Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl i Bee.pl na wysokich miejscach w rankingu Opineo 2020

2020-10-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Według rankingu Opineo 2020 białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl jest jednym z pięciu najlepszych sklepów internetowych w Polsce. Zajęła również po raz kolejny pierwsze miejsce w kategorii Książki. Ponadto tuż za podium w kategorii Żywność uplasował się, debiutujący w zestawieniu, inny e-commerce spółki Glosel, czyli Bee.pl – zakupy online dla całej rodziny.

To już tradycja, że TaniaKsiazka.pl co roku święci triumfy w Rankingu Opineo. Sklep z wynikiem ponad 28 tys. nowych opinii oraz średnią ocen na poziomie 4,82 utrzymał pozycję lidera w swojej kategorii. Uzyskane noty sprawiły, że białostocka księgarnia internetowa znalazła się też na piątym miejscu w zestawieniu najlepszych e-commerce w Polsce.

– Zwycięstwa w rankingu Opineo mają dla nas wyjątkową wartość, ponieważ o tym, kto znajdzie się na szczycie, decydują sami klienci. Dlatego chcielibyśmy podziękować im za zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz zapewnić, że nadal będziemy ciężko pracować, aby sprostać ich wymaganiom. Wszystkie ich opinie, które przyczyniły się do naszego sukcesu traktujemy jako potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel TaniaKsiazka.pl.

FMCG w e-handlu rośnie w siłę
To jednak nie koniec sukcesów spółki Glosel – w tym roku w zestawieniu Opineo pojawił się także sklep Bee.pl i zajął wysokie, czwarte miejsce w kategorii Żywność.
– Widzimy ogromny potencjał, jaki posiada w sobie sektor FMCG w branży e-commerce. Ostatnie wydarzenia związane z pandemią sprawiły, że nabrał on jeszcze większego rozpędu, a kupowanie żywności w internecie dla wielu Polaków stało się zwykłą codziennością – tłumaczy Łukasz Kierus i dodaje: – Bee.pl to sklep oferujący zakupy dla całej rodziny: żywność, kosmetyki, produkty do sprzątania, prania oraz te potrzebne w każdym domu. Rośniemy na dynamicznym trendzie, a wyróżnienie Opineo jest jasnym sygnałem, że robimy to coraz lepiej.

E-commerce w transformacji

Tegoroczna, jedenasta edycja rankingu Opineo, przebiegła pod znakiem zmian, jakie dokonują się w handlu internetowym pod wpływem sytuacji związanej z COVID-19. Twórcy raportu piszą o tym, że “e-commerce to wielki wygrany pandemii” i zwracają szczególną uwagę na firmy, które potrafiły wykorzystać swoją szansę. A było i jest o co walczyć, bo szacowana wartość tego rynku w Polsce w 2020 wyniesie ponad 70 mld zł, zaś według prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat, udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym w naszym kraju wzrośnie do 10%.

Jak powstaje Ranking Sklepów Internetowych Opineo?

Po zrealizowanych zakupach, klienci e-sklepów wystawiają opinię w Opineo.pl, biorąc pod uwagę: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta oraz jakość zapakowania przesyłki. Deklarują ponadto, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Dzięki temu Opineo.pl zgromadziło już 17,5 miliona opinii na temat sklepów, produktów i usług. Jest to podstawa przygotowania rankingu i nagrodzenia najlepszych sklepów Laurem Opineo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność Biuro prasowe
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.