Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty
Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.
Firma Tarczyński zdecydowała się na poszerzenie tej kategorii po ubiegłorocznym sukcesie, który przyniosło wprowadzenie do sprzedaży parówek z linii Naturalnie – 100% z szynki oraz 100% z kurczaka. Nowe produkty w kilka miesięcy podbiły rynek, otrzymując prestiżowe nagrody m.in. Najlepszy Produkt 2020 (nagroda konsumentów), I miejsce w rankingu parówek WP Finanse czy zwycięstwo w plebiscycie portalu CzytamyEtykiety.pl.
– Linia Naturalnie jest owocem naszego wieloletniego doświadczenia i odpowiedzią na bieżące trendy. Badania pokazują, że naturalność komunikowana w produkcie kojarzy się z dbaniem zarówno o zdrowie, jak i środowisko. Krótkie składy to natomiast cechy, które najczęściej wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Warto podkreślić, że według badań firmy Mintel, Polska jest w czołówce państw europejskich pod względem zdrowych nawyków żywieniowych – aż 45% z nas unika produktów zawierających konserwanty. Jako marka Tarczyński chcemy promować wiedzę w zakresie racjonalnego odżywiania i towarzyszyć konsumentom w kreowaniu ich nawyków żywieniowych – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Trzy nowe produkty – Frankfurterki, Kiełbaski Wiedeńskie oraz Kiełbaski Białe – zadebiutują na sklepowych półkach 8 marca 2021 r., a ich premierze towarzyszyć będzie szeroko zakrojona, zintegrowana kampania promocyjna. Obejmie ona działania w przestrzeni digital, public relations, współpracę z influencerami, media społecznościowe, kampanie w mediach ogólnopolskich oraz obecność w ponad 40 stacjach tematycznych. Producent tradycyjnie już postawi także na promocję w prasie branżowej, sklepach oraz w kanałach dystrybucji.
– W ramach trasy Naturalne Poranki podjęliśmy również bliską współpracę z programem Pytanie na Śniadanie, w ramach której nasz ambasador – Tomek Jakubiak – prezentuje widzom proste przepisy na zdrowe i pożywne śniadania z wykorzystaniem produktów marki Tarczyński. Rozwinięciem działań w telewizji jest nasza własna platforma komunikacyjna NaturalnePoranki.pl, gdzie dzielimy się jeszcze większą porcją inspiracji, wskazówek i pomysłów na najważniejszy posiłek dnia – dodaje Tomasz Tarczyński.
Linia Tarczyński Naturalnie obejmuje aktualnie 11 produktów, w tym parówki, wędliny, kiełbaski śniadaniowe, kiełbasy suche oraz kabanosy.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.