływem sytuacji związanej z COVID-19. Twórcy raportu piszą o tym, że “e-commerce to wielki wygrany pandemii” i zwracają szczególną uwagę na firmy, które potrafiły wykorzystać swoją szansę. A było i jest o co walczyć, bo szacowana wartość tego rynku w Polsce w 2020 wyniesie ponad 70 mld zł, zaś według prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat, udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym w naszym kraju wzrośnie do 10%.
Jak powstaje Ranking Sklepów Internetowych Opineo?
Po zrealizowanych zakupach, klienci e-sklepów wystawiają opinię w Opineo.pl, biorąc pod uwagę: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta oraz jakość zapakowania przesyłki. Deklarują ponadto, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Dzięki temu Opineo.pl zgromadziło już 17,5 miliona opinii na temat sklepów, produktów i usług. Jest to podstawa przygotowania rankingu i nagrodzenia najlepszych sklepów Laurem Opineo.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.