TaniaKsiazka.pl Podlaską Marką Konsumentów 2019
TaniaKsiazka.pl zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu internautów i została wybrana Podlaską Marką Konsumentów 2019. “Podlaska Marka” to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się w północno-wschodniej części Polski. Jego organizatorem jest Urząd Marszałkowski.
W sumie w głosowaniu wzięło udział ponad 12 tysięcy osób, z czego ponad 3,5 tysiąca oddało swój głos na TaniaKsiazka.pl. Tym samym białostocka księgarnia internetowa pokonała 26 innych firm i inicjatyw biorących udział konkursie.
– W ciągu kilkunastu lat z małego pomysłu na biznes rozwijanego z kawalerki staliśmy się jednym z największych e-commerców w Polsce, dającym w chwili obecnej stabilną pracę 350 mieszkańcom Białegostoku i okolic. Teraz wszyscy wiedzą, że Podlasie stoi nie tylko piękną naturą i żubrami, ale także e-commercem i książkami – mówił podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej właściciel sklepu, Łukasz Kierus, który odebrał wyróżnienie z rąk wicemarszałka Województwa Podlaskiego, Marka Olbrysia. – Chciałbym przede wszystkim podziękować naszym wspaniałym klientom, bo to dzięki nim dostaliśmy ten zaszczytny tytuł. Chciałbym także podziękować mojej żonie, Agnieszce Stankiewicz-Kierus, z którą razem od wielu lat rozwijamy nasz projekt TaniaKsiazka.pl i jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję także naszym pracownikom, bo to dzięki ich pracy staliśmy się jedną z najchętniej wybieranych księgarni internetowych w Polsce i od teraz z dumą będziemy nosić tytuł Podlaskiej Marki Roku – dodał.
TaniaKsiazka.pl powstała w 2006 r. i na początku działalności była kilkuosobową firmą. Obecnie marka jest częścią Spółki Glosel i obsługuje ponad 200 tysięcy przesyłek miesięcznie. W jej asortymencie znajdziemy nie tylko książki, ale także gry, zabawki, puzzle i artykuły papiernicze.
Ostatnie lata były dla TaniaKsiazka.pl okresem niezwykle intensywnego rozwoju. Od 2017 r. do teraz sklep trzykrotnie zmieniał siedzibę, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu konsumentów.
W tym roku TaniaKsiazka.pl przeprowadziła się do nowoczesnego magazynu o powierzchni 8 tys. m. kw. Wszystko po to, aby realizować swój nadrzędny cel – wysyłkę jak największej liczby zamówień zamówień tego samego dnia, w którym zostały złożone. Jak wiadomo, szybkość dostarczenia paczki jest dla klientów niezwykle ważna, dlatego białostocki sklep tak intensywnie pracuje nad udoskonalaniem tego procesu.

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.